Piotr S

Piotr S

  • Przedmioty: Język angielski , Język niemiecki , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski , Język niemiecki , Język polski - Gimnazjum
    Język niemiecki - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
  • Zajęcia prowadzę: Zgierz , Pracuję u siebie na miejscu
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji

Jestem magistrem filologii germańskiej, nauczycielem języka niemieckiego, chętnie pomogę również w języku polskim i angielskim na poziomie gimnazjum lub nowej klasy 7 i 8. Oferuję własne materiały starannie dobrane do potrzeb ucznia, szeroki wachlarz metod nauczania, ciekawe zajęcia, dobrą atmosferę pracy. Ponadto jestem tłumaczem zwykłym (języki: polski, niemiecki, angielski). Współpracuję jako konsultant z Firmą HTL, światowym potentatem w produkcji sprzętu medycznego. W 2012 r. zostałem laureatem konkursu organizowanego przez Centrum Herdera Uniwersytetu Gdańskiego na esej będący rozwinięciem jednej z myśli Patrona. Zdobyłem też certyfikat C1 Goetheinstitut z języka niemieckiego.

Przedmioty: Język angielski · Język niemiecki · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · Język niemiecki · Język polski · - Gimnazjum
Język niemiecki · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Tłumaczenia Kart Reklamacji i innych dokumentów z pogranicza prawa, techniki i medycyny. Telefon do Niemiec ws. zwolnienia mego Klienta z pracy z powodu poważnego wypadku losowego. Lekcje niemieckiego i angielskiego z wieloma osobami.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Elastyczny czas pracy, kontakt z różnymi osobami, konieczność radzenia sobie z wieloma nieprzewidzianymi sytuacjami, bo uczy to kreatywności, niekiedy asertywności, ułatwia nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów. Najpiękniejsze, rzecz jasna, są momenty, gdy dostrzegam postępy moich Uczniów, a oni odnoszą sukcesy/.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Powinien zadać pytanie nt. doświadczenia nauczyciela, metod pracy, wolnych terminów, osiągniętych sukcesów, innych przedsięwzięć, w których nauczyciel być może miał okazję brać udział.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Wiarygodność, solidność nauczyciela, powinien znaleźć jakieś informacje o nim, zasięgnąć opinii zaufanych osób. Powinien też przemyśleć, czy podoła wymaganiom. Musi wiedzieć, że u mnie liczy się solidność, nie ma mowy o odpuszczaniu Uczniom.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Jest wiele takich historii, żadna z nich nie zasługuje na miano szczególnej czy wyjątkowej. Takimi "historiami" na razie są sukcesy, niezbyt doniosłe, ale jednak godne tego określenia, moich Uczniów wywołujące moją radość i poczucie, że ta praca ma sens. Mam nadzieję, i będę dokładał wszelkich starań, aby takich ulubionych historii było znacznie więcej. Życzę moim Uczniom, aby jak najczęściej byli bohaterami takich historii.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Nie była to lekcja, lecz tłumaczenie Kart Reklamacji dla wspomnianej w ogłoszeniu Firmy HTL produkującej sprzęt medyczny. Było to kilkadziesiąt kart, poświęciłem im łącznie kilka, może kilkanaście godzin (przychodziły w czterech seriach, nie była to praca ciągła). Usługa kosztowała 1350 zł.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Skomplikowany nie jest, z pewnością natomiast korzystny. Jest nieco nie wprost proporcjonalny. Jedna godzina kosztuje bowiem 30 zł, ale dwie to 50 zł, a nie 60. Nie pieniądze są u mnie najważniejsze. Liczy się uczeń, drugi człowiek.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Wiedza teoretyczna, przede wszystkim z zakresu gramatyki praktycznej. Bogate słownictwo. Terminowość, solidność. Bardzo lubię swoją pracę, także tę związaną z tłumaczeniami.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Dialog z drugim człowiekiem (nie tylko jako nauczyciel), empatię. Jeśli chodzi o umiejętności językowe, zdecydowanie te receptywne, a więc słuchanie i czytanie ze zrozumieniem. Pisanie, mówienie i gramatykę też powinienem nieustannie doskonalić, bo o tym nie zapominam, natomiast w tych sprawnościach językowych czuję się lepszy. Potwierdzają to moje wyniki wszelkich testów, ale też pewnie powiedzą tak sami Uczniowie (i jeśli tak, to jestem Im za to wdzięczny, a krytyki moich braków, o których wiem, nie powinni się obawiać, nie będę się za to "mścił", to byłoby niesprawiedliwe).