Rafał S
Rafał S
- Przedmioty:
Matematyka - Szkoła Podstawowa
Matematyka - Gimnazjum
Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Średnie (matura),
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Bemowo, Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Masz problemy z matematyką ? Czujesz, że nie masz do niej predyspozycji ? Lekcje matematyki w szkole są dla Ciebie codzienną męką ? Udowodnię Ci, że jest inaczej ! Matematyka przekazywana w zły sposób potrafi zniechęcić do niej najlepszego ucznia. Z drugiej strony, ktoś kto nie czuje swoich zdolności matematycznych, a ma dobrego nauczyciela, może zmienić swoje umiejętności nie do poznania. Każdy ma swój potencjał, sprawą najważniejszą jest by go w Tobie obudzić. W czasie naszych lekcji postaram Ci się to udowodnić.
Oferuję zajęcia na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum. Lekcje odbywają się w przyjaznej atmosferze, do każdego ucznia staram się podchodzić indywidualnie. Najważniejsze to znaleźć wspólny język z młodym człowiekiem, a potem w przystępny sposób, bez zbędnej teorii, nauczyć go rozwiązywać zadania z matematyki. W wielu zadaniach przydają się czasem różne pomysły, chwyty, kombinacje. Pokażę Ci, jak to wszystko zrobić !
Od 3 lat udzielam korepetycji w Warszawie. Miałem styczność z uczniami na różnym poziomie zaawansowania, zarówno w szkole podstawowej, jak gimnazjum i liceum. W cenie oferuję bezpłatny dojazd do ucznia.
Kontakt:
tel. (***)
Przedmioty:
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
- Gimnazjum
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Ostatnio uczyłem matematyki ucznia 2 klasy liceum oraz pomagałem z matematyki i fizyki uczniowi 1 klasy gimnazjum. Obaj byli zadowoleni z naszej współpracy.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię gdy uczeń zaczyna rozumieć dane zagadnienie, gdy odkrywa że matematyka nie jest wcale taka straszna jak ją wszyscy malują. A jak powie: "A, rozumiem! To wcale nie było takie trudne!", to i ja jestem zadowolony. Bo przecież o to chodzi w mojej pracy.