Tomasz B
Tomasz B
- Przedmioty:
Język niemiecki , Matematyka , Informatyka - Szkoła Podstawowa
Język niemiecki , Matematyka , Informatyka - Gimnazjum
Technologia informacyjna , Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Śląska
- Zajęcia prowadzę: Gliwice Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Jestem doktorantem. Doktoryzuję się na jednej z najlepszych uczelni technicznych w Polsce - Politechnice Śląskiej. Nabyta wiedza i kontakt ze studentami niewątpliwie wpłynął na moje kwalifikacje. Ponad to odbyłem praktyki zakresu dydaktyki w Szkołach oraz innych jednostkach naukowych pozwoliły mi na rozszerzenie sposobu patrzenia na uczniów/studentów.
Uczniowie z mojej pracy lubią najbardziej to, że potrafię ich zainteresować tematem.
Uważam, że w przypadku braków wymagane jest podejście indywidualne i duża ilość pracy nie tylko w trakcie zajęć, ale również w domu. Jestem wymagającym nauczycielem. Uważam, że poprzez systematyczna pracę i dużą ilość pracy domowej w celu utrwalenia wszystkiego na zajęciach można szybko nadrobić braki. Dlatego jest to mój podstawowy wymóg od moich podopiecznych - regularna, systematyczna praca w domu.
Takie same zasady stosuje moja żona, która uczy języka niemieckiego.
Przedmioty:
Język niemiecki ·
Matematyka ·
Informatyka ·
- Szkoła Podstawowa
Język niemiecki ·
Matematyka ·
Informatyka ·
- Gimnazjum
Technologia informacyjna ·
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Uwielbiam widzieć jak uczniowie/studenci się rozwijają, nadrabiają zaległości. Zaczyna się uwidaczniać ich potencjał. Matematykę, każdy jest w stanie zrozumieć. Po prostu musi nadrobić braki, które ciągną się latami i powodują co raz większe problemy ze zrozumieniem. Należy pamiętać, że do matematyki wystarczy tylko zdolność logicznego myślenia.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Aby się dobrze zastanowiła czy chce się czegoś nauczyć. Jeżeli tak to wybrała dobrą osobę ale musi się nastawić na intensywną pracę w celu nadrobienia zaległości. Zajęcia będą przyjemne i wesołe ale pracy domowej będzie sporo i trzeba będzie ją zrobić. Jeżeli nie jesteś na to gotowy/gotowa to wybierz innego korepetytora bo szkoda twoich finansów, mojego czasu i nerwów twoich rodziców z powodu braku postępów.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Jestem doktorantem doktoryzującym się w Politechnice Śląskiej w Gliwicach.
Mam doświadczenie w pracy ze studentami oraz uczniami.
Jestem w stanie nadrobić każde zaległości ale wymagam dużej ilości pracy po zajęciach w domu. W przeciwnym wypadku współpraca nie ma sensu. -
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Jak długo trwają zajęcia?
Profesjonalista odpowie, że nie da się określić. Nie patrzę na zegarek. Aż się uczeń nauczy. Czasem godzina czasem 1:15 czasem więcej w cenie 1h. Satysfakcje przynosi to, że uczeń się czegoś nauczy, a nie 50 zł za dokładnie tyle i tyle czasu. -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Czy jest w stanie przypilnować swoje dziecko aby sumiennie odrabiało prace domowe zadane przez korepetytora. Jeżeli tak, to jest sens aby się skontaktować z odpowiednią osobą. Nauka przez ciężką pracę daje efekty.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
1. Jestem doktorantem.
2. Posiadam doświadczenie w dydaktyce z uczniami i studentami.
3. Dużo wymagam od swoich uczniów i dużo pracy zadaję do domu w celu utrwalenia tego co się nauczyli na zajęciach.
4. Cieszą mnie ich sukcesy i rozwój.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Najczyściej pojawiającym się pytanie jest:
Czy jest Pan w stanie nauczyć mojego syna/córkę matematyki i nadrobić braki?
Zazwyczaj odpowiadam, że nie wiem w przeciwieństwie do wszystkich innych osób, które odpowiadają, że tak. Dlaczego tak odpowiadam? Bo to zaleczy tylko i wyłącznie od chęci ucznia i kontroli rodzica nad jego pracą w domu. Bez tej współpracy nauka nie ma sensu.