Marta Stańczuk

Marta S

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
    Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Stefana Kardynała Wyszynskiego w Warszawie kierunek matematyka
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Targówek, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji

Witam, jestem absolwentką wyższej szkoły na kierunku matematyka (UKSW). Serdecznie zapraszam na korepetycje w luźnej atmosferze. Na spokojnie wytłumaczę bieżący materiał, nadrabiam również z uczniami zaległości z poprzednich działów. Nauczę logicznego myślenia. Przedstawię proste schematy rozwiązywania działań, które szybko okażą się kluczem do sukcesu. Przygotowuję uczniów do egzaminów semestralnych, gimnazjalnych i maturalnych oraz egzaminów poprawkowych.
Więcej informacji udzielam pod numerem telefonu: (***)
Zapraszam!

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum
Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Przygotowanie ucznia do egzaminu gimnazjalnego
    Przygotowanie uczennicy do matury rozszerzonej
    Lekcje z niepelnosprawnymi dziećmi na świetlicy
    Pomoc w logicznym i efektownym rozumieniu tekstu i analizowaniu zdań z użyciem matematycznych określeń.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Polecam zwrócić uwagę na sposób prowadzenia lekcji, czyli na kolejność wykonywanych czynnosci przez nauczyciela, sposób w jaki zachęca ucznia do wspolpracy (odpowiednia MOTYWACJA) i sposób w jaki się wyraża. Ważne jest czy przekazywana wiedza trafia do ucznia i w jakiej ilości. Przekaz informacji jasny i klarowny, używamy słów kluczowych, zmieniamy ton głosu, żeby nie znudzić ucznia, przede wszystkim zasypujemy ucznia ogromem pytań dotyczacych danego zagadnienia, by pobudzić mózg do myslwnia. Sprawdzamy czy uczeń jest aktywny na zajeciach prosząc co jakiś cas o powtórzenie naszych słów. Ważne by przy tym uczniowie nie byli zestresowani i przemeczeni, ponieważ efektywność zajęć znaczenie się obniży, a my przecież chcemy ja zwiększyć