Marta S

Marta S

  • Przedmioty: Historia i społeczeństwo , Biologia , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Historia , Biologia , Chemia , Język polski , Muzyka - Gimnazjum
    Historia , Język polski - Liceum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Wrocławski
  • Zajęcia prowadzę: Wrocław Fabryczna, Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Witam! Jestem studentką 5 roku pedagogiki, której konikiem są przedmioty humanistyczne. Jestem osobą, która w pracy z dziećmi chce wykorzystywać kreatywne metody nauki. Po przez zabawę, naukę kreatywnego myślenia i lepsze tłumaczenie tego co w szkole było niezrozumiałe. W zależności od potrzeb dziecka i jego funkcji pamięciowych będę dostosowywać swoje metody pracy. Jestem osobą cierpliwą, kreatywną, sumienną. Jeżeli poszukujecie Państwo osoby, która będzie potrafiła zainteresować wasze dziecko nauką to szukacie właśnie mnie.

Przedmioty: Historia i społeczeństwo · Biologia · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Historia · Biologia · Chemia · Język polski · Muzyka · - Gimnazjum
Historia · Język polski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    W swojej pracy najbardziej lubię łamać stereotypowe myślenie, że nauka musi być nudna i monotonna i niepotrzebna. Przy indywidualnym podejściu do każdego dziecka nauka staje się przyjemna i ciekawa a przede wszystkim zrozumiała dla ucznia. Należy przede wszystkim zwrócić uwagę na słabe strony i zacząć je wzmacniać.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Warto pokładać nadzieję w młodych ludziach, którzy dopiero co wyszli poza próg edukacji i dobrze znają wymogi obecnego systemu edukacyjnego, który nie zawsze ocenia sprawiedliwie. Jesteśmy po to by nauczyć myślenia wskazanego przez klucze ale również takiego, który nie zabroni rozwoju kreatywności i indywidualności.