Magdalena Bielecka
Magdalena B
- Przedmioty:
Język angielski - Szkoła Podstawowa
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Śląski w Katowicach
- Zajęcia prowadzę: Sosnowiec , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Szanowni Państwo!
Jeśli poszukują Państwo korepetycji z języka angielskiego dla swojego dziecka lub jeżeli chcą Państwo poprawić swój poziom tego języka, chętnie służę pomocą w zakresie nauki słownictwa, gramatyki oraz komunikacji.
Mam doświadczenie w pracy zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Zaczęłam udzielać korepetycji w klasie maturalnej. Lubię pracować z ludźmi, szybko i łatwo nawiązuję kontakt z nowo poznanymi osobami.
Styczność z językiem angielskim mam od przedszkola. Przez okres edukacji szkolnej uczęszczałam na zajęcia pozalekcyjne, z wynikiem celującym zdałam maturę z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym, a w toku studiów uzyskałam certyfikat potwierdzający znajomość języka na poziomie B2 z wynikiem bardzo dobrym.
W życiu codziennym kontakt z językiem podtrzymuję poprzez muzykę, prasę zagraniczną oraz publicystykę.
Cena, terminy oraz dokładniejsza organizacja do ustalenia. W przypadku nieodebranego połączenia, proszę o kontakt SMS lub e-mail.
Przedmioty:
Język angielski ·
- Szkoła Podstawowa
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
W ostatnich latach udzielałam korepetycji z języka angielskiego przede wszystkim dzieciom w wieku wczesnoszkolnym oraz młodzieży w wieku ponadpodstawowym. Udzielałam także pomocy w nauce konwersacji trzem osobom dorosłym. Przez krótki czas udzielałam również pomocy licealistom w przygotowaniu do matury rozszerzonej z wiedzy o społeczeństwie.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Jako osoba otwarta, od zawsze miałam dobry kontakt zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Dzieciom łatwo jest mnie polubić (z wzajemnością), dzięki czemu nie było dla mnie problemem nawiązanie z nimi współpracy tak, aby mogły one efektywnie uczyć się języka angielskiego i jednocześnie czerpać z tego przyjemność. W kontaktach z młodzieżą i dorosłymi cenię sobie wzajemne chęci do nauki oraz współpracę.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Poradziłabym, aby osoba szukająca pomocy ze strony korepetytora była szczera w kwestii swoich wymagań i oczekiwań oraz ewentulanych uwag lub zastrzeżeń. Żeby w razie wątpliwości nie krępowała się zadawać pytań w celu ich rozwiania. Ważne jest także zachowanie klarownej komunikacji, przede wszystkim w przypadku ustalania warunków zajęć, terminów, ewentualnego przekładania lub odwołania zajęć, w tym odpowiadania na telefony lub wiadomości tekstowe.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Chciałabym wiedzieć jakie dana osoba ma doświadczenie w pracy z uczniami, czy dana osoba jest komunikatywna, uczciwa, rzetelna, słowna i czy poważnie podchodzi do swoich obowiązków. Ponadto chciałabym wiedzieć, czy uczniowie (a w przypadku dzieci i młodzieży także ich rodzice) są zadowoleni z zajęć.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Jakie ma Pan/Pani doświadczenie w pracy z dziećmi/młodzieżą/dorosłymi?
W jakich godzinach i w jakie dni może Pan/Pani udzielać zajęć?
Jakie są Pana/Pani możliwości w dojeżdżaniu na miejsce prowadzenia zajęć?
Jakich metod Pan/Pani używa podczas lekcji?
Od jak dawna udziela Pan/Pani korepetycji? -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Potencjalny klient powinien przemyśleć przede wszystkim, czy na pewno jest zainteresowany współpracą na warunkach ustalonych wspólnie z korepetytorem (np. czy na pewno będzie mógł poświęcić swój czas lub czy dziecko będzie miało możliwość uczestnictwa w zajęciach).
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Czy dziecko potrafiło się skupić podczas zajęć?
Czy dziecko zrozumiało poruszane w toku zajęć zagadnienia?
Czy dziecko robi postępy w nauce?
Czy konieczna jest dodatkowa praca z uczniem poza lekcjami?
Czy dziecko przykłada się do wykonywania zadanych mu poleceń?