Adam Pudełko

Adam P

  • Przedmioty: Historia i społeczeństwo - Szkoła Podstawowa
    Historia , Wiedza o społeczeństwie - Gimnazjum
    Historia , Wiedza o społeczeństwie - Liceum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Średnie (matura), Uniwersytet Wrocławski
  • Zajęcia prowadzę: Wrocław Fabryczna, Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 60 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość

Cześć!
Jestem Adam

Oferuję kompleksowe przygotowanie do sprawdzianów, kartkówek i odpowiedzi ustnych. Mogę pomóc w przygotowywaniu każdej pracy pisemnej czy prezentacji. Z moją pomocą przebrniesz przez gąszcz historycznych problemów!

Maturę z WOS-u napisałem na wysokim poziomie. Obecnie studiuję prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Mogę się również pochwalić sukcesami w konkursach i olimpiadach historycznych. Ponadto zająłem wysokie 2 miejsce w teleturnieju historycznym Giganci Historii o temacie Państwa Franków.

Zajęcia prowadzę według przygotowanych przeze mnie notatek, dzięki czemu nic mi nie umyka! Pracuję udostępniając ekran z mapami, fotografiami i tekstami źródłowymi.

Staram się również aktywizować ucznia w trakcie zajęć, co zwiększa efektywność przyswajania wiedzy. W polepszaniu swojej pracy kieruje się indywidualnymi potrzebami ucznia, tak aby optymalnie dostosować zajęcia do potrzeb klientów.

Po zajęciach mogę przesłać notatki i inne materiały dodatkowe (np. atlas, notatki w różnych formach, zeskanowane ćwiczenia).

Oprócz tego zapewniam osobiste wsparcie oraz motywuję do nauki!

Zapraszam!

Przedmioty: Historia i społeczeństwo · - Szkoła Podstawowa
Historia · Wiedza o społeczeństwie · - Gimnazjum
Historia · Wiedza o społeczeństwie · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Ostatnio pomogłem uczniu, uczącemu się w formie edukacji domowej w zdaniu egzaminu z historii obejmującego zakres XX w. Inny uczeń w I klasie liceum, dzięki zajęciom otrzymał ocenę celującą ze sprawdzaniu ze Starożytnej Grecji, obecnie przygotowuje się do Starożytnego Rzymu. Pomogłem także uczennicy w otrzymaniu oceny pozytywnej półrocznej, po tym jak groziło jej zagrożenie z historii.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej w pracy korepetytora lubię to, że równocześnie kiedy wykonuję pracę to się rozwijam w moich hobby, z czego historia jest pasją. Dzięki temu czuję ogromną satysfakcję przekazywania wiedzy. Oprócz tego cała działalność stanowi dla mnie wyzwanie, któremu ciągle muszę podoływać. Organizować zajęcia, pamiętać o przerobionym materiale z danym uczniem i co najtrudniejsze się samoorganizować przede wszystkim w związku z czasem, którego często brakuje.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Trochę poprzeglądać oferty korepetytorów na stronach internetowych, tychże stron i samych ogłoszeń jest niewiarygodna liczba. Natomiast poświęcenie czasu na znalezienie najlepszego korepetytora może sprawić trudności, ale moim zdaniem naprawdę warto.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Jakie metody stosuje? Niech opisze wykonywaną przez siebie pracę w dwóch zdaniach. Dlaczego nie udziela korepetycji z innych przedmiotów? Jakie ma plany na przyszłość? Czy pozostanie korepetytorem? Na czym opiera swoją wiedzę i umiejętności korepetytorskie?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Czy nie jest czasem w stanie samemu się nauczyć, ogarnąć jakiś problem. Bardzo często praca korepetytora jest wtórna i opiera się na wygodzie nauki do danego przedmiotu. Jeśli klient byłby w stanie trochę się "pomęczyć", nie potrzebowałby korepetytora do pomocy.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Jestem osobiście zaangażowany w zajęcia z uczniem. Moim zdaniem prezentuje wysoki poziom merytoryczny. Oprócz tego bardzo dobrze sobie radzę w kompetencjach miękkich, jak częsty uśmiech, empatia (czasem uczniowie, tego bardzo potrzebują) czy wsparcie psychiczne (jedna uczennic, była załamana po sprawdzianie z WOS-u).

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęściej padają pytania dot. powtórzenia zdań, których klient nie dosłyszał. Zazwyczaj dzieje się tak, ze względu na krótkotrwałe przerwania łącza po jednej ze stron. Czasem także wynika to, z tego iż zbyt szybko i niewyraźnie mówię. Wówczas od razu powtarzam to co powiedziałem.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Niejednokrotnie wymaga obszernego przygotowania do zajęć, czasem korepetytorzy muszą przebrnąć przez masę materiałów, żeby znaleźć odpowiedź na jedno pytanie. Moja profesja wiąże się z ogromną pracą poza samymi zajęciami face to face. Wówczas byliby bardziej skłonni zrozumieć wysokie ceny takich usług.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Przygotowywałem się do matury, aby dostać się na studia prawnicze. Musiałem je napisać na wysokim poziomie. Następnie okazało się, że moją wiedzę mogę przekazać innym osobom i równocześnie zarobić na tym, więc postanowiłem rozpocząć taką pracę. Jest to praca dorywcza i dodatkowa, więc bardzo dobrze uzupełnia czas w trakcie studiów.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Ostatnio przygotowywałem ucznia do sprawdzianu ze Starożytnej Grecji na poziomie podstawowym. Uczeń otrzymał ocenę celującą, był bardzo zadowolony. Jak mnie o tym poinformował to również byłem bardzo uradowany. Po tym, wiedziałem że wykonałem kawał świetnej roboty i że moje umiejętności korepetytorskie są wysokie i zasługują na należyte wynagradzanie.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Swoje zajęcia w dużej mierze opieram na osobiście przygotowanych notatkach, które tworzyłem na podstawie podręczników na poziomie rozszerzonym. Jednak one nie są jedynym źródłem na których bazuję. Internet, książki, osobiste refleksje również w nich zamieszczam. Dzięki temu tworzę swoją własną bazę danych do prowadzenia zajęć, którą rozszerzam i aktualizuję na bieżąco.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Ostatnio zlecone mi zostało przygotowanie prezentacji multimedialnego nt. "Imperium brytyjskie w epoce kolonialnej". Przygotowanie przeze mnie prezentacji kosztowało 60 zł. Poświęciłem na tą pracę kilka godzin, natomiast uznałem iż powinienem ją wykonać w godzinę, dlatego wyceniłem ją na 60 zł.

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Doradziłbym, aby ciągle się udoskonalała. Ciągle można coś poprawić, pod względem merytorycznym albo w kompetencjach miękkich. Ponadto nie można się zrażać pracą i się nie poddawać. Początki potrafią być bardzo trudne, szczególnie gdy nigdy wcześniej się nie nauczało nikogo.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Jestem osobą praktyczną, staram się ze swojej pracy na zajęciach wycisnąć maksimum, przekazać jak najwięcej w jak najbardziej przystępny sposób. Czasem okazuje się, że uczeń nie jest w stanie udźwignąć ogromu materiału jaki mogę przekazać, dlatego muszę być także elastyczny, aby druga strona rozumiała co staram się jej nauczyć.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Chciałbym mówić trochę wolniej na zajęciach. Zdarza mi się, że mówię bardzo dużo w bardzo krótkim czasie. Przez co nieraz uczeń nie jest w stanie zrozumieć materiału jaki chce mu przekazać. Oprócz tego taki sposób mówienia potrafi być destrukcyjny dla moich strun głosowych. Chciałbym mówić powoli i z większa rozwagą przekazywać informacje, żeby uczeń się nie pogubił.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Czy matura jest trudna? Owszem potrafi być, natomiast przy zastosowaniu różnorodnych metod nauki i rozplanowaniu w czasie tejże, pozwali na uzyskanie wysokiego wyniku, zarówno na maturze z historii jak i WOS-u. Oczywiście pomoc korepetytora okaże się nieoceniona w takiej pracy, zarówno jako przewodnik przez cały kurs jak i jako doraźna pomoc. W takich rolach potrafię się odnaleźć.