Klaudia B
Klaudia B
- Przedmioty:
Język angielski , Biologia , Chemia , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Język angielski , Biologia , Chemia , Matematyka , Język polski - Gimnazjum
Biologia , Chemia , Język polski , Matematyka , Język angielski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Średnie (matura), Liceum Ogólnokształcące nr 5 we Wrocławiu
- Zajęcia prowadzę: Wrocław Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
Potwierdzony adres kontaktowy email
Informacje o wykształceniu
Odpowiedzi na pytania
Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Zdjęcie profilowe
Zawsze kiedy poczujesz się samotnie czy słabo z przedmiotu, pomyśl o tych miliardach komórek wewnątrz Ciebie - im zależy tylko na Tobie, i odwalają kawał dobrej roboty!
...a przy okazji rozważ i mnie! Przede wszystkim przekazuję zapał i radość z nauki, tak żebyś rozpoczął ze mną, rozkręcił się (jak DNA w trakcie replikacji) i spróbował później sam (lub ze mną - jeżeli Ci się spodoba).
Uczę się w trzeciej klasie liceum na profilu matury międzynarodowej we Wrocławiu, a za rok wylecę na studia medyczne do Wielkiej Brytanii. Mam doświadczenie w nauce biologii, matematyki i języka angielskiego - zarówno na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum jak i liceum.
Przygotowywałam licealistę do poprawki z matematyki (zdanej na 4), szóstoklasistkę do egzaminu po szkole podstawowej z języka angielskiego (zdanego na 96%), a aktualnie uczę na bieżąco dwóch licealistów z klasy drugiej z języka angielskiego, matematyki i biologii.
Ponadto od zawsze pasjonowałam się językiem polskim - co znalazło swoje odzwierciedlenie w ocenach. Jestem również laureatką dwóch ogólnopolskich konkursów neurobiologicznych.
Mieszkam pod Wrocławiem, uczę w swojej miejscowości - Szewcach oraz we Wrocławiu i okolicach Obornik Śląskich/Trzebnicy.
Niestety, nie wymagam natychmiastowych efektów i bezbłędności (o które prościej), a zaangażowania. To klucz do sukcesu, co potwierdzą moi byli uczniowie.
Przede wszystkim oferuję swobodę, zachętę w kierunku rozwoju (i zadawaniu pytań!; która, mam wrażenie, obumiera w uczniach) i niskie ceny.
Ostatecznie chcę pomóc, tak abyśmy razem na tym skorzystali (istna symbioza!)
Napisz/zadzwoń do mnie, spytaj (zawsze pytaj jak najwięcej bez żadnego skrępowania), a spróbujemy dojść do wspólnego konsensusu :)))
I pamiętaj, nawet jeżeli nie ja, pozostań zawsze pozytywny - jak proton!
Przedmioty:
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Gimnazjum
Biologia ·
Chemia ·
Język polski ·
Matematyka ·
Język angielski ·
- Liceum

Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
-Przygotowaniu do egzaminu poprawkowego ucznia pierwszej klasy liceum
-Przygotowanie do sprawdzianu semestralnego z matematyki uczennicę pierwszej klasy liceum -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Możliwość indywidualnego podejścia do ucznia - każdorazowe postawienie sobie wyzwania nauczenia określonego zakresu materiału, oraz możliwość zarażenia kogoś zapałem równym mojemu. Przede wszystkim zapał oraz przyjemność liczą się w nauce danego przedmiotu - bez względu na fakt, czy to matematyka, angielski czy chemia.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Przede wszystkim aby wypróbowywała nowe możliwości i różnych korepetytorów. Z doświadczenia wiem, że istnieją bardzo różni ludzi i sposób rozumowania, na który ja bym nigdy nie wpadła drugiej osobie wydaje się zupełnie naturalny. Najgorszą możliwie podjętą decyzją jest zmuszanie się do danych korepetycji.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient powinien wiedzieć czego oczekuje od korepetytora. Ja przede wszystkim zajmuję się przyswajaniem pasji i chęci do nauki. Przedmiot oczywiście, jest ważny jednak podejście manifestuje się we wszystkim, co uczeń robi. Dlatego priorytetem dla mnie jest przekazanie chęci i mobilizacji do dalszej, być może już samodzielnej, pracy. Każdy korepetytor stawia na coś innego, i według tego powinno się ich szukać.