Wojciech I
Wojciech I
- Przedmioty:
Język angielski - Szkoła Podstawowa
Język angielski - Gimnazjum
Język angielski - Szkoła Wyższa
Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Śląski
- Zajęcia prowadzę: Katowice Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 120 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Dzień dobry!
Lekcje stacjonarne lub online z doświadczonym lektorem (anglistą), dopasowane do Twoich potrzeb i celów językowych.
✔ Trwają zapisy na okres wakacyjny oraz wrzesień/październik.
Lekcje oraz intensywne kursy indywidualne oraz w grupach 2-3 osobowych dostępne. Skontaktuj się, juz teraz,aby dowiedzieć się więcej!
✔ Zajęcia mogą odbywać się ONLINE, STACJONARNIE oraz w razie potrzeby hybrydowo (część zajęć online, a część u nauczyciela w centrum Katowic).
Widełki cenowe podane w profilu są przybliżone/orientacyjne.
Cena zajęć jest ustalana indywidualnie z każdą osobą zaraz po nawiązaniu kontaktu w zależności od celu zajęć, np. danego przypadku, zakresu tematycznego, oczekiwań
✔ Zakres tematyczny jest dostosowany do ucznia, jego celów językowych, aktualnego poziomu, programu w szkole i na studiach, wytycznych danego egzaminu, jak również indywidualnych predyspozycji i zainteresowań.
Zajęcia odbywają się zawsze w spokojnej i przyjemnej atmosferze, która sprzyja nauce i przełamywaniu barier takich jak np. lęk przed mówieniem i komunikacją po angielsku.
Zapewniam też trening językowy i bardzo dużo motywacji służące przełamywaniu barier językowych oraz technik skutecznej nauki i zapamiętywania, jak również elementy Programowania Neurolingwistycznego (NLP) oraz zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w kontekście nauki angielskiego.
✔ Na jakich kompetencjach językowych możemy skoncentrować się w trakcie zajęć?
język angielski ogólny (General English)
przełamywanie blokad/barier językowych,
lekcje płynnego mówienia i poprawnej wymowy angielskiej
przygotowanie do egzaminów (m.in. maturalny na poziomie podstawowym i rozszerzonym, FCE, CAE, CPE, IELTS: academic i general, egzaminy poprawkowe, wstępne)
pomoc w bieżącej nauce w szkole i na studiach jak również testach/zaliczeniach poprawkowych
nauka języka przed i po wyjeździe za granicę (codzienne sytuacje, niezbędne słownictwo użytkowe przydatne na co dzień i w pracy itp.)
słownictwo tematyczne/język specjalistyczny z zakresu danej branży, np. IT, eco/sustainability, angielski biznesowy
(cena do uzgodnienia)
pełne przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej wraz z symulacją rozmowy, technikami radzenia sobie ze stresem itp.
przygotowanie i korekta CV/aplikacji w j. angielskim
korekty tekstów
W przypadku zajęć stacjonarnych uczeń otrzymuje materiały w formie papierowej i online poprzez narzędzia takie jak Google Docs i Google Drive.
Zarówno w przypadku zajęć stacjonarnych jak i zajęć online materiały przesyłam w nowym dokumencie utworzonym dla ucznia w Google Docs oraz na dysk w Google Drive .
Zajęcia mogą odbywać się za pośrednictwem wybranego komunikatora, np. Skype lub WhatsApp.
W dokumencie Google kursant na bieżąco otrzymuje materiały dostosowane do swoich celów językowych :
(Link do szczegółowego opisu w zewnętrznym dokumencie w Google Docs, żeby link zadziałał trzeba usunąć spacje):
docs. google. com/document/d/1-4ce8srHwRq_8qHg5_ohABuR lFS6Befkhp7xsfeWerU/edit
Pierwsza lekcja organizacyjno-zapoznawcza:
(Link do dokumentu w Google Docs ze szczegółowym opisem, żeby link zadziałał trzeba usunąć spacje):
docs. google. com/document/d/1OpC1gA2pwggO0ifSwgH2INEs Bfo77Syvv0qG2vfg44I/edit
Po pierwszych zajęciach uczeń otrzymuje też szczegółowe, przeredagowane notatki, które zawierają treść najważniejszych wypowiedzi ucznia z lekcji w wersji oryginalnej i wersji poprawionej z korektą i przystępnymi wyjaśnieniami na jakie aspekty wypowiedzi trzeba zwrócić uwagę.
Co więcej uczeń otrzymuje na start:
pierwsze materiały w Google Docs (np. pod kątem konwersacji, języka ogólnego bądź danego egzaminu)
lekcję dotyczącą pierwszego nieszkolnego sposobu nauki wszystkich czasów, który pozwala uporządkować wiedzę i lepiej zrozumieć czasy i różne ich typy jako spójny system
lista najczęściej występujących słów w angielskim wraz z wymową, które wystarczą do płynnej komunikacji
Uczniowie na bardziej zaawansowanym poziomie, (B1-C2) otrzymują też listę zaawansowanego słownictwa.
propozycje dwóch pierwszych technik nauki języków obcych z przystępnymi wyjaśnieniami w j. polskim i j. angielskim oraz przykładami ich stosowania przez innych uczniów
oraz wieloma wskazówkami na co trzeba zwracać uwagę stosując te metody, odnośnikami do materiałów poszerzających z dysku Google oraz materiałów audio-wizualnych do wykorzystania stosując owe metody, np. wykładów i podcastów, wywiadów, na YouTube i ciekawych artykułów.
Na zajęciach stopniowo wdrażam skuteczne rozwiązania i techniki , które po prostu działają skutecznie i przynoszą widoczne efekty nauki, sprawdzone i rozwijane w trakcie wieloletniej praktyki własnej oraz w nauczaniu języków obcych z moimi uczniami i kursantami na przestrzeni 10 lat.
Są to metody i techniki, które stale rozwijam w oparciu o swoje doświadczenie zawodowe, autorskie pomysły i materiały, oraz rozwiązania pochodzące z dziedzin takich jak rozwój osobisty/psychologia oraz programowanie neurolingwistyczne (NLP).
Na tych zajęciach możesz dowiedzieć się dużo więcej i rozwinąć o wiele bardziej niż na standardowych lekcjach/korepetycjach z angielskiego, bo te lekcje to nie standardowa, szkolna nauka języków obcych ale znacznie więcej: nauka myślenia i mówienia w języku angielskim oraz wielu metod i technik skutecznej samodzielnej nauki i zapamiętywania.
Są to zajęcia wszechstronne i niekonwencjonalne, nie skrępowane wyłącznie tradycyjną metodologią.
W razie zainteresowania przesyłam tego samego dnia wiadomość mailową wraz ze wszystkimi najważniejszymi informacjami na temat zajęć, współpracy i dostępnymi terminami , jak również:
szczegółowy opis formuły lekcji
test poziomujący
(do wypełnienia w przypadku osób na poziomie wyższym niż początkujący)
Oczywiście wiadomość ta do niczego nie zobowiązuje.
Jeżeli tylko nie jesteś pewna/y czy umówić się na lekcję, zastanawiasz się czy to jest to, i czy naprawdę warto - wyślij SMS, e-mail lub zadzwoń, a ja odpowiem jak najszybciej to możliwe.
Nr. tel.: (***)
e-mail: (***)
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania :).
Po więcej informacji zapraszam do dalszej części profilu:
PROFIL LEKTORA:
Studiował filologię angielską o specjalizacji tłumaczeniowej z językiem chińskim na Uniwersytecie Śląskim .
(Link do dokumentu w Google Docs ze szczegółowym opisem, żeby link zadziałał trzeba usunąć spacje):
docs. google. com/document/d/1i8J9woHuOyOYmuQCyDTU8yjI X8TcQE61UE348EC09fc/edit
FORMUŁA LEKCJI:
Zajęcia odbywają się wg specjalnie dobranych przeze mnie metod i technik nauki oraz prostej formuły, którą możemy modyfikować .
Jestem otwarty na sugestie czy indywidualne pomysły ucznia.
MÓWIENIE i bariera językowa :
Podczas zajęć kładę nacisk na myślenie w j. obcym i rozumienie zagadnień poprzez łączenie teorii i praktyki, naukę mówienia w innowacyjny i inteligentny sposób , który działa, bo jest oparty o nawykowe/odruchowe stosowanie poprawnych struktur językowych.
Dzięki temu uczymy się używać struktur gramatycznych i słownictwa automatycznie, tak jak robi to dziecko/native speaker .
Przywiązuję dużą wagę do otaczania się językiem i budowania intuicji językowej, a nie tylko suchą teorię czy wypełnianie ćwiczeń (czyli na zajęciach unikamy typowo staroszkolnej metody na zasadzie tzw. ‘Trzech Z’ : ‘Zakuj, Zdaj, Zapomnij’).
Dlatego uczeń (poza standardowym zadaniem domowym) co tydzień regularnie otrzymuje też dodatkowe zadania do wykonania opcjonlanie w wolnej chwili. Są to zadania z rozumienia ze słuchu i tekstu czytanego pod kątem praktyki między lekcjami i regularnej dawki autentycznego angielskiego.
MATERIAŁY:
Wszyscy kursanci (oprócz dostępu do wszechstronnej bazy materiałów w Google Drive) otrzymują zróżnicowane materiały audio-wizualne, materiały autentyczne oraz materiały mojego autorstwa pod kątem nauki płynnego i poprawnego mówienia, gramatyki, pisania i wymowy:
komiksy (Garfield, Marvel, Calvin i Hobbes itd.)
cytaty (aktorów, reżyserów, sportowców, pisarzy, celebrytów, naukowców itd.)
posty i komentarze napisane przez użytkowników stron i portali takich jak YouTube, Quora itd.
shorty/rolki i komentarze z mediów społecznościowych i platform takich jak YouTube, TikTok itd.
fragmenty wywiadów z aktorami, reżyserami, pisarzami, piosenkarzami, sportowcami, naukowcami itd.
infografiki, mapy myśli, wizualne reprezentacje czasów i innych zagadnień
podcasty (YouTube, Spotify itd.)
propozycje książek po angielsku, książek dwujęzycznych, audiobooków i opowiadań dostosowanych do poziomu kursanta
artykuły dostosowane tematycznie do ulubionej tematyki/preferencji i zainteresowań ucznia, danej branży itd.
przydatne strony internetowe do nauki j. angielskiego oraz rekomendacje słowników, tłumaczy, AI, parafrazerów i innych narzędzi przydatnych w nauce j. obcego i nie tylko
polecenia rozszerzeń dla przeglądarek przydatnych w nauce j. obcych
Każdy uczeń po nawiązaniu współpracy otrzymuje dostęp do ogromnej bazy materiałów na dysku Google z podziałem na:
gramatykę, słownictwo, wymowę, pisanie oraz czytanie
zestawienia ciekawych stron i polecanych narzędzi online
rekomendacje seriali i filmów, jak również zróżnicowanych tematycznie kanałów i materiałów na YouTube
w razie potrzeby materiały pod kątem danego egzaminu, m.in. FCE, CAE, CPE, IELTS i maturalnego
dodatkowe zadania domowe, takie jak ćwiczenia gramatyczne, tłumaczenia zdań, wypracowania itd.
(Link do szczegółowego opisu materiałów w Google Notes):
docs. google. com/document/d/1WfPPTQPdWPC6pbUmTSE--zjE _OMjDIPg95shdz4bXFA/edit
METODY I TECHNIKI:
W swojej pracy w sposó dostosowany do celu jężykowego ucznia łączę tradycyjne, nowatorskie i autorskie metody oraz podejście wplatając elementy skutecznej nauki i zapamiętywania , psychologii oraz rozwoju/motywacji i NLP oraz zastosowanie sztucznej inteligencji (AI) w kontekście nauki języków obcych.
W trakcie lekcji ze mną poznasz zarówno aspekty merytoryczne dotyczące nauki angielskiego, nabierzesz pewności w mówieniu, jak i zyskasz ukierunkowanie , większą mobilizację i motywację w nauce.
Nnauczysz się technik efektownej i samodzielnej nauki jako takiej, aby uzyskać samodzielnosć w nauce, które można z powodzeniem wykorzystać też w nauce innych języków obcych.
Poznasz metody skutecznego zapamiętywania , które nie mają nic wspólnego ze żmudnym wkuwaniem na pamięć.
Otrzymasz wsparcie w nauce na zajęciach i między nimi oraz mnóstwo przydatnej wiedzy interdyscyplinarnej.
Z każdej lekcji wyniesiesz cenne rady i praktyczne wskazówki na różne tematy .
Na lekcjach proponuję różne techniki, i wskazówki np.:
jak radzić sobie z blokadą językową i oporem przed nauką i mówieniem (czyli np. pokonywać lęk przed oceną, że nie dogadamy się za granicą, nie załatwimy ważnej dla nas sprawy itd.)
jak poprawić swoją pamięć i koncentrację
jak radzić sobie ze stresem w trakcie mówienia/egzaminu/rozmowy rekrutacyjnej itd.
jak zapobiec wypaleniu/spadku motywacji w nauce
jak znaleźć więcej czasu na naukę
jak otoczyć się językiem obcym
PRAKTYKA + TEORIA:
Zwiększanie płynności mówienia i pisania oraz rozwijanie pozostałych sprawności jężykowych poprzez łączenie:
teorii:
elementy językoznawstwa podane w pigułce (szyk zdania SVO, czyli zestaw wzorów/przepisów na to, jak w łatwy sposób zbudować nawet bardzo złożone zdania, kluczowe różnice między polskim i angielskim), nadrzędne i maksymalnie upraszczające reguły i schematy myślenia po angielsku, które pozwalają budować automatycznie i nawykowo coraz bardziej zaawansowane struktury zdaniowe.
i praktyki:
mnemotechniki, systemy powtórek, fiszki, opowiadanie historii z różnych punktów widzenia, nauka czasów poprzez wizualizację przestrzenną, shadowing, back translation, rozwijanie dobrych nawyków , które pozwalają zachować płynność i pewność siebie w trakcie tworzenia wypowiedzi ustnych i pisemnych np. na egzaminie czy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej, full immersion, czyli pełne zanurzenie w języku.
Skupiam się na tym, aby uczeń jak najszybciej przestawił się na angielski szyk zdania i nabierał samodzielności w nauce.
Zagadnienia są wyjaśniane tak prosto i logicznie , jak to tylko możliwe. Gramatyka jest maksymalnie uproszczona zgodnie ze słowami kluczowymi i ogólnymi powtarzającymi się schematami, które z czasem zaczynają tworzyć jeden spójny system/organizm.
Schematami i regułami porządkującymi tworzenie zdań w sposób, dzięki którym uczeń zaczyna myśleć i mówić po angielsku w sposób nawykowy poprawnie i bez zastanowienia. Jest to podejście skuteczne i dające widoczne rezultaty, które niestety wciąż prawie wcale nie występuje w tradycyjnym nauczaniu.
✔ Co wyróżnia te zajęcia w morzu podobnych ofert?
Pierwsza lekcja organizacyjno-zapoznawcza:
(W przypadku osób, którym zależy np. na przerabianiu bieżącego materiału szkolnego/na studiach można pominąć ten etap)
W trakcie tej lekcji przeprowadzam szczegółowy wywiad z nowym uczniem, aby stworzyć jego najpełniejszy obraz: oczekiwań, celów, predyspozycji, wcześniejszych doświadczeń w nauce.
Następnie określamy poziom biegłości językowej w zakresie mówienia i rozumienia ze słuchu , a uczeń otrzymuje wiadomość zwrotną na temat jego mocnych stron i obszarów do poprawy .
W kolejnym etapie pokazuję jak wyglądają przykładowe notatki z lekcji oraz działy tematyczne/ materiały.
W miarę możliwości czasowych przechodzimy do pierwszych merytorycznych zajęć.
-Czas lekcji wykorzystany w 100%. Wyciskamy lekcję jak cytrynę!
-Regularne powtórzenia materiału z poprzednich zajęć + opcjonalnie powtórki zbiorcze i testy okresowe.
-W razie potrzeby możliwość wypracowania Twojego własnego systemu nauki dostosowanego do oczekiwań względem zajęć oraz możliwości czasowych ucznia.
-Zapewniam dużą elastyczność pod kątem terminów oraz daleko idącą cierpliwość i wyrozumiałość.
Z wieloma osobami ustalam terminy z lekcji na lekcję, w zależności od potrzeb. Lekcje mogą się odbywać 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli, z reguły między 9 a 24), co przekłada się na dużą dostępność terminów.
Dzięki temu jest możliwość odrabiania lekcji, która się nie odbyła = żadna lekcja nie przepada.
NOTATKI I KOREKTY:
-W trakcie lekcji na bieżąco wynotowuję treść wypowiedzi ucznia, które uczeń widzi od razu na bieżąco w dokumencie Google i bardzo szczegółowe uwagi/korekty błędów gramatycznych, leksykalnych i w wymowie wraz ze spolszczoną wymową lub transkryptem f (***) ycznym.
Następnie dyskutujemy na temat najważniejszych zagadnień/kwestii, ćwiczymy i utrwalamy nowe zagadnienia i wymowę (np. tworząc i porównując zdania), i odpowiadam na ewentualne pytania.
-Odpowiadam nawet na pytania wymagające , trudne, dotyczące zależności czy niuansów gramatyczno-leksykalnych, na które teoretycznie nie ma odpowiedzi lub trudno je uzyskać.
Unikam odpowiedzi na zasadzie ‘bo tak jest’ .
Na zajęciach nie ma głupich, ani trywialnych pytań, są one mile widziane i zawsze staram się udzielić odpowiedzi .
-Umiejętność wyczuwania indywidualności danej osoby wynikająca z intuicyjnego charakteru i bogatego doświadczenia w prowadzeniu zajęć w różnych grupach wiekowych i z różnymi typami osobowości pozwala w dużym stopniu dostosować sposób prezentowania, kolejność przerabianych zagadnień i tempo lekcji do ucznia.
- Bardzo rozwinięta empatia , umiejętność postawienia się w sytuacji ucznia (wyczucia, jakie są jej/jego potrzeby językowe, osobowość/temperament, sposób myślenia, jego trudności w nauce) umożliwiają prowadzenie zajęć w miłej, bezstresowej atmosferze .
Dzięki temu potrafię przekazać wiedzę i nauczyć umiejętności nawet mało zmotywowanym osobom. Staram się dotrzeć do sedna problemu, aby sprawić, że nauka będzie bardziej przyjemna i skuteczna niż wcześniej.
Wyjaśnienia zagadnień są proste, przystępne i tak logiczne jak to tylko możliwe. Kursant na bieżąco poznaje nadrzędne reguły i schematy występująće w j. angielskim , uczy się rozumieć i stosować je, zamiast uczyć się teorii na pamięć (np. samych opisów i definicji użycia czasów).
Przekazuję wiedzę łopatologicznie, a z drugiej strony bardzo zmuszam do myślenia i ‘ciągnę za język’, nie podając od razu rozwiązań na tacy.
Potrafie być wymagającym nauczycielem i współpracować też z osobami wymagającymi, a uczniowie doceniają moją daleko idącą cierpliwość :).
✔Jest też opcja realizowania oddzielnego kompleksowego kursu wymowy angielskiej.
✔ Dodatkowo w ofercie jest możliwość odbycia wszechstronnych konsultacji językowych, czyli szczegółowej, dogłębnej analizy i diagnostyki określającej poziom językowy , odpowiednie metody i najlepszy kierunek dalszej i samodzielnej nauki z + trening językowy i motywacja (więcej informacji można uzyskać, kontaktując się drogą mailową lub telefonicznie).
Jako lektor stale rozwijam się i szukam nowych rozwiązań i technik , aby w wyraźny sposób zapewniać kursantom coraz wyższą jakość.
✔ W razie zainteresowania przesyłam tego samego dnia wiadomość mailową wraz ze wszystkimi najważniejszymi informacjami na temat zajęć, współpracy i dostępnymi terminami, jak również:
szczegółowy opis formuły lekcji
test poziomujący
(do wypełnienia w przypadku osób na poziomie wyższym niż początkujący)
Oczywiście wiadomość do niczego nie zobowiązuje.
Jeżeli tylko nie jesteś pewna/y czy umówić się na lekcję, zastanawiasz się czy to jest to, i czy naprawdę warto - wyślij SMS, e-mail lub zadzwoń, a ja skontaktuję się z Tobą.
Nr. tel.: (***)
e-mail: (***)
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania :).
Serdecznie zapraszam!
Wojciech Ignatowski
Przedmioty:
Język angielski ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
- Gimnazjum
Język angielski ·
- Szkoła Wyższa
Język angielski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Czerpie ogromną satysfakcję i entuzjazm do nauczania z motywowania swoich uczniów, obserwowania ich postępów i rozwijania skrzydeł. Pasjonat łączenia innowacyjnego podejścia do nauki języków obcych z elementami psychologii i rozwoju osobistego. Staram się dostrzec w każdym to, co najlepsze, jego/jej największe atuty, potencjał, indywidualne zasoby i to umacniać, rozbudowywać i pomnażać.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Co wyróżnia mnie w morzu podobnych ofert? :)
-Pierwsza lekcja organizacyjno - zapoznawcza:
(W przypadku osób którym zależy na przerabianiu bieżącego materiału szkolnego/na studiach itd. można pominąć ten etap)
Polega ona na tym, że przeprowadzam szczegółowy wywiad z nowym uczniem aby stworzyć jego jak najpełniejszy obraz oraz jego wcześniejszych doświadczeń w nauce. Następnie określam poziom biegłości językowej w zakresie mówienia i rozumienia ze słuchu i daję uczniowi wiadomość zwrotną. W kolejnym etapie (w przyjętych ramach czasowych) pokazuję jak wygląda formuła lekcji, np. konwersacje i powtórki i przykładowe materiały.
W trakcie wywiadu skupiamy się m.in. na:
• określeniu poziomu angielskiego i obszarów do rozwoju, nad czym trzeba jeszcze popracować lub od czego zacząć, co jest najważniejsze
• wskazuję co trzeba poprawić w podejściu do nauki i czy dotychczasowo wybrane metody i kursy lub metody własne były dla ucznia odpowiednie
• określam preferencje ucznia w nauce języka, zainteresowania, z jakich materiałów lubi się uczyć, jakie są jego mocne i słabe strony
• określam przyczyny ciągłego zaczynania od zera (czyli skąd bierze się syndrom ‘wiecznie początkujący’), zastoju w nauce, przepaści między różnymi kompetencjami językowymi itd.
-W przypadku osoby która kontynuuje swoją naukę na wyższym poziomie niż początkujący uczeń otrzymuje test poziomujący (gramatyczno-leksykalny) i pierwsze materiały do przerobienia przed lekcją. Jeżeli danej osobie zależy na tym aby np. zająć się bieżącą nauką szkolną można zacząć od klasycznej lekcji z pominięciem kwestii organizacyjnych.
-Możliwość odbycia nieodpłatnych, krótkich konsultacji online (do 10 min) między zajęciami, np. kiedy jest potrzebna szybka pomoc w rozwiązaniu zadania lub odpowiedź na nurtujące pytanie.
-Dodatkowa opcja konsultacji językowych określających poziom językowy, odpowiednie metody i najlepszy kierunek dalszej nauki. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się drogą mailową.
-Czas lekcji wykorzystany w 100%. Wyciskamy lekcję jak cytrynę!
-Każda lekcja zaczyna się od dokładnej powtórki materiału z poprzednich zajęć; raz na jakiś czas powtórki zbiorcze
-Elastyczność oraz turbo cierpliwość: Jestem dostępny prawie 24/7 co przekłada się na sporą dyspozycyjność i dużą dostępność terminów.
Dzięki temu jest możliwość odrabiania lekcji która się nie odbyła = żadna lekcja nie przepada.
-Korekty i notatki z zajęć:
W trakcie lekcji na bieżąco wynotowuję bardzo szczegółowe uwagi/ korekty błędów gramatycznych i leksykalnych wraz z przybliżoną wymową lub transkryptem f (***) ycznym i przykładowe zdania bądź wskazówki. Następnie dyskutujemy na temat wszystkich tych istotnych kwestii i odpowiadam na wszelkie pytania.
-Odpowiadam nawet na pytania wymagające, trudne, dotyczące zależności czy niuansów gramatyczno-leksykalnych na które teoretycznie nie ma odpowiedzi lub trudno je uzyskać. Unikam odpowiedzi na zasadzie ‘bo tak jest’. Nie ma głupich ani trywialnych pytań, zawsze staram się udzielić odpowiedzi.
-Umiejetność wyczuwania indywidualności danego kursanta wynikająca z intuicyjnego charakteru i bogatego doświadczenia w prowadzeniu zajęć w rożnych grupach wiekowych i z różnymi typami osobowości.
-Bardzo rozwinięta empatia i umiejętność postawienia się w sytuacji ucznia, wyczucia jakie są jej/jego potrzeby językowe oraz z czym może mieć trudności umożliwiają mi dostosowanie się do danej osoby i prowadzenie zajęć w miłej, bezstresowej atmosferze. Myślę, że dzięki temu potrafię przekazać wiedzę nawet najmniej zmotywowanym czy zniechęconym przez system szkolnictwa uczniom.
Pracuję również z uczniami którzy mogą być nieco zdemotywowani lub po prostu nie lubić angielskiego jako przedmiotu, z dysleksją itd.
-W trakcie zajęć staram się wyłożyć materiał w prosty, przystępny i logiczny sposób. Przekazuję wiedzę łopatologicznie a z drugiej strony bardzo zmuszam do myślenia nie podając rozwiązań na tacy. Wyjaśnienia są proste i logiczne, gramatyka i wymowa maksymalnie upraszczana wg słów kluczy i ogólnych powtarzających się upraszczających ram np. modelu nauki czasów.
-Jestem wymagającym nauczycielem, jednak uczniowie doceniają moją daleko idącą cierpliwość :)
-Poprawna wymowa: Jest też możliwość realizowania oddzielnego kursu wymowy angielskiej. Cena do uzgodnienia/ewentualnych nogocjacji.
-Zajęcia mogą odbywać się z akcentem brytyjskim lub neutralnym na życzenie.
-Polecam też przydatne strony, aplikacje i sprawdzone słowniki oraz inne narzędzia takie jak m.in. edytory tekstu, parafrazery, AI itd.