Kamil H
Kamil H
- Przedmioty:
Matematyka - Szkoła Podstawowa
Matematyka - Gimnazjum
Matematyka - Liceum
Język angielski - Native speaker
- Doświadczenie: 1 rok
- Wykszałcenie: Średnie (matura), Zespół Szkół Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej
- Zajęcia prowadzę: Limanowa ,
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Konto Praca od zaraz
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Podczas prowadzenia korepetycji z matematyki zdobyłem bogate doświadczenie w pracy z uczniami na różnych poziomach edukacji. Moim celem jest nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także budowanie motywacji i wiary w swoje możliwości. Moje zajęcia cechują się indywidualnym podejściem, cierpliwością i dostosowaniem metod nauczania do potrzeb ucznia.
Przedmioty:
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
- Gimnazjum
Matematyka ·
- Liceum
Język angielski ·
- Native speaker
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Pomoc uczniowi 4 klasy technikum budowlanego z nauką do zdania testu z całego roku.
Pomoc uczniowi 3 klasy technikum budowlanego z poprawieniem ocen z matematyki na koniec semestru.
Pomoc uczennicy 8 klasy podstawówki w nauce do egzaminu ośmioklasisty. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię w swojej pracy możliwość dzielenia się wiedzą i obserwowanie, jak moi uczniowie osiągają sukcesy. Jako osoba udzielająca korepetycji z matematyki, czerpię ogromną satysfakcję z tego, że mogę pomóc innym zrozumieć trudne zagadnienia. To, jak zmieniają się ich podejście i pewność siebie, gdy w końcu "kliknie" im rozwiązanie problemu, jest niezwykle motywujące. Każda lekcja to nowe wyzwanie i okazja, by spojrzeć na matematykę z innej perspektywy. Lubię także elastyczność tej pracy – mogę dostosować grafik do potrzeb moich klientów, co pozwala mi lepiej zarządzać czasem. Dzięki tej pracy stale się rozwijam, poszukując nowych metod nauczania, które sprawią, że matematyka stanie się przystępna i przyjemna dla każdego.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Osobie szukającej korepetytora poradziłbym, aby przede wszystkim zwróciła uwagę na podejście danej osoby. Ważne jest, aby nauczyciel potrafił dostosować się do poziomu ucznia oraz miał cierpliwość i umiejętność tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób. Warto również zapytać o opinie innych klientów – to daje obraz jakości świadczonych usług. Kluczowe jest także upewnienie się, że korepetytor oferuje elastyczność w dostosowywaniu materiałów do indywidualnych potrzeb ucznia. W przypadku zajęć online warto sprawdzić, czy osoba posiada odpowiednie narzędzia, takie jak wirtualna tablica, która ułatwia współpracę. Ostatecznie najważniejsze jest, aby uczucie komfortu i zaufania towarzyszyło całemu procesowi nauki.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Będąc klientem, chciałbym wiedzieć, że korepetycje z matematyki to nie tylko rozwiązywanie zadań, ale także nauka myślenia logicznego i samodzielności. Chciałbym również zrozumieć, jakie metody nauczania stosuje korepetytor oraz czy potrafi dostosować zajęcia do moich potrzeb i stylu uczenia się. Interesowałoby mnie doświadczenie tej osoby, jej podejście do pracy z uczniami oraz dostępność materiałów wspierających naukę. Ważnym aspektem byłaby także elastyczność godzin oraz możliwość przeprowadzenia zajęć próbnych. Jako klient oczekiwałbym jasnego przedstawienia cennika, a także planu pracy na dłuższy okres, który pomoże mi osiągnąć wyznaczone cele.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Klient powinien zadać pytania dotyczące doświadczenia korepetytora, jego metod nauczania oraz sposobu pracy z różnymi poziomami uczniów. Warto zapytać, czy oferuje zajęcia próbne, które pomogą ocenić jego podejście. Dobrze jest również dopytać o materiały, które będą wykorzystywane podczas lekcji, oraz jak korepetytor planuje dostosować zajęcia do konkretnych potrzeb ucznia. Klient powinien zapytać o elastyczność grafiku, sposób komunikacji i możliwości kontynuowania zajęć w przypadku nieprzewidzianych okoliczności. Ważne jest też poznanie cennika i zasad dotyczących odwoływania lekcji. Dzięki takim pytaniom klient może lepiej ocenić, czy dana osoba spełni jego oczekiwania.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient powinien zastanowić się przede wszystkim nad swoimi celami i oczekiwaniami. Czy potrzebuje pomocy w krótkim okresie, np. przed ważnym sprawdzianem, czy może zależy mu na regularnej współpracy w celu długofalowego rozwoju? Ważne jest również, aby rozważyć, jaki styl nauki jest dla niego lub dla ucznia najbardziej efektywny – czy potrzebuje kogoś cierpliwego i wyrozumiałego, czy raczej osoby, która będzie motywować do intensywnej pracy. Klient powinien także wziąć pod uwagę swój budżet i czas dostępny na zajęcia. Należy przemyśleć, czy preferuje zajęcia online czy stacjonarne i czy ma odpowiednie warunki do nauki w wybranym formacie. Ostatecznie warto zastanowić się, jak ważna jest chemia między uczniem a korepetytorem – komfort współpracy ma kluczowe znaczenie.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Moje usługi wyróżniają się indywidualnym podejściem do każdego ucznia oraz elastycznością w dostosowywaniu metod nauczania. Stawiam na zrozumienie, a nie tylko na zapamiętywanie schematów, co pozwala uczniom zdobyć pewność siebie w matematyce. Korzystam z nowoczesnych narzędzi, takich jak wirtualna tablica podczas lekcji online, co czyni zajęcia interaktywnymi i skutecznymi. Moja oferta obejmuje również szczegółowy plan nauki, dostosowany do celów ucznia, a także wsparcie poza zajęciami – zawsze jestem dostępny, aby odpowiedzieć na pytania czy pomóc w nagłych problemach z zadaniami. Klienci cenią mnie również za cierpliwość i umiejętność wyjaśnienia trudnych zagadnień w prosty sposób, co daje mi przewagę na rynku.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Najczęściej klienci pytają, czy mogę pomóc w przygotowaniu do konkretnego egzaminu, np. ósmoklasisty lub matury, oraz jak wyglądają moje zajęcia. Odpowiadam, że mam doświadczenie w pracy z uczniami na różnych poziomach i dostosowuję plan lekcji do ich indywidualnych potrzeb. Często pytają też, czy oferuję zajęcia online, na co odpowiadam, że tak – korzystam z Zooma i wirtualnej tablicy, co pozwala prowadzić zajęcia na wysokim poziomie. Inne pytanie dotyczy materiałów do nauki – wyjaśniam, że dostarczam własne materiały, a także pomagam w opracowywaniu zadań z podręczników i testów. Klienci dopytują również o elastyczność terminów i zasady odwoływania zajęć, na co odpowiadam, że staram się dostosować do ich potrzeb, a terminy można modyfikować z odpowiednim wyprzedzeniem.