Weronika P

Weronika P

  • Przedmioty: Chemia - Szkoła Podstawowa
    Chemia - Gimnazjum
    Chemia - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Opolski
  • Zajęcia prowadzę: Myszków ,
  • Wynagrodzenie: od 80 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji

Dzień dobry! Cześć!

Udzielam korepetycji z Chemii on-line z zakresu:
- szkoły podstawowej;
- technikum;
- liceum;
- przygotowania do matury.

Jestem mgr Chemii i mam 5-letnie doświadczenie w pracy z Uczniami na każdym etapie edukacji. Zajęcia dostosowuję do poziomu i tempa Ucznia. Korepetycje odbywają się w miłej i przyjaznej atmosferze.

Po więcej informacji zapraszam do kontaktu:
- facebook: Chemiczek ( (***) #)
- e-mail: chemia.korki.wp@ (***)

Pozdrawiam,
Chemiczek

Przedmioty: Chemia · - Szkoła Podstawowa
Chemia · - Gimnazjum
Chemia · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Prowadzę korepetycje z CHEMII online.
    Korepetycje z zakresu 7 klasy szkoły podstawowej z tematów:
    - prawo zachowania masy;
    - równania reakcji chemicznych.

    Korepetycje z zakresu 2 klasy technikum, poziom rozszerzony z działu: WODORKI.

    Korepetycje z zakresu 2 klasy liceum, poziom rozszerzony z działu: CHEMIA ROZTWORÓW WODNYCH.

    Korepetycje z zakresu 3 klasy liceum, poziom rozszerzony z działu: ALKOHOLE i FENOLE.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej lubię ten moment, gdy Uczeń mówi: "teraz to jest proste i wszystko rozumiem. Czemu nie mogę tego zrozumieć w szkole na lekcji?" Wtedy wiem, że moja praca jest dobrze wykonana. Wiem też, że mogę być zadowolona z Ucznia, bo od teraz będzie inaczej podchodził do CHEMII. Po prostu nie będzie się tak bał tego przedmiotu, a Jego nauka będzie zdecydowanie łatwiejsza i przyjemniejsza. Lubię także te momenty, gdy Uczniowie zaczynają dostrzegać własne błędy, które popełniają podczas rozwiązywania zadania. Doceniam to, że Uczniowie chętnie korzystają z Mojej pomocy poza korkami. Po prostu lubię to co robię ;)

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Gdybym była klientem, to na pierwszym miejscu pytałabym o kompetencje Korepetytora. Z doświadczenia wiem, że NAUCZYCIEL CHEMII nie zawsze jest DOBRYM CHEMIKIEM. Wiem, że ktoś kto ma skończone studia chemiczne bez specjalności nauczycielskiej, bez przygotowania pedagogicznego może uczyć tak samo dobrze jak niejeden wykwalifikowany nauczyciel chemii z kilkuletnim doświadczeniem. I ten aspekt powinien być ważniejszy niż CENA zajęć/korepetycji. Mało kto wie, że żeby KOREPETYTOR mógł przeprowadzić 60 minutowe zajęcia musi spędzić minimum tyle samo czasu na przygotowanie do zajęć. Stąd różnica w stawkach godzinowych oraz w formie odbywania zajęć. Zajęcia online nie są gorsze od stacjonarnych. Zajęcia zdalne to spotkania dwóch osób: UCZNIA I KOREPETYTORA i są zdecydowanie bardziej wymagające od tych zajęć zdalnych, które były przeprowadzane podczas pandemii.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Gdybym była klientem, to na pierwszym miejscu pytałabym o kompetencje Korepetytora. Z doświadczenia wiem, że NAUCZYCIEL CHEMII nie zawsze jest DOBRYM CHEMIKIEM. Wiem, że ktoś kto ma skończone studia chemiczne bez specjalności nauczycielskiej, bez przygotowania pedagogicznego może uczyć tak samo dobrze jak niejeden wykwalifikowany nauczyciel chemii z kilkuletnim doświadczeniem. I ten aspekt powinien być ważniejszy niż CENA zajęć/korepetycji. Mało kto wie, że żeby KOREPETYTOR mógł przeprowadzić 60 minutowe zajęcia musi spędzić minimum tyle samo czasu na przygotowanie do zajęć. Stąd różnica w stawkach godzinowych oraz w formie odbywania zajęć. Zajęcia online nie są gorsze od stacjonarnych. Zajęcia zdalne to spotkania dwóch osób: UCZNIA I KOREPETYTORA i są zdecydowanie bardziej wymagające od tych zajęć zdalnych, które były przeprowadzane podczas pandemii.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Gdybym była klientem, to na pierwszym miejscu pytałabym o kompetencje Korepetytora. Z doświadczenia wiem, że NAUCZYCIEL CHEMII nie zawsze jest DOBRYM CHEMIKIEM. Wiem, że ktoś kto ma skończone studia chemiczne bez specjalności nauczycielskiej, bez przygotowania pedagogicznego może uczyć tak samo dobrze jak niejeden wykwalifikowany nauczyciel chemii z kilkuletnim doświadczeniem. I ten aspekt powinien być ważniejszy niż CENA zajęć/korepetycji. Mało kto wie, że żeby KOREPETYTOR mógł przeprowadzić 60 minutowe zajęcia musi spędzić minimum tyle samo czasu na przygotowanie do zajęć. Stąd różnica w stawkach godzinowych oraz w formie odbywania zajęć. Zajęcia online nie są gorsze od stacjonarnych. Zajęcia zdalne to spotkania dwóch osób: UCZNIA I KOREPETYTORA i są zdecydowanie bardziej wymagające od tych zajęć zdalnych, które były przeprowadzane podczas pandemii.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Pierwszym pytaniem jest stawka godzinowa i zazwyczaj rozmowa się kończy.

    Gdybym była klientem, to na pierwszym miejscu pytałabym o kompetencje Korepetytora. Z doświadczenia wiem, że NAUCZYCIEL CHEMII nie zawsze jest DOBRYM CHEMIKIEM. Wiem, że ktoś kto ma skończone studia chemiczne bez specjalności nauczycielskiej, bez przygotowania pedagogicznego może uczyć tak samo dobrze jak niejeden wykwalifikowany nauczyciel chemii z kilkuletnim doświadczeniem. I ten aspekt powinien być ważniejszy niż CENA zajęć/korepetycji. Mało kto wie, że żeby KOREPETYTOR mógł przeprowadzić 60 minutowe zajęcia musi spędzić minimum tyle samo czasu na przygotowanie do zajęć. Stąd różnica w stawkach godzinowych oraz w formie odbywania zajęć. Zajęcia online nie są gorsze od stacjonarnych. Zajęcia zdalne to spotkania dwóch osób: UCZNIA I KOREPETYTORA i są zdecydowanie bardziej wymagające od tych zajęć zdalnych, które były przeprowadzane podczas pandemii.