Kaja Jeske

Kaja J

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
  • Doświadczenie: 6 miesięcy
  • Wykszałcenie: Brak,
  • Zajęcia prowadzę: Poznań Stare Miasto, Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Cześć! Jestem Kaja, licealistka z pasją do matematyki i chęcią dzielenia się nią z innymi. Jeśli Twoje dziecko potrzebuje wsparcia w nauce, zapraszam do kontaktu!

Oferuję korepetycje z matematyki dla uczniów od pierwszej do szóstej klasy podstawówki. Moja stawka wynosi 40 złotych za godzinę, a przy tym dojeżdżam do ucznia, by ułatwić naukę.

Mieszkam w północnej części Poznania i skupiam się na uczniach z tego rejonu, ale zajęcia online też wchodzą w grę. Zachęcam do kontaktu, jeśli chcesz, by Twoje dziecko opanowało tajniki matematyki w przyjaznej atmosferze i w miłym towarzystwie.

Podczas naszych spotkań stawiam na naukę bezstresową, staram się zaciekawić ucznia i pokazać, że matematyka może być fascynująca. Wiem, że to nie jest godzina spędzona przy podręczniku - razem odkryjemy ciekawe metody nauki, które sprawią, że matematyka stanie się przyjemnością, a nie wyzwaniem.

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej lubię, gdy pod koniec lekcji uczeń mówi "już minęła godzina?". Wtedy wiem, że całą lekcję spędził w bezstresowej atmosferze, a na zajęciach za tydzień nadal będzie pamiętał przerobiony materiał. Uśmiech na twarzy dziecka to dla mnie największa motywacja :)

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Przede wszystkim stawiam na ciekawość i zaangażowanie ucznia, a to osiągam poprzez wykorzystywanie zainteresowań oraz mocnych stron dziecka do nauki matematyki. Gdy dziecko dobrze sobie radzi np. z językiem angielskim, to matematyczne wzory można porównywać ze wzorami składni zdania, a gdy interesuje się muzyką ułamki nagle mogą stać się wartościami rytmicznymi w takcie.