Katarzyna R.

Katarzyna R

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Wyższa
    Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
  • Zajęcia prowadzę: Nowy Sącz , Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Cześć!
Jestem absolwentką matematyki.
Chętnie pomogę Ci w nauce z bieżącego materiału, do sprawdzianów, kartkówek, do matury, do kolokwium czy egzaminu. Udzielam korepetycji uczniom szkół średnich oraz studentom. Uczę z całek, pochodnych, całej analizy matematycznej, algebry itp. Materiał znam świetnie!
Przygotowuję również do matury z matematyki na poziomie rozszerzonym i podstawowym.
Polecam!
Katarzyna

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Wyższa
Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Uwielbiam patrzeć na efekty pracy, gdy przychodzi do mnie uczeń, którego wcześniej uczyłam i mówi mi:
    - Pani Kasiu, zdałam! Tak bardzo się cieszę! To dzięki Pani pomocy!
    Wtedy tak przyjemnej się robi na sercu, bo widać, że nasza praca ma sens, że nasze wysiłki nie idą na marne.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęściej klienci pytają mnie jakie studia skończyłam. Oczywiście odpowiadam, że matematyczne, jakże by inaczej. Matematyka to nie tylko mój zawód, ale moja pasja. Potrafię całe dnie siedzieć i pogłębiać wiedzę w tej dziedzinie. Myślę, że uczniowie odczuwają mój zapał i chęci i w pewnym stopniu wpływa to na ich pozytywne nastawienie do przedmiotu.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Bardzo chciałabym, aby klienci byli świadomi tego, że najtrudniej pracuje się z uczniami, którzy nie wykazują żadnej chęci współpracy. Mam wtedy wrażenie, że męczy się i nauczyciel i uczeń. Czy wobec tego warto posyłać dziecko na korepetycje i jeszcze płacić za to ciężko zarobione pieniądze? Może najpierw warto porozmawiać...

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Od szkoły podstawowej wiedziałam, że chcę być nauczycielem. I to nauczycielem matematyki. Czyli można powiedzieć, że od zawsze chciałam nim zostać. I tak sukcesywnie dążyłam do tego, najpierw w podstawówce, gimnazjum i liceum osiągając celujące wyniki z tego przedmiotu i nie tylko, a później wybierając studia przygotowujące mnie do podjęcia pracy jako nauczyciel.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Bardzo dobrze pracuje mi się ze studentami, wobec czego codziennie muszę zgłębiać nową wiedzę, ponieważ każdy wykładowca wymaga czegoś innego. Podobnie jest z licealistami. Różni nauczyciele mają różne, swoje zadania (szczególnie rozszerzone), z którymi często trzeba podjąć walkę, więc każdego dnia pogłębiam swoją wiedzę i myślę że nigdy do końca nie uda mi się jej zgłębić, że zawsze zostanie jeszcze coś nowego do odkrycia. I to jest to, inaczej byłoby zbyt nudno i straciłoby sens bycie nauczycielem.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Świetnie potrafię się dogadać z uczniem. Uczniowie dobrze czują się w moim towarzystwie, a lekcje przeprowadzam w przyjemnej atmosferze.
    Doskonale znam materiał - całe tablice matematyczne mam w małym palcu - a niektóre zadania ze zbioru do liceum nawet z odpowiedziami na pamięć. Szczególnie dobrze dogaduję się z licealistami i studentami.