Klaudia Kamińska
Klaudia K
- Przedmioty:
Biologia - Szkoła Podstawowa
Biologia - Gimnazjum
Biologia - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Mokotów, Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Jestem absolwentką biotechnologii na UW. Interesuję się nowotworzeniem i immunologią. Pracuję w Centrum Nowych Technologii w Warszawie, odbywałam również staż w Instytucie Maxa Plancka. Moim ulubionym tematem z programu nauczania jest genetyka, którą tłumaczę bardzo szczegółowo. Byłam również prezesem koła naukowego, w ramach którego organizowałam wiele warsztatów dla dzieci i młodzieży. Jestem ściśle związana ze środowiskiem naukowym i cały czas uaktualniam i rozszerzam swoją wiedzę. Interesuję się również nowymi technikami nauczania, inspirują mnie szkoły alternatywne, w których wiedza przekazywana jest całościowo, bez szufladek. Uważam, ze głównym celem zajęć jest rozbudzenie chęci do nauki oraz zrozumienie zjawiska, a wyuczenie na pamięć jest tylko jednym z elementów, wcale nie najważniejszym.
Przedmioty:
Biologia ·
- Szkoła Podstawowa
Biologia ·
- Gimnazjum
Biologia ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
W ostatnim roku skupiałam się na pracy z uczniami w trakcie korepetycji (najwyższy wynik matury- 98%) oraz na rozwijaniu swojego dydaktycznego warsztatu. Poza tym zajmuję się również pracą naukową- badam komórki nowotworowe piersi oraz potencjalne terapie. Cały czas się uczę oraz doszkalam, by moja wiedza była jak największa-uczęszczam na różne konferencje oraz wyjeżdżam na staże i praktyki, co nie tylko przekłada się na może życie naukowe, ale również na jakość korepetycji udzielanych przeze mnie.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej w pracy lubię kontakt z ludźmi. Jest to jednocześnie przyjemność ale i wyzwanie-nagle okazuje się, że ktoś może myśleć zupełnie inaczej, że coś jest dla niego zwyczajnie nie logiczne. Czasem zaskakuje mnie jakie pytania zadają uczniowie, ale cieszę się, ze je zadają, to pomaga uzupełnić luki i podnieść poziom lekcji.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Jestem osobą ambitną, lubię podnosić sobie poprzeczkę. Dzięki temu cały czas się uczę. Nie jestem nauczycielem z ogromną ilością pracy papierkowej, dzięki czemu mam czas na ciągłe szkolenie się. Wykorzystuje różne metody, staram się trafiać do uczniów, zadaje pytania skłaniające do myślenia,a nie odtwórczego wyrecytowania podręcznika. Uważam, że podręcznik powinno się przeczytać tylko raz, ale ze zrozumieniem. Potem należy zasięgnąć innych źródeł, zrobić notatki. Czytanie podręcznika, tego samego tekstu 100 razy nie ma sensu i zabija kreatywność. Wbrew pozorom kreatywność w biologii też jest ważna, dlatego na moich lekcjach uczniowie się nie nudzą.