Korepetycje niemiecki
Agata A
- Przedmioty:
Język niemiecki - Szkoła Podstawowa
Język niemiecki - Gimnazjum
Język niemiecki - Szkoła Wyższa
Język niemiecki - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Gdański
- Zajęcia prowadzę: Gdańsk Przymorze Wielkie, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Jestem studentką IV roku filologii germańskiej i chętnie pomogę wszystkim, którym nauka niemieckiego sprawia problemy. Posiadam 3-letnie doświadczenie w nauczaniu języka oraz własne materiały do nauki. Nauka języka w przyjemnej i bezstresowej atmosferze - tylko u mnie. Zapraszam uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych, średnich oraz studentów jak i osoby, które chcą się nauczyć języka od podstaw.
Przedmioty:
Język niemiecki ·
- Szkoła Podstawowa
Język niemiecki ·
- Gimnazjum
Język niemiecki ·
- Szkoła Wyższa
Język niemiecki ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Pracuję gównie z uczniami szkół gimnazjalnych. Mam tylko stałych uczniów, z którymi spotykam się minimum raz w tygodniu. Niektórych z nich uczę już kilka lat. Jeśli istnieje taka potrzeba uczielam lekcji także w weekendy.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Lubię pomagać uczniom w nauce języka, a największą radość sprawia mi wiadomość o dobrych ocenach, zwłaszcza tych uczniów, którzy na początku mieli bardzo duże problemy z językiem niemieckim. Mam dobry kontakt z młodzieżą.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Przede wszystkim mam dobry kontakt z młodzieżą. Moi uczniowie nie krępują się przy mnie jak przy nauczycielu w szkole, przez co ani nie boją się zadawać pytań ani poprosić o wyjaśnienie czegoś czego nie rozumieją.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Przede wszystkim cierpliwość. Nigdy nie denerwuję się na moich uczniów gdy czegoś nie rozumieją. Staram się tak długo tłumaczyć dane zagadnienie aż uczeń będzie w stanie sam rozwiązać zadanie.