Tomasz S.

Tomasz S.

  • Przedmioty: Język angielski , Matematyka , Język polski , Informatyka - Szkoła Podstawowa
    Język angielski , Matematyka , Język polski , Informatyka - Gimnazjum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Średnie (matura), Liceum Ogólnokształcące (Humanistyczny)
  • Zajęcia prowadzę: Gdynia Chwarzno - Wiczlino, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 15 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Witam,

Od kilku miesięcy mieszkam w Gdyni, poprzednio będąc we Wrocławiu postanowiłem wrócić do swoich rodzinnych stron. W świecie liczb oraz języka angielskiego krążyłem już od małego. Moja przygoda z korepetycjami zaczęła się w wieku osiemnastu lat, gdy pomagałem kolegom ze szkolnej ławki.

Później o pomoc zwróciła się moja starsza siostra. Moi siostrzeńcy potrzebowali kogoś kto przekazałby im swoją wiedzę z zakresu matematyki i języka obcego. Zaczęliśmy intensywnie pracować, spotykaliśmy się co drugi dzień i już w przeciągu półtorej miesiąca, kiedy to zaczęliśmy od podstaw, siostra po jednym z klasowych zebrań zadzwoniła do mnie i powiedziała, że nauczycielka jest pod wielkim wrażeniem postępów jakie poczyniły jej dzieci i widać, że ktoś z nimi pracuje.

Ważne jest, aby pamiętać o tym, że każdy uczeń jest indywidualny i indywidualnie należy też do niego podejść. Nie zawsze można wszystko wyłożyć na sucho, wiele rzeczy tak naprawdę zapamiętujemy poprzez śmiech i zabawę, co pozwala nam na dodatkowy rozwój. Błędem też jest wałkowanie wszystkiego w koło, z góry wyznaczonym szlakiem.

Czasami należy do problemu podejść inaczej, z zupełnie innej strony postarać się zrozumieć myślenie ucznia i jeśli jest błędne to wytłumaczyć mu wszystko w taki sposób, by do niego dotrzeć. Nie powinno się krzyczeć, krzyk jest najgorszą z możliwych metod na wpajanie komuś wiedzy, sam osobiście uważam, że wręcz zamyka on otwarty umysł młodego człowieka i blokuje go w tym, by zrozumiał istotę problemu.

Przedmioty: Język angielski · Matematyka · Język polski · Informatyka · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · Matematyka · Język polski · Informatyka · - Gimnazjum

Trwa ładowanie…