Sonia Presz

Sonia P

  • Przedmioty: Muzyka - Szkoła Podstawowa
    Muzyka - Gimnazjum
  • Doświadczenie: 6 miesięcy
  • Wykszałcenie: Wyższe, Akademia Muzyczna w Katowicach
  • Zajęcia prowadzę: Gliwice Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 10 km
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jestem pozytywnie nastawioną do życia osobą, pełną entuzjazmu i energii. Lubię pracę z dziećmi, a także z młodzieżą i dorosłymi. Uczę gry na fortepianie, flecie prostym, śpiewu, a także zasad muzyki. Udzielam lekcji zarówno ogólnych - umuzykalniających jak i profesjonalnych - nastawionych na nabycie konkretnych umiejętności.

Przedmioty: Muzyka · - Szkoła Podstawowa
Muzyka · - Gimnazjum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Harmonijny rozwój dziecka, to nie tylko języki obce, aktywność fizyczna i wiedza szkolna. Muzyka, śpiew, gra na instrumencie jest świetnym sposobem wsparcie rozwoju psychicznego, intelektualnego, emocjonalnego i społecznego malucha. Zajęcia muzyki ćwiczą pamięć i aparat mowy, kształcą zamiłowanie do estetyki, stymulują wszechstronny rozwój.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Pomimo skończonych studiów dbam o moją dalszą edukację. Zawodowo zajmuję się śpiewem klasycznym. W dalszym ciągu spotykam się z moim pedagogiem, który dokłada starań, abym w dalszym ciągu się rozwijała. Systematycznie gram na fortepianie i uczę się nowych utworów, aby moje umiejętności z biegiem czasu rosły.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Moimi mocnymi stronami w nauczaniu jest cierpliwość do uczniów oraz odpowiednio dostosowane wymagania. Każdy ma własne tempo pracy, ale dbam o to, aby było możliwie najszybsze. Wtedy efekty pracy są widoczne w niedługim czasie, a to, motywuje ucznia do dalszej pracy.