Klaudia Kopka
Klaudia K
- Przedmioty:
Język angielski , Chemia , Fizyka , Matematyka - Szkoła Podstawowa
Język angielski , Chemia , Fizyka , Matematyka - Gimnazjum
Chemia , Fizyka i astronomia , Matematyka , Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Warszawska (Inżynieria Chemiczna i Procesowa/Bioinżynieria)
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Ochota, Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 60 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Jestem studentką V roku na Wydziale Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej. Z matematyką, fizyką oraz chemią obcuję na co dzień, nie są mi zatem straszne żadne zagadnieia związane z tymi przedmiotami.
Korepetycji udzielam już od dwóch lat i do tej pory miałam okazję pracować za równo z dziećmi ze szkół podstawowych, jak i z młodzieżą licealną. Mam bardzo dużo cierpliwości, zawsze staram się znaleźć najlepszy i najbardziej zrozumiały sposób wytłumaczenia różnych zagadnień, a swoje zajęcia prowadzę na zasadzie dialogu.
Przedmioty:
Język angielski ·
Chemia ·
Fizyka ·
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
Chemia ·
Fizyka ·
Matematyka ·
- Gimnazjum
Chemia ·
Fizyka i astronomia ·
Matematyka ·
Język angielski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Na stałe pracuję z kilkoma uczniami, zarówno ze szkoły podstawowej, jak i z młodzieżą licealną. Uczę chemii, fizyki oraz matematyki. Okazjonalnie przeprowadzam też zajęcia z języka angielskiego, który również bardzo lubię :)
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej w mojej pracy lubię razem z moim uczniem dochodzić do rozwiązania jakiegoś problemu lub analizować jakieś zagadnienie od ogółu do szczegółu. Jest to bardzo przyjemne uczucie, kiedy moi podopieczni zaczynają rozumieć nawet bardziej skomplikowane tematy i są później w stanie lepiej wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Zaproponowałabym sprawdzenie faktycznych kompetencji poprzez, przede wszystkim, ocenę wiarygodności związaną z wykształceniem. Następne w kolejności jest oczywiście porozmawianie ze swoim własnym dzieckiem, czy nauczyciel dobrze tłumaczy, czy jest cierpliwy, czy się stara. Jakby nie patrzeć to właśnie uczeń ma skorzystać z zajęc i wynieść z nich wiedzę.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Moje usługi wyróżniają się tym, że oprócz zastosowań czysto teoretycznych, mam też praktyczne doświadczenie związane z nauczanymi przeze mnie przedmiotami. Jako inżynier cały czas wykorzystuję matematykę, chemię i fizykę jako narzędzia w moim zawodzie. Dzięki temu, oprócz zrozumienia równań matematycznych czy praw rządzących fizyką i chemią, potrafię przekazać wiedzę w sposób bardziej namacalny i, dzięki temu, bardziej zrozumiały dla ucznia.
-
W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?
Zawsze miałam dryg do nauczania i co więcej, bardzo lubię to robić. Korepetycjami zajmowałam się już w gimnazjum kiedy pomagałam moim koleżankom i kolegom w zrozumieniu trudniejszych zagadnień z chemii. W liceum zdarzało mi się prowadzić lekcje, jednak największy rozwój przyszdł wraz z rozpoczęciem studiów. Do tej pory moją aspiracją jest zostanie nauczycielem akademickim.