Jowita D
Jowita D
- Przedmioty:
Matematyka - Szkoła Podstawowa
Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, SP i LO
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Bielany, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 130 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Jestem doświadczonym korepetytorem i nauczycielem matematyki. Z pasją uczę Dzieci i Młodzież matematyki, a One dostają skrzydeł i osiągają coraz lepsze rezultaty!
Oprócz matematyki podpowiadam moim Uczniom jak uczyć się przyjemniej, szybciej i skuteczniej,
Przedmioty:
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowanie Uczniów do Egzaminów Ósmoklasisty z matematyki - wynik zdanych egzaminów wynosił 100%, czyli aż 35 pkt. do rekrutacji do szkoły średniej!
Uzyskanie przez Uczniów bardzo dobrych ocen z matematyki na świadectwie, dzięki czemu uzyskali Oni kolejne 17-18 pkt. do rekrutacji do szkoły średniej.
Po otrzymaniu wyników z Centralnej Komisji Egzaminacyjnej wspólnie świętowaliśmy Nasze sukcesy! Było mi bardzo miło usłyszeć podziękowania ze strony zadowolonych Uczniów i Ich Rodziców oraz Grona Pedagogicznego ze Szkoły Podstawowej. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W mojej pracy najbardziej lubię widzieć jak Dzieci nabierają przekonania, że matematyka wcale nie jest trudna, jak brną do przodu i rozwijają swoje matematyczne skrzydła, które unoszą je ku górze.
Ogromnie cieszę się, kiedy dzwonią do mnie i dzielą się ze mną Swoimi sukcesami i radością! -
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Gdybym mogła coś poradzić, zaproponowałabym wykonanie telefonu do mnie ... aby móc bezpośrednio porozmawiać ... choćby telefonicznie :) ... o tym, jak pracuję. Jestem bardzo otwartą osobą i ucząc moich Uczniów pozostaję również w bieżącym kontakcie z Rodzicami - informuję Ich o postępach Uczniów.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Jeśli byłabym klientem chiałabym wiedzieć, jakie metody stosuje dany nauczyciel, aby nauczanie było skuteczne. Co może zaoferować dodatkowo, co wyróżniłoby jego ofertę z pozostałych ofert.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Można zadać wiele różnych pytań, ale w trakcie bezpośredniej rozmowy pytania te same pojawią się w naszych myślach. Rozmowa pozwoli podjąć wstępną decyzję, czy możemy nawiązać współpracę na dogodnych dla obu stron zasadach.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Jaki cel chce osiągnąć Rodzic, a jaki cel chce osiągnąć Uczeń? Jakimi metodami można dążyć do obranego celu? Która z tych metod będzie najbardziej skuteczna dla Ucznia? Czy Uczeń preferuje naukę w grupie, na odpowiednich kursach, czy może lepiej czuje się i skuteczniej uczy podczas zajęć indywidualnych? Czy Ósmoklasista ma doświadczenie w zdawaniu ważnych egzaminów? Czy egzaminy próbne przyniosły zadowalające rezultaty? itp...
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Dla Ósmoklasistów organizuję dodatkowe egzaminy próbne. Dodatkowo stosuję techniki szybkiego uczenia się, zapamiętywania oraz koncentracji. W pracy wykorzystuję pomoce naukowe, modele matematyczne, niekiedy piktogramy, uczę z pasją i zarażam pasją .... do matematyki... :)
Dopasowuję zadania egzaminacyjne do trybu sprawdzianów w szkole. Pokazuję Uczniom jak dużo mogą zyskać kiedy nauczą się solidnie matematyki. Na koniec każdego zadania wskazujemy podchwytliwe kruczki i haczyki. Jeżeli istnieje taka potrzeba - stosuję zasadę podwójnego czytania poleceń. -
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Najczęściej Dzieci mówią, że lubią się ze mną uczyć, bo wreszcie rozumieją matematykę... a Rodzice zadają pytania, co takiego zrobiłam, że dzieci dużo chętniej siadają do zadań z matematyki?
Co odpowiadam? Odpowiadam wtedy Rodzicom, że podczas lekcji chwalę ich Pociechy za aktywny udział w lekcji, pozytywnie podkreślam to co Dzieci już znają, czego nauczyły się. Czasami dzwonię do Rodziców, aby pochwalić Dzieci za super pracę podczas naszych zajęć - TA POCHWAŁA jest dla Nich BARDZO WAŻNA! NIESAMOWICIE WAŻNA! I tak małymi kroczkami brniemy sobie do Sukcesu! -
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
Mam wiele pięknych historii ...najbardziej ulubione to te, kiedy Uczeń "trójkowy" ogromie uradowany dzwoni do mnie ze szkoły i mówi, że dostał 6 ze sprawdzianu lub ma 5 na koniec roku szkolnego na świadectwie, albo kiedy zdaje Egzamin Ósmoklasisty na 100%, lub kiedy nieoczekiwanie otrzymuję podziękowanie ze Szkoły Podstawowej za 100% przygotowanie Uczniów do Egzaminu Ósmoklasisty.... i podziękowania od Uczniów, którzy widzą Swoje sukcesy (***) p. ...
-
Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?
Chciałabym, aby moi Klienci wiedzieli, że pracę swoją wykonuję z pasją, aktywnie uczestniczę w każdej lekcji, każdy uczeń jest dla mnie wyjątkowy, w każdym uczniu dostrzegam to co dobre, to co potrafi zrobić, podkreślam jego zalety i posiadaną wiedzę, a "między wierszami" wkładam im do głowy matematyczne zależności wykorzystując w tym celu różne techniki skutecznej nauki, pozytywnej motywacji,
-
W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?
Już w trakcie studiów udzielałam korepetycji z matematyki i okazało się, że potrafię dobrze wytłumaczyć trudne zagadnienia ... takie opinie dodały mi skrzydeł ...
-
Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).
Wyniki moich uczniów z Egzaminów Ósmoklasisty - kilka osób uzyskało najwyższy z możliwych wyników 100% (średni wynik w skali Polski wynosi jedynie 45%). Ich radość z wyników i duma Rodziców była bezcenna!
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Uczęszczam na kursy, czytam literaturę z zakresu jak skutecznie uczyć się oraz innych, z ciekawości szukam rozwiązań, jak uczyć matematyki w prosty i przystępny sposób. Robię to z ogromną przyjemnością.
-
Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?
Przez kilka miesięcy przygotowywałam Uczniów do Egzaminu Ósmoklasisty ... egzamin zdany został z 100% sukcesem! Uczniowie mają bardzo dobre oceny na świadectwach! Obecnie rekrutują się do najlepszych szkół średnich w Warszawie!
W przyszłym roku nadal będziemy się uczyć matematyki .... ale już na poziomie szkoły średniej! -
Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.
Mój cennik nie jest skomplikowany - korepetycje indywidualne 60zł/godzinę lekcyjną.
Przyjmuję uczniów na dwie godziny lekcyjne jeden lub dwa razy w tygodniu.
W trakcie roku szkolnego dla chętnych Ósmoklasistów przewiduję egzaminy próbne - 2-3 egzaminy będą gratis, pozostałe 30 zł/egzamin próbny.
-
Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?
Jeśli mogłbym doradzić, to życzyłabym Korepetytorom, aby byli bardziej zaangażowani w sprawy swoich uczniów, aby zadawali prace domowe na miarę możliwości danego ucznia i pozostawali w kontakcie z Rodzicami, którzy chcą wiedzieć jak wiedzie się Ich Pociechom...
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Empatia, chęć współpracy na zasadzie umowy, konsekwencja w dążeniu do celu :) i umiejętność zarażania innych Uczniów pasją do matematyki :) Pozostawanie w pozytywnych relacjach z Uczniami i Rodzicami
-
Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?
Chciałabym udoskonalić dwie umiejętności które już posiadam, ale muszę je jeszcze wyćwiczyć:
umiejętność szybkiego czytania i umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze .... i penie jeszcze języki obce ... tego nigdy dość ... -
Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.
Zadałabym sobie dwa pytania:
Czy lubię pracę korepetytora z matematyki? Tak .... bardzo :)
Czy wykonuję ją z przymusu, czy z przyjemnością? Zdecydowanie z ogromną przyjemnością! -
Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.
Dlaczego lubię uczyć matematyki?
Bo bardzo lubię matematykę..., bo zawsze była dla mnie łatwa, logiczna i poukładana ..., bo miałam to szczęście, że zawsze trafiałam w swoim szkolnym życiu na wspanianiałych nauczycieli matematyki, którzy budowali we mnie ogromną miłość do matematyki, za co IM OGROMNIE DZIĘKUJĘ :)