Klaudia S

Klaudia S

  • Przedmioty: Język angielski , Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
    Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Wrocławska
  • Zajęcia prowadzę: Wrocław Psie Pole, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jestem absolwentką 3 kierunków na Politechnice Wrocławskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu i prowadzeniu zajęć dla dzieci i młodzieży w różnym wieku.

Pomogę przygotować do sprawdzianów, matury i testów. Wytłumaczę zadania domowe i z kart pracy.Formę, poziom zadań i tempo dopasowuję do ucznia, tak aby jak najlepiej przyswoił wiedzę. Pokazuję jak najlepiej podchodzić do zadań i w jakiej kolejności je wykonywać.

Od kilku lat wszyscy moi uczniowie zdali matury oraz uzyskali satysfakcjonujące wyniki z testów na koniec podstawówki i jeszcze gimnacjum.

Cena:

Pierwsza godzina 50zł

Dwie godziny 90zł

Proszę o kontakt telefoniczny 793*93*12*14

Preferuję zajęcia u mnie (Osiedle sobieskiego)

Możliwość dojazdu na terenie Zakrzowa, Psiego Pola oraz Pawłowic.

Zajęcia mogą odbywać się internetowo

Przedmioty: Język angielski · Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum
Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Prowadzę zajęcia z dziećmi z podstawówki oraz liceum. Moi uczniowie skończyli rok szkolny z 4 lub 5 z matematyki, często zaczynając od samych jedynek w dzienniku. Wszyscy moi uczniowie zdali również maturę z matematyki na zadowalającym ich poziomie.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Lubię gdy moi uczniowie zaczynają rozumieć matematykę i ją lubić. Zwykle awersja do tego przedmiotu bierze się ze złego wytłumaczenia, lub braków na starcie (np. nie znanie na pamięć tabliczki mnożenia). Gdy materiał nagle staje się zrozumiały praca z dzieckiem staje się o wiele przyjemniejsza

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Trzeba dopasować korepetytora do ucznia, nie każdy tłumaczy tak samo. Najlepiej jest rozmawiać z dzieckiem i mieć pewność że coś wyciąga z korepetycji oraz że po zajęciach rozumie już materiał i może rozpocząć nowe zagadnienia. Należy też upewniać się że dziecko odrabia zadania zadane przez korepetytora. Niestety nie zajdzie się za daleko bez znajomości na przykład tabliczki mnożenia.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Wydaje mi się, że powinien porozmawiać z dzieckiem i wytłumaczyć mu dlaczego chce zatrudnić korepetytora i co to pomoże. Najgorsze jest zmuszanie dziecka które przez całe zajęcia będzie myślało kiedy koniec i że to za karę. Gdy będzie się już miało to ustalone po zajęciach dobrze jest porozmawiać z dzieckiem jak podobały mu się zajęcia, czy rozumie, czy tempo jest odpowiednie, aby mieć pewność że pieniądze poświęcane na korepetycje się nie marnują

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Ja dopasowuję zajęcia pod konkretne dziecko, każdy może potrzebować inną ilość czasu na przyswojenie danej partii materiału i ja biorę to pod uwagę. Mam dobry kontakt z dziećmi i pytam czy rozumieją, czy coś im wytłumaczyć, jeśli widzę że popełniają błędy skupiamy się na wyeliminowaniu ich przyczyny

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Klienci najczęściej pytają o cenę oraz o miejsce zajęć. Cena jest kwestią względną. Ja uważam że osoba która dobrze tłumaczy i ma dobre podejście jest ważniejsza od ceny. Co do miejsca to ja preferuję aby zajęcia odbywaly się u mnie. Dziecko nie ma wtedy naokoło wszystkich swoich rzeczy które ją rozpraszają i może skupić się na zajęciach na zrozumieniu materiału

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Każde dziecko jest inne, z każdym ma się inne historie. Najlepiej wspominam dziewczynkę z którą zaczęłam pracę od 3 klasy podstawówki. Może się to wydawać wcześnie, jednak dziecko już miało spore braki. Prowadziłam z nią zajęcia ze wszystkich przedmiotow i tak zostało przez kolejne 4 lata. Po nadrobieniu braków skupiłyśmy się na nauce bieżącego materiału i udało się nawet uzyskać świadectwo z paskiem na koniec. Jest to niesamowite uczucie gdy można uczyć i widać tego efekty

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Najważniejsze jest to aby dziecko samo również pracowało. Jeśli w 7-8 klasie nie ma znajomości tabliczki mnożenia to nie poradzi sobie z matematyką. Większość zadań wymaga mnożenia/dodawania i gdy zajmuje to zbyt dużo czasu nie ma możliwości zdążenia z napisaniem sprawdzianu. Dlatego też złe oceny mogą wynikać z tego a nie ze złej pracy korepetytora lub złego tłumaczenia. Jeśli korepetytor zgłasza że dziecko musi poćwiczyć to czy tamto samo pomiędzy lekcjami dobrze jest przypilnować aby faktycznie to zrobiło. Oczywiście można poświęcać korepetycje na naukę tabliczki mnożenia na pamięć ale wtedy nie idzie się do przodu z materiałem i trzeba mieć tego świadomość. Dodatkowo według mnie zajęcia z matematyki powinny trwać 2h na raz, aby móc wytłumaczyć materiał i od razu go przećwiczyć. Gdy rodzice oczekują że najpierw zajmiemy się zadaniem domowym a dziecko ma braki w materiale 1h na pewno nie wystarczy