Izabela L.
Izabela L.
- Przedmioty:
Język polski - Szkoła Podstawowa
Język polski - Gimnazjum
Język polski - Szkoła Wyższa
Język polski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Zespół Szkół Ogólnokształcących
- Zajęcia prowadzę: Sosnowiec , Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Doświadczona polonistka, egzaminator maturalny, sprawdzająca od początku nową maturę i przygotowująca do niej, SKUTECZNIE przygotuje do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym TYLKO dla uczniów przygotowujących się do matury pisemnej dodatkowo przygotowanie prezentacji GRATIS, ale po wcześniejszej konsultacji tematuDla osób przygotowujących się od październikalistopada zajęcia w wymiarze 2 godz. zegarowych co 2 tygodnie, dla osób przygotowujących się od grudniastycznia zajęcia w wymiarze 2 godz. zegarowych co tydzień. Lekcja próbna GRATIS Gwarantuję bezstresowe zajęcia w miłej atmosferzeCena dla 1 osoby 90 zł. 2 godz.; dla 2 osób po 60 zł. 2 godz. 15 min.; dla 3 osób po 50 zł. 2,5 godz.kontakt: tel. (***) ; e-mail: bellew1@ (***)
Przedmioty:
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Język polski ·
- Gimnazjum
Język polski ·
- Szkoła Wyższa
Język polski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
W roku szkolnym 2015/2016 przygotowałam kilkoro uczniów do matury pisemnej i ustnej z j. polskiego i uczniowie ci uzyskali satysfakcjonujace - czasem nawet zadziwiajaco wysokie - wyniki!
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W swojej pracy najbardziej lubię kontakt z młodymi ludźmi. U mnie lekcja zawsze trwa dłużej niż przewidywał umówiony czas, ponieważ rozmawiam z moimi uczniami także na inne tematy.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Szukając korepetytora, musicie sprawdzać jego doświadczenie i efekty, jakie uzyskuje w swojej pracy. Niestety, zdarzało mi się przygotowywać do matury uczniów, którzy wcześniej chodzili na korepetycje do kogoś innego. Pytajcie także o możliwość przyjścia na lekcję próbna - u mnie zawsze decyzję o udziale w korepetycjach podejmuje sie po takim wstępnym spotkaniu.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Ja na pewno zapytałabym o następujace aspekty: o doświadczenie w pracy nauczyciela i korepetytora, o uzyskane efekty, o to, na czym polega lekcja oraz o możliwość udziału w lekcji próbnej.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Klient powinien zadać następujące pytania: o posiadane kwalifikacje; o doświadczenie w pracy nauczyciela i korepetytora; o poziom zdawalności na danym etapie edukacji; o to, na czym polega lekcja - np. o materiały, jakie otrzyma uczeń; o możliwość udziału w lekcji próbnej.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Zanim klient zdecyduje się na zatrudnienie korepetytora, musi się zastanowić, czy jego dziecko samodzielnie jest się w stanie przygotować do egzaminu na satysfakcjonującym poziomie. Jeśli jest to wątpliwe, to lepiej nie ryzykować i nie czekać do ostatniego momentu, tylko zdecydować się na lekcje, które dziecku zagwarantują dobry wynik, a rodzicom święty spokój!
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Mam ogromne doświadczenie w przygotowywaniu do matury - odkąd istnieją gimnazja, sprawdzałam jako egzaminator wszystkie matury z j. polskiego. Przygotowując uczniów jako korepetytor, uzyskuję dobre wyniki - zazwyczaj wyższe niż się uczeń spodziewa! Lubię kontakt z uczniami, a oni dobrze się czują i z chęcią pracują w moim towarzystwie.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Oprócz pytań, o których napisałam wcześniej, klienci pytają o możliwość dojazdu do domu ucznia. Ze względu na ograniczony czas młodych ludzi oraz ich rodziców, coraz częściej się zdarza, że chcą lekcje u siebie w domu, a ja oferuję taką możliwość.
-
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
Mam wiele takich historii. Zarówno o wynikach, które dały uczniom i mnie wiele satysfakcji - np. bałam się o jedną dziewczynę, gdy do mnie trafiła, że może nie zdać, a ona uzyskała najwyższy wynik w swojej szkole - 73%!!! Ale mam też opowieści o tym, jak wpływałam na wybór decyzji życiowych moich uczniów. Miłe jest też to, że dawni uczniowie zaczynają przysyłać do mnie swoje dzieci!