Laura M
Laura M
- Przedmioty:
Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Matematyka , Język polski - Gimnazjum
Język polski , Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: 1 rok
- Wykszałcenie: Średnie (matura),
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Ochota, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Witam,
jestem studentką pierwszego roku socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Udzielam korepetycji, ponieważ los obdarzył mnie umiejętnościami pedagogicznymi, lubię kontakt z ludźmi, a przede wszystkim praca daje mi satysfakcję.
Przedmioty:
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
Język polski ·
- Gimnazjum
Język polski ·
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Korepetycje z matematyki w szkole średniej(przygotowanie do matury, utrwalanie materiału na bieżąco, powtórka z gimnazjum) oraz 'ekspresowa' nauka matematyki ucznia gimnazjum do egzaminu poprawkowego
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Bardzo ważne jest by osoba nauczająca potrafiła czerpać radość z tej nauki, by kolokwialnie mówiąc 'dała się lubić', powinna to być przede wszystkim osoba kontaktowa i cierpliwa.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Dlaczego udziela Pani korepetycji?
Dlaczego akurat taka praca, a nie inna?
Dlaczego właśnie matematyka i język polski skoro to skrajne przedmioty?
Dlaczego lubi Pani swoją pracę? -
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Jestem młoda, energiczna, kontaktowa, a przede wszystkim w tym roku zdawałam maturę, a więc cała nabyta wiedza we mnie siedzi na świeżo. Uwielbiam uczyć i mogę poszczycić się drobnymi sukcesami jako korepetytor matematyki oraz dobrymi wynikami z maturę, które potwierdzają moje umiejętności.
-
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
Mój uczeń(nota bene zbuntowany gimnazjalista) polubił po kilkunastu lekcjach 'moje wizyty' co przełożyło się na chęć uczenia, zaczął rozumieć że to ja jestem dla niego, a nie on dla mnie. Może zabrzmi to utopijnie, ale wydoroślaj, zdał sobie sprawę, że uczy się dla siebie.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Jestem osobą, która szybko nawiązuje kontakt, jestem pozytywna, tryskam energią, nie budzę w uczniach postrachu ciała pedagogicznego, ponieważ jestem młodą, uśmiechniętą studentką i do swojej pracy zawsze podchodzę z cierpliwością i zrozumieniem.