Jakub Gerega

Jakub G

  • Przedmioty: Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Akademia Górniczo - Hutnicza
  • Zajęcia prowadzę: Kraków Prądnik Czerwony, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 30 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Student matematyki na Akademii Górniczo - Hutniczej, absolwent studium pedagogicznego, posiadający 7 lat stażu w uczeniu oraz praktykę w szkole.

Przedmioty: Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Ostatnie zlecenia to 4 uczniów - maturzystów, przygotowanie trwało prawie cały rok szkolny, uczyliśmy się intensywnie ale skutecznie, efektem tych przygotowań są wyniki nie niższe niż 70% na poziomie podstawowym i 90% na poziomie rozszerzonym. Przygotowywałem też gimnazjalistę do egzaminu końcowego z tak samo dobrym efektem - maksymalna ilość punktów z części matematycznej.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    W swojej pracy lubię przede wszystkim to, że każdy mój uczeń to wyzwanie. Jestem ambitnym pracoholikiem, dlatego im gorszy przypadek tym lepiej. Potrafię do późnych godzin nocnych wymyślać zestawy zadań i sposoby na nauczenie trudnych partii materiału. Kocham uczyć matematyki, to dla mnie łatwe jak oddychanie. Każdy krok do przodu, każdy postęp mojego ucznia, to dla mnie niebywała satysfakcja.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Przede wszystkim, żeby otworzyła się na nauczyciela. Korepetytor to tak naprawdę nie jest ten srogi nauczyciel, który stawia jedynki. Ja jestem mentorem, przewodnikiem po matematyce, ale przede wszystkim przyjacielem mojego ucznia, jeśli on walczy o piątkę to ja walczę razem z nim. Dlatego też, uczeń musi mieć pozytywne nastawienie do korepetycji, traktować to jako zabawę przynoszącą dodatkowe edukacyjne korzyści :)
    No i szukać! Jeśli korepetytor nie odpowiada uczniowi to trzeba go zmienić i szukać takiego z którym nawiąże się super kontakt i nic porozumienia :)

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Przede wszystkim chciałbym wiedzieć jakie mój nauczyciel ma doświadczenie, jak je zdobywał, czy robi to tylko po to żeby zarabiać czy jest to jego powołanie. Chciałbym wiedzieć też jak wyglądało jego podejście do matematyki, gdy był uczniem, to dużo mówi o nauczycielu

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Nie ma takich pytań, najlepiej jest po prostu porozmawiać i ocenić jakim ta osoba jest człowiekiem, a przede wszystkim obyć pierwszą lekcję, która odsłoni wszystkie wady i zalety.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Czy jest w stanie poświęcić swoje pieniądze na edukację. Korepetycje to duża inwestycja i jeśli ktoś ma wyobrażenie że jedna godzina tygodniowo wystarczy żeby poprawić niedostateczny na koniec semestru to myli się, by osiągnąć efekty trzeba dużo pracy z uczniem.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Moje usługi to przede wszystkim gwarancja efektów na maturze, egzaminie itp. Ja uczę od siedmiu lat, więc jest to dla mnie bardzo naturalne - uczyć. Nie znam innej pracy jak udzielanie korepetycji. Robię to, co kocham więc oddaję całego siebie do dyspozycji ucznia - moje umiejętności i moją wiedzę, a to skutkuje tym, że uczeń widzi, że zależy mi na nim i jemu wtedy też zaczyna zależeć.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Moją ulubioną historią jest historia mojego ucznia sprzed dwóch lat, gdy nauczyciel nie chciał go dopuścić do matury i po wielu awanturach zrobił to ale zapowiedział, że nie widzi tego, że mój uczeń zdał. Ja powiedziałem mu wtedy: "Mateusz zobaczysz, udowodnimy mu, że się myli." I tak było. Mój uczeń zdobył 70% na egzaminie.