Krzysztof K
Krzysztof K
- Przedmioty:
Matematyka - Szkoła Podstawowa
Matematyka - Szkoła Wyższa
Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe,
- Zajęcia prowadzę: Nysa , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Pomagam w przygotowaniu się do matury z matematyki.
Również szkoła podstawowa i inne klasy szkoły średniej
Zapraszam.
Nauczyciel z pasją do matematyki z 18 letnim stażem udziala korepetycji w sposób profesjonalny, komunikatywny, bezstresowy, a co najważniejsze stawiający na skuteczność.
"Matematyka jest przyjemna, kiedy ją się pozna i z nią się zaprzyjaźni ;)"
Uwaga! On-line też można świetnie nauczyć się matematyki. Wiem to z doświadczenia :)
Uwaga. Wolne miejsca na Kursie maturalnym.
Przedmioty:
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
- Szkoła Wyższa
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowanie do egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym i poziomie rozszerzonym.
Przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty, a także pomoc w podniesieniu kompetencji matematycznych przed sprawdzianami w obszarze wymaganym na zapowiedzianym sprawdzianie oraz inne wg potrzeby. Także pomoc studentom w materiale matematyki na poziomie wtższym. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię obserwować przyrost kompetencji matematycznych moich uczniów. Wraz z nim następuje podniesienie wiary we własne możliwości oraz wynikającą z tego pewność swych umiejętności. Uskrzydlenie uczniów tak, by uczeń uwierzył we własne możliwości opanowania materiału nauczania jest dla mnie celem nauczania.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Istotne w nauczaniu jest nie tylko to, że uczący ucznia umie dany materiał, ale szczególnie ważnym elementem kompetencji nauczycielskich jest umiejętność przekazywania wiedzy i weryfikacji poziomu zdobytej w wyniku nauczania wiedzy przez ucznia. Do tego potrzebna jest umiejetność dopasowania metodyki nauczania do konkretnego ucznia.