Jolanta Tr
Jolanta T
- Przedmioty:
Historia i społeczeństwo , Język polski - Szkoła Podstawowa
Historia , Język polski , Wiedza o społeczeństwie - Gimnazjum
Historia , Język polski , Wiedza o społeczeństwie - Liceum
Język polski , Prawo - Szkoła Wyższa
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Wrocławski
- Zajęcia prowadzę: Wrocław Śródmieście, Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Posiadam 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu korepetycji online. Specjalizuję się w nauczaniu języka polskiego, historii, WOS-u - na wszystkich poziomach.
Z wykształcenia jestem prawnikiem, studiowałam również filologię, więc prowadzę również zajęcia z prawa cywilnego, karnego, postępowania cywilnego, postępowania karnego, prawa ochrony konkurencji i konsumentów oraz prawa handlowego.
Przedmioty:
Historia i społeczeństwo ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Historia ·
Język polski ·
Wiedza o społeczeństwie ·
- Gimnazjum
Historia ·
Język polski ·
Wiedza o społeczeństwie ·
- Liceum
Język polski ·
Prawo ·
- Szkoła Wyższa
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowywanie do egzaminu dojrzałości trójki licealistów, pomoc w zrozumieniu zasad i sprawdzanie poprawności pisanych rozprawek przygotowujących do matury, udzielenie porad prawnych.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W mojej pracy najbardziej lubię nauczanie młodych ludzi i pokazywanie, iż przedmioty czasami uważane za nudne potrafią być naprawdę ciekawe i inspirujące do licznych dyskusji. Ponadto dyskusja wielokrotnie jest jest lepszą metodą nauczania niż "zakuwanie".
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Przede wszystkim czy taka osoba podchodzi z pasją do tego co robi. Jeśli praca wykonywana jest z przymusu i nie sprawia radości to efekty również nie są zadowalające.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Umiejętność zaciekawienia uczniów omawianą tematyką i wpłynięcie na ich chęć dyskusji i pogłębiania wiedzy w danym temacie oraz głębszej analizy omawianych zagadnień.