Ewa S

Ewa S

  • Przedmioty: Język niemiecki - Gimnazjum
    Język niemiecki - Szkoła Wyższa
    Język niemiecki - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 10 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski -mgr.germanistyki Wyższa Szkoła Zarzadzania i Marketingu -podyplomowe,uprawnienia tłumacz przysięgłego
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Ursynów, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jestem mgr germanistyki, doświadczonym nauczycielem szkolnym i akademickim po stażach i stypendiach zagranicznych. Moi uczniowie cenią doświadczenie i sposób utrwalania wiedzy. Potrafię nauczyć , jak skutecznie zapamiętywać, automatyzować wiedzę i stosować ją w komunikacji. Wiem ,jak nauczać i przygotowywać do egzaminów. Pamietaj, niemiecki zyskuje na znaczeniu! Naucz się i miej przewagę nad innymi. Język jest logiczny i wcale nie jest trudny! Zapraszam, tel. (***)

Przedmioty: Język niemiecki · - Gimnazjum
Język niemiecki · - Szkoła Wyższa
Język niemiecki · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Uczę licealistę z klasy z rozszerzonym niemieckim i przygotowuję trzecioklasistę do matury podstawowej. Tłumaczę dokumenty z uczelni potrzebne do aplikowania o staż w Niemczech, nauczam studentkę studiów mgr języka niemieckiego od początku / jej 3 język obcy/, prowadzę konwersacje na poziomie C1 z informatykiem, który chce utrzymać znajomość języka. Prowadzę zajęcia niemieckiego biznesowego z pracownikiem jednego z banków.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej lubię , jak czuję, że język niemiecki wyrażnie zaczyna się podobać mojemu uczniowi i że mówienie nim i przyrost możliwości wyrażania myśli daje mu satysfakcję. Lubię sprawiać, że osoba ucząca się rozumie system języka obcego, potrafi sama poprzez analogię tworzyć i rozumieć struktury języka i tworzyć pochodne części mowy bez sięgania po słownik. Uwielbiam zauważać pierwsze efekty swojej pracy, stopniowe nabywanie łatwości konwersacji.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Radzę, żeby uważnie czytać profile lektorów i szukać jednak osób z dużym doświadczeniem. Z dużym to nie znaczy 2 do 5 lat uczenia, to znaczy powyżej 10-ciu lat praktyki w nauczaniu.Takie osoby uczyły z wielu podręczników, mają materiały egzaminacyjne z wielu roczników, mają dobrze wypracowane systemy nauczania, aktywizowania i automatyzowania wiedzy u ucznia. One znają najcześciej popełniane błędy, przewiduja trudności jakie mogą wystąpić.Uważaj - netiv speaker nie zawsze i nie dla każdego jest dobrym nauczycielem. Chyba, że szukasz męża lub żony...

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jako klient zainteresowałabym się, w jaki sposób mój nauczyciel nauczył się tak dobrze języka i jakie tajemnice mógłby mi w tym temacie przekazać. Osoba nauczająca innych powinna ich przede wszystkim nauczyć , jak sprawić, by wiedza wchodziła do głowy, była zapamiętywana i bez trudu odtwarzana.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Te pytania to:
    Jak i gdzie nauczający sam uczył się języka, kogo uczył, gdzie nauczał i z jakim skutkiem, jakie szkolenia / w tym zagraniczne /odbywał, aby podnieść swoje kwalifikacje, z jakimi podręcznikami pracował. Jeśli chodzi o przygotowanie do egzaminu ważne jest, czy nauczyciel zna wymagania egzaminacyjne i czy ma odpowiednie materiały, z których lub na podstawie których jest w stanie dobrze przygotować.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Należy dobrze przemyśleć grafik zajęć. Zajęcia zbyt krótkie- 45 min nie są efektywne. Zbyt długie natomiast mogą być nurzące i wymagają częstej zmiany uczonej sprawności / mówienie, słuchanie, praca nad tekstem, ponowne mówienie, gramatyka./ Efektywne zajęcia powinny się odbywać przynajmniej 2 razy po 60min w tygodniu. Przemyśleć trzeba, ile czasu poświecimy sami na utrwalanie i czy damy radę odrabiać prace domowe, czy wszystko chcemy robić pod kierunkiem nauczyciela, jaki mamy cel i jak szybko chcemy go osiągnąć.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Prawdę mówiąc, nie prowadzę badan nad usługami prowadzonymi przez inne osoby. Wiem, że jest mnóstwo "nauczycieli", których kompetencje językowe są żałosne. Dzisiaj jest w modzie robienie zaocznie studiów językowych jako kolejnego kierunku studiów. Miewałam /jako wykładowca /studentów kierunków ekonomicznych ,ledwie zaliczających niemiecki, którzy równolegle kończyli zaocznie germanistykę np. w Częstochowie pojawiając się na kilku zjazdach w semestrze. Znak czasu... a wybór nauczyciela i tak należy do klienta i zależy od jego mądrości...