Karolina S.
Karolina S.
- Przedmioty:
Język angielski - Szkoła Podstawowa
Język angielski - Gimnazjum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Szkoła Główna Handlowa (Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne)
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Mokotów, Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Mam 23 lata i jestem studentką SGH. Od 2011 roku udzielam korepetycji uczniom szkół podstawowych i gimnazjów. Oferuję bezpłatny dojazd do ucznia oraz bezpłatne materiały. Możliwe zajęcia w godzinach porannych.
Jestem osobą cierpliwą, dokładną i o przyjaznym usposobieniu. Ze swojej pracy czerpię dużo radości i satysfakcji. Dbam by atmosfera na zajęciach była przyjemna.
Przedmioty:
Język angielski ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
- Gimnazjum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Obecnie pracuję z dwiema uczennicami, obie mają po 13 lat. Jedną z dziewczynek uczę nieprzerwanie od 3 lat. Jeszcze będąc w podstawówce udało jej się zrealizować cały materiał z zakresu gimnazjum. W tej chwili rozpoczęłyśmy nowy podręcznik przygotowujący do matury podstawowej z języka angielskiego. Jestem z niej bardzo dumna, tym bardziej, że na początku naszej współpracy nie bardzo lubiła język angielski.
Druga dziewczynka zgłosiła się do mnie z powodu problemów z angielskim w szkole. Są to zatem typowe korepetycje, jednak na jej prośbę zostały poszerzone o podstawowe słówka związane z życiem codziennym, zupełnie pomijane przez nauczycieli w szkole. Dzięki temu zleceniu zrozumiałam jak wiele istotnych zagadnień nie jest w szkole omawianych i skąd pochodzą kłopoty z opanowaniem materiału już od czwartej klasy szkoły podstawowej. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W swojej pracy najbardziej lubię widzieć postępy :) Uwielbiam pokazywać uczniom, że stać ich na wiele więcej, że są w stanie nie tylko nadgonić zaległości, ale również przegonić program i wymagania nauczyciela. Na swoich lekcjach dbam o to by zbudować w uczniach wiarę we własne możliwości i pewność siebie. Możliwość obserwowania zmiany ich nastawienia do nauki, przedmiotu i samych siebie jest bezcenne.