Paweł Ławrynowicz
Paweł ?
- Przedmioty:
Fizyka , Matematyka - Szkoła Podstawowa
Fizyka i astronomia , Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe,
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Ochota, Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 80 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Konto Praca od zaraz
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Udzielam korepetycji z matematyki na poziomie podstawowym i rozszerzonym.
Przedmioty:
Fizyka ·
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Fizyka i astronomia ·
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Fakt współpracy z ludźmi młodymi o bardzo dużym potencjale oraz to że cały czas utrzymuje kontakt z młodymi ludźmi. Praca tego typu nie jest prawie nigdy nudna. Ponadto nie musze pracować pełnego etatu i mam dużą dowolność co do tego kiedy pracuje oraz z kim pracuję.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Polecam się uczniom szkół średnich, szczególnie o profilach z rozszerzona matematyką i fizyką.
Zwłaszcza takich którzy nie maja problemów ze zmuszeniem się samemu do pracy. Mój styl pracy polega na tłumaczeniu zadań z kluczowych zagadnień podczas ich robienia oraz rozwiązywania zadań zgłoszonych przez ucznia. Nie zadaje "setek" zadań pracy domowej i też ich nie sprawdzam bo zakładam że w tym wieku mam już do czynienia z dorosłymi ludźmi (robię wyjątek od tej reguły dla uczniów klas pierwszych) -
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Czy nauczyciel uczy przedmiotów ścisłych głownie rozwiązując zadania wraz z uczniem?
Inne formy np. przesadne skupianie się na teorii bez jej implementacji nie sprawdzają się w przypadku przedmiotów ścisłych. -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
1. Czego oczekuje od dzieci w kwestii wyników w nauce.
2. Czy problemem jest nauczanie w szkole czy dyscyplina(bardziej jej brak) pracy dziecka.
3. Jakie plany na edukacje ma dziecko i do czego dąży w kontekście edukacji.
4. Czy dodatkowa praca z przedmiotami ścisłymi nie obciąży zbytnio dziecka. W obecnych czasach większość młodzieży ma przynajmniej 1 poza lekcyjna aktywność tj.. kurs, trening itp.