Izabella S
Izabella S
- Przedmioty:
Język angielski , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Język polski - Gimnazjum
- Doświadczenie: 1 rok
- Wykszałcenie: Średnie (matura), Liceum Ogólnokształcące
- Zajęcia prowadzę: Sochaczew , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Od dawna moją pasją był między innymi język polski. Czasowniki, imiesłowy, metafory, analizy tekstowe nie stanowiły dla mnie problemu. Na początku wspólnej przygody sprawdzam wiedzę mojego ucznia, by w przyszłości móc skupić się na obszarach przysłoniętych cieniem niewiedzy, lenistwa czy innych maleńkich wrogów. Moim celem jest wytłumaczenie terminów, pojęć i zastosowanie ich w praktyce, do momentu aż materiał będzie zrozumiały i na myśl o nim pojawi się uśmiech, a nie strach w oczach. Zajęcia prowadzę w miłej, sympatycznej atmosferze. Od ucznia oczekuje tego samego, co sama daję - zaangażowania, chęci i ciepłej współpracy.
Aktualnie studiuję na Uniwersytecie Warszawskim, na kierunku związanym z językiem ukraińskim i rosyjskim, choć zapewne na jednym fakultecie nie skończę :)
Zajęcia prowadzę w Chodakowie. Ze względu na studia dzienne, istnieje również możliwość spotkań w Warszawie.
Przedmioty:
Język angielski ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Język polski ·
- Gimnazjum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Udzielałam korepetycji z języka polskiego już w szkole podstawowej. Gdy byłam w gimnazjum, w miarę moich możliwości pomagałam dzieciom (10-15l.) w odrabianiu prac domowych. Podczas matury pomagałam w przygotowaniach do prezentacji maturalnych.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Bardzo lubię kontakt z ludźmi. Nawiązywanie nowych znajomości to wielka przygoda i wspaniałe doświadczenie. Podczas korepetycji dowiaduję się wiele nie tylko na temat ucznia, ale także na swój. Rozwija to moją wyobraźnię i kreatywność. Staram się do każdej osoby, dobierać inny sposób nauki, tak, by był przyjemny i odpowiadał uczniowi. Podczas pracy lubię patrzeć na postępy osoby i pojawiające się świetliki w oczach, gdy dany materiał, wreszcie zostanie zrozumiany. Staram się, by nauka stała się przyjemnością i spotkania były efektywne i przyjemne.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Kiedyś byłam w sytuacji, gdy potrzebowałam korepetytora z matematyki. Szukałam osoby, która w jasny i przejrzysty sposób wyjaśni mi materiał, wytłumaczy go na tyle, bym mogła sama bez problemu rozwiązać zadania. Dla mnie liczyła się także atmosfera, nie lubię niecierpliwych nauczycieli, którzy krzyczą zamiast tłumaczyć. Starałam się pozytywnie myśleć i tego samego nastawienia oczekiwałam. Poza tym, dla mnie bardzo ważne jest zaufanie, by móc pokazać wątpliwość, niewiedzę oraz nie bać się zadawania pytań.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
W jaki sposób przekazywana jest wiedza?
Na co stawia się większy nacisk - teoria/praktyka?
W jaki sposób mogę sprawdzić postępy?
Jakie są formy dodatkowej pracy?
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Na czym mi zależy najbardziej? W jakiej atmosferze chcę pracować? Co chcę osiągnąć?
Z czym mam problem? Na czym chcę się skupić? Jaki jest mój cel? Co mogę dać od siebie?
Ile czasu mogę przeznaczyć na to działanie? Czy mam w sobie motywację, czy muszę ją odnaleźć?