Agnieszka Z.

Agnieszka Z.

  • Przedmioty: Matematyka , Informatyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka , Informatyka - Gimnazjum
    Informatyka , Programowanie - Szkoła Wyższa
    Technologia informacyjna , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 10 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Instytut Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk
  • Zajęcia prowadzę: Częstochowa , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Państwa Dziecko nie zdało matury? A może nagle zaczęły się złe oceny? Trzeba się przygotować do egzaminu poprawkowego przez wakacje? Znam rozwiązanie:) Studentka studiów doktoranckich w prestiżowym ośrodku badawczym. Znajomość standardów nauczania w szkołach podstawowych, gimnazjach i liceach. Korepetycje z matematyki dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i licealistów. Profesjonalne przygotowanie do matury.
Pokażę, że matematyka może być łatwa:) Wszystko zależy od tego czy umiemy ją odnaleźć w otaczającym nas świecie:)
Na zajęciach nie jestem tyranem. Jestem bardzo komunikatywna. Tłumaczę do skutku. Uważam, że o wiele więcej można osiągnąć mając dobry kontakt z uczniem.

W cenę są wliczone materiały dla ucznia (ksero zadań, teoria).

Przykładowy plan przygotowania do matury dla osoby z dobrą znajomością materiału z gimnazjum przy założeniu 1lekcja = 2x45min (PP – podstawa, PR - rozszerzenie):
1. Test wstępny, sprawdzenie wiadomości, rozpoznanie braków.
2. Logika i zbiory: Zbiory, Działania arytmetyczne, Rozwiązywanie równań i nierówności, Logika, Zdanie, Spójniki logiczne, Prawa rachunku zdań, Kwantyfikatory,Liczby i ich zbiory, Pojęcie zbioru, Działania na zbiorach, Zbiór liczb rzeczywistych i jego podzbiory, Oś liczbowa, Przedziały liczbowe, Wartość bezwzględna liczby, Postać wykładnicza, Przybliżenia liczbowe, Obliczenia procentowe – 1 lekcja
3. Funkcje i ich własności: Pojęcie funkcji, Sposoby określania funkcji, Dziedzina funkcji, Zbiór wartości funkcji, Miejsca zerowe funkcji, Monotoniczność funkcji, Najmniejsza i największa wartość funkcji, Inne własności funkcji, Przekształcanie wykresu funkcji – PP - 2 lekcje, PR – 3 lekcje
4. Funkcja liniowa: Wiadomości wstępne, Wykres i własności, Równania liniowe, Układy równań, Sposoby rozwiązywania zadań z treścią - 1 lekcja,
5. Funkcja kwadratowa: Wiadomości wstępne, Postać kanoniczna i wykres funkcji kwadratowej, Równania kwadratowe, Nierówności kwadratowe, Postać iloczynowa, Wzory Viete'a, Równania i nierówności z parametrem - PP - 1 lekcja, PR – 2 lekcje
6. Wielomiany: Wiadomości wstępne, Dodawanie i odejmowanie wielomianów, Mnożenie wielomianów, Dzielenie wielomianów, Rozkład wielomianów na czynniki, Równania wielomianowe, Nierówności wielomianowe, Równości i nierówności wielomianowe z wartością bezwzględną, Równości i nierówności wielomianowe z parametrem - PP - 1 lekcja, PR – 2 lekcje
7. Funkcje wymierne: Wykres funkcji wymiernej, Pojęcie wyrażenia wymiernego, Działania na wyrażeniach wymiernych, Rozwiązywanie równań powiązanych z funkcją homograficzną, Rozwiązywanie równań powiązanych z funkcją homograficzną, Rozwiązywanie nierówności powiązanych z funkcją homograficzną, Rozwiązywanie równań wymiernych, Rozwiązywanie równań i nierówności wymiernych z wartością bezwzględną, Rozwiązywanie równań i nierówności wymiernych z parametrem - PP - 2 lekcje, PR – 3 lekcje
8. Trygonometria: Funkcje trygonometryczne kąta ostrego, Miara łukowa kąta, Funkcje trygonometryczne kąta dowolnego, Własności funkcji trygonometrycznych, Wykresy funkcji trygonometrycznych, Tożsamości trygonometryczne, Wzory redukcyjne, Równania trygonometryczne, Nierówności trygonometryczne - PP - 2 lekcje, PR – 3 lekcje
9. Ciągi liczbowe: Pojęcie ciągu, Monotoniczność ciągu, Ciąg arytmetyczny, Ciąg geometryczny, Suma częściowa ciągu, Inne przykłady ciągów, Rekurencja i indukcja matematyczna, Granica ciągu liczbowego, Procent składany, oprocentowanie lokat i kredytów - PP - 1 lekcja, PR – 2 lekcje
10. Planimetria: Czworokąty i ich własności, Jednokładność, Twierdzenie Talesa, Twierdzenie sinusów, Twierdzenie cosinusów, Czworokąty – zaawansowane, Wektory, Czworokąty w zadaniach - PP - 3 lekcje, PR – 4 lekcje
11. Geometria analityczna: Równanie prostej na płaszczyźnie, Opisywanie półpłaszczyzny za pomocą nierówności, Odległość, Okrąg i koło, Przecięcie prostej z okręgiem - PP - 2 lekcje, PR – 3 lekcje
12. Stereometria: Figury przestrzenne i bryły obrotowe, Wzajemne położenie krawędzi i ścian brył, Przekroje płaskie, Wielościany foremne, Podsumowanie, Graniastosłupy i ostrosłupy w zadaniach, Bryły obrotowe w zadaniach - PP - 3 lekcje, PR – 4 lekcje
13. Rachunek prawdopodobieństwa: Elementy kombinatoryki, Pojęcie prawdopodobieństwa,
Elementy statystyki opisowej, Prawdopodobieństwo warunkowe, Prawdopodobieństwo całkowite, Niezależność zdarzeń, Schemat Bernoulliego - PP - 2 lekcje, PR – 3 lekcje
14. Funkcja wykładnicza i logarytmiczna: Przypomnienie działań na potęgach, Funkcja potęgowa i jej własności, Rozwiązywanie równań i nierówności potęgowych, Funkcja wykładnicza i jej własności, Rozwiązywanie równań i nierówności wykładniczych, Pojęcie i własności logarytmu, Funkcja logarytmiczna, Rozwiązywanie równań logarytmicznych, Rozwiązywanie nierówności logarytmicznych - PP - 2 lekcje, PR – 3 lekcje
15. Zestawy maturalne: PP - min 6 lekcji, PR – min 10 lekcji

Plan jest ułożony na podstawie moich doświadczeń. Niektóre działy sprawiają wielkie trudności (trygonometria, planimetria, stereometria, logarytm) lub materiału jest zbyt dużo by przerobić go dokładnie na jednej lekcji. Zestawy maturalne przerabiam na ostatnich lekcjach tak aby uczeń nauczył się „skakania” z jednego typu zadań na drugi. W połowie nauki (po przerobieniu funkcji) robię test z wiedzy.
Na zajęciach robimy zadania od najprostszych do najtrudniejszych. Początek lekcji to dyskusja o zadaniach z pracy domowej, następnie teoria dotycząca materiału, później proste przykłady oraz coraz trudniejsze zadania. Uczeń zawsze dostaje pracę domową. Gdy uczeń nie może sprawdzić pracy domowej sam (brak klucza lub odpowiedzi), sprawdzam ją w domu aby nie tracić czasu na lekcji.

Przedmioty: Matematyka · Informatyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · Informatyka · - Gimnazjum
Informatyka · Programowanie · - Szkoła Wyższa
Technologia informacyjna · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…