Klaudia B

Klaudia B

  • Przedmioty: Język angielski , Biologia , Chemia , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski , Biologia , Chemia , Matematyka , Język polski - Gimnazjum
    Biologia , Chemia , Język polski , Matematyka , Język angielski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Średnie (matura), Liceum Ogólnokształcące nr 5 we Wrocławiu
  • Zajęcia prowadzę: Wrocław Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Zawsze kiedy poczujesz się samotnie czy słabo z przedmiotu, pomyśl o tych miliardach komórek wewnątrz Ciebie - im zależy tylko na Tobie, i odwalają kawał dobrej roboty!

...a przy okazji rozważ i mnie! Przede wszystkim przekazuję zapał i radość z nauki, tak żebyś rozpoczął ze mną, rozkręcił się (jak DNA w trakcie replikacji) i spróbował później sam (lub ze mną - jeżeli Ci się spodoba).

Uczę się w trzeciej klasie liceum na profilu matury międzynarodowej we Wrocławiu, a za rok wylecę na studia medyczne do Wielkiej Brytanii. Mam doświadczenie w nauce biologii, matematyki i języka angielskiego - zarówno na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum jak i liceum.
Przygotowywałam licealistę do poprawki z matematyki (zdanej na 4), szóstoklasistkę do egzaminu po szkole podstawowej z języka angielskiego (zdanego na 96%), a aktualnie uczę na bieżąco dwóch licealistów z klasy drugiej z języka angielskiego, matematyki i biologii.
Ponadto od zawsze pasjonowałam się językiem polskim - co znalazło swoje odzwierciedlenie w ocenach. Jestem również laureatką dwóch ogólnopolskich konkursów neurobiologicznych.

Mieszkam pod Wrocławiem, uczę w swojej miejscowości - Szewcach oraz we Wrocławiu i okolicach Obornik Śląskich/Trzebnicy.

Niestety, nie wymagam natychmiastowych efektów i bezbłędności (o które prościej), a zaangażowania. To klucz do sukcesu, co potwierdzą moi byli uczniowie.
Przede wszystkim oferuję swobodę, zachętę w kierunku rozwoju (i zadawaniu pytań!; która, mam wrażenie, obumiera w uczniach) i niskie ceny.
Ostatecznie chcę pomóc, tak abyśmy razem na tym skorzystali (istna symbioza!)

Napisz/zadzwoń do mnie, spytaj (zawsze pytaj jak najwięcej bez żadnego skrępowania), a spróbujemy dojść do wspólnego konsensusu :)))

I pamiętaj, nawet jeżeli nie ja, pozostań zawsze pozytywny - jak proton!

Przedmioty: Język angielski · Biologia · Chemia · Matematyka · Język polski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · Biologia · Chemia · Matematyka · Język polski · - Gimnazjum
Biologia · Chemia · Język polski · Matematyka · Język angielski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    -Przygotowaniu do egzaminu poprawkowego ucznia pierwszej klasy liceum
    -Przygotowanie do sprawdzianu semestralnego z matematyki uczennicę pierwszej klasy liceum

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Możliwość indywidualnego podejścia do ucznia - każdorazowe postawienie sobie wyzwania nauczenia określonego zakresu materiału, oraz możliwość zarażenia kogoś zapałem równym mojemu. Przede wszystkim zapał oraz przyjemność liczą się w nauce danego przedmiotu - bez względu na fakt, czy to matematyka, angielski czy chemia.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Przede wszystkim aby wypróbowywała nowe możliwości i różnych korepetytorów. Z doświadczenia wiem, że istnieją bardzo różni ludzi i sposób rozumowania, na który ja bym nigdy nie wpadła drugiej osobie wydaje się zupełnie naturalny. Najgorszą możliwie podjętą decyzją jest zmuszanie się do danych korepetycji.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient powinien wiedzieć czego oczekuje od korepetytora. Ja przede wszystkim zajmuję się przyswajaniem pasji i chęci do nauki. Przedmiot oczywiście, jest ważny jednak podejście manifestuje się we wszystkim, co uczeń robi. Dlatego priorytetem dla mnie jest przekazanie chęci i mobilizacji do dalszej, być może już samodzielnej, pracy. Każdy korepetytor stawia na coś innego, i według tego powinno się ich szukać.