Ewa T
Ewa T
- Przedmioty:
Grafika komputerowa - Szkoła Wyższa
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Śląska w Gliwicach, Inżynieria Biomedyczna
- Zajęcia prowadzę: Chorzów Centrum, Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 75 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Cześć!
Jestem absolwentką Inżynierii Biomedycznej na Politechnice Śląskiej w Gliwicach (mgr inż.) Od 7 lat moim hobby i pracą jest modelowanie grafiki trójwymiarowej w programie Blender.
Zajmuję się:
- wykonywaniem projektów 3d (renderów i animacji)
Przedmioty:
Grafika komputerowa ·
- Szkoła Wyższa
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
- Grafika do gry przeglądarkowej WinterManager
- logo i konsultacja graficzna strony internetowej poświęconej wspinaczce (RockLife)
- korepetycje i pomoc w tworzeniu grafiki 3D w programie Blender, tłumaczenie modelowania, mechanizmów, teksturowania oraz oświetlenia -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W mojej pracy najbardziej lubię swobodę i możliwość tworzenia wszystkiego, co można sobie wyobrazić. Dzięki doświadczeniu, które zdobyłam, mam możliwość podzielenia się moją wiedzą z innymi oraz mieć satysfakcję, że przekazana wiedza nie idzie na marne.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Klient zainteresowany korepetycjami z grafiki komputerowej powinien przede wszystkim zapytać o portfolio osoby z tej profesji. Dodatkowym atutem byłaby pozytywna odpowiedź na pytanie, czy grafika jest pasją korepetytora, czy jedynie zajęciem, do którego został wyuczony.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Jeżeli klient jest zainteresowany zatrudnieniem grafika komputerowego, powinien przemyśleć, czy zadanie, które chce mu powierzyć, pokrywa się z zakresem prac wykonywanych przez grafika. Powinien również zapoznać się z cennikiem usług w celu uniknięcia niedomówień.
Z własnego doświadczenia wiem, że praca staje się bardziej komfortowa, jeżeli klient przemyśli, jaki jest przedmiot zadania i jasno przekaże wskazówki wykonującemu zadanie. -
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Klienci, którzy korzystają z moich usług przede wszystkim zadają pytanie, czy jestem zainteresowana danym zleceniem. Drugim pytaniem, które powtarza się tak samo często, jest wycena projektu zależna od skomplikowania projektu.
-
Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?
Grafika komputerowa jest dziedziną niezwykle szeroką i prężnie rozwijającą się. Graficy mają możliwość przeniesienia wyobraźni na papier bądź ekran komputera. Tworzenie gier, rysunków i grafik to tylko mały procent tego, co oferuje grafika komputerowa.
-
W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?
Kilkanaście lat temu, na zajęciach techniki informacyjnej zobaczyłam film "Katedra" Tomasza Bagińskiego. Pomimo tego, że byłam w szkole podstawowej, zainteresowanie grafiką komputerową zaczęło rosnąć. Z braku odpowiedniego sprzętu musiałam poczekać kilka lat. Na poważnie grafiką zajęłam się już na studiach - ostatecznie stwierdzając, że to moja największa pasja.
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Pomimo braku wykształcenia kierunkowego (grafiki komputerowej), od wielu lat uczę się programu Blender sama, z pomocą serwisów dostępnych w sieci. Dodatkowo poświęcam czas na naukę programu 3dsMax, co wkrótce poszerzy zakres mojej profesji.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Myślę, że moją najmocniejszą stroną jest dokładność i rzetelne podejście do tematu zlecenia bądź projektu, którym się zajmuję. Nie lubię robić czegoś 'za kogoś', wolę dać do myślenia i wytłumaczyć, w czym problem i jak można go naprawić.
-
Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?
Cały czas staram się udoskonalać swoje umiejętności we wszystkich programach podanych w opisie (Gimp, Corel PSP, Photoshop), a także Inkscape, VectorMagic, itp. Ponadto, rozwijam się także w innym oprogramowaniu 3D (3dsMax).