Magdalena B.
Magdalena B.
- Przedmioty:
Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Język polski - Gimnazjum
Język polski , Język francuski - Szkoła Wyższa
Język francuski , Język polski - Liceum
- Doświadczenie: 1 rok
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Jagielloński ()
- Zajęcia prowadzę: Kraków Dąbie, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Studentka języków i kultury krajów romańskich UJ i tegoroczna magistrantka filologii polskiej zaprasza na wakacyjny kurs języka francuskiego.
- Na zajęciach stosuję różnorodne metody (kserówki, liczne nagrania audio, video, dialogi i scenki), pomocne w rozwijaniu podstawowych kompetencji językowych.
Równie ważna, jak zaangażowanie obu stron we wspólną pracę, jest dla mnie przyjemna atmosfera, która sprzyja wysokiej motywacji i efektywności nauki :).
Znajomość języka poświadczona certyfikatem oraz doświadczeniem z wyjazdów do Francji.
Zajęcia mogą się odbywać w centrum lub w okolicach Dąbia (u mnie).
Wszystkie materiały są wliczone w cenę lekcji.
Zapraszam!
Przedmioty:
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Język polski ·
- Gimnazjum
Język polski ·
Język francuski ·
- Szkoła Wyższa
Język francuski ·
Język polski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Do ostatnio wykonanych przeze mnie zleceń należą: zajęcia przygotowujące do matury pisemnej i ustnej z języka polskiego, indywidualne zajęcia z języka francuskiego, korekta tekstów tłumaczonych oraz ocena jakości przekładów wykonywane dla jednego z krakowskich biur tłumaczeń.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W mojej pracy zdecydowanie najwięcej satysfakcji i radości daje mi obserwowanie postępów, jakich dokonują osoby, z którymi prowadzę zajęcia. Równie ciekawe okazują się także spotkania z różnorodnymi osobowościami, co uczy mnie otwartości, indywidualnego podejścia i dopasowania metod do potrzeb każdego ucznia.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Przed piewszym spotkaniem organizacyjnym, warto, aby osoba zainteresowana zadała sobie kilka podstawowych pytań - czego oczekuje od naszych wspólnych zajęć? jakie są jej cele do zrealizowania na najbliższy czas? co chciałaby osiągnąć po zakończeniu lekcji? jak ocenia poziom swojej motywacji? - Pytania te ułatwią nam zaplanowanie kursu jak najlepiej odpowiadającego potrzebom ucznia.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Oprócz dbałości o merytoryczną stronę zajęć i zaangażowania staram się zapewnić każdemu uczniowi atmosferę przychylności, akceptacji i mobilizacji do dalszej pracy, tak, aby każdy z nich osiąganął jak najlepsze wyniki.
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Aby jeszcze lepiej wykonywać moją pracę, każdego dnia podnoszę swoje kompetencje poprzez studiowanie materiałów poświęconych dydaktyce języka obcego, czytanie po francusku, oglądanie filmów oraz kontakt telefoniczny z rodzimymi użytkownikami języka, którego nauczam.