Sebastian S.
Sebastian S.
- Przedmioty:
Historia i społeczeństwo , Język angielski , Chemia , Fizyka , Geografia , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Historia , Język angielski , Chemia , Fizyka , Geografia , Matematyka , Język polski , Wiedza o społeczeństwie - Gimnazjum
Historia , Chemia , Fizyka i astronomia , Język polski , Matematyka , Język angielski - Liceum
Język angielski , Język polski , Statystyka - Szkoła Wyższa
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Gdański (humanistyczny)
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Mokotów, Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 0 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
Z wykształcenia jestem magistrem filologii polskiej.
Od lat udzielam korepetycji z wielu przedmiotów na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum oraz przygotowuję do egzaminu dojrzałości.
Zapewniam rzetelną naukę połączoną z przyjazną atmosferą :
Przedmioty:
Historia i społeczeństwo ·
Język angielski ·
Chemia ·
Fizyka ·
Geografia ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Historia ·
Język angielski ·
Chemia ·
Fizyka ·
Geografia ·
Matematyka ·
Język polski ·
Wiedza o społeczeństwie ·
- Gimnazjum
Historia ·
Chemia ·
Fizyka i astronomia ·
Język polski ·
Matematyka ·
Język angielski ·
- Liceum
Język angielski ·
Język polski ·
Statystyka ·
- Szkoła Wyższa
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Nauczanie szóstoklasistki 3x w tygodniu, pełen zakres wiedzy, spotkania 3x w tygodniu, odrabianie zadań domowych et caetera.
Przygotowanie do matury Pani, 68% pisemny, 14/20 ustny. Spotkania 2x w tygodniu, raz w miesiącu próbna matura.
Przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego, pełen sukces. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię "błysk zrozumienia" w oczach ucznia/uczennicy. Lubię wprowadzać zabawną ale i motywującą atmosferę i zaciekawiać młodych ludzi choćby najnudniejszymi tematami :-) A jak już zostanę pozytywnie rozkręcony, to opowieści w wolnych chwilach o fizyce kwantowej stanowią moje hobby.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Poradziłbym mnie znaleźć :-) A tak poważnie to prawda jest jedna: jeszcze nikt nigdy nikogo niczego nie nauczył bez woli i współpracy drugiej strony. Nauczyciel- w tym wypadku korepetytor jest swoistym drogowskazem, busolą i motywatorem do działania. Ale niestety nauczyc się i pracować trzeba samemu...
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Chciałbym przede wszystkim wiedzieć i mieć pewność, że osoba która będzie uczyła mnie/moje dziecko jest kompetentna i poważnie podchodzi do swoich zadań - nie bierze wynagrodzenia za siedzenie przez godzinę i nie daj Boże dyktowanie materiału, lub zadawanie niezliczonej ilości prac, żeby samemu "zbijać bąki". Zresztą po dwóch-trzech lekcjach to samo wychodzi-czy jest "chemia między nauczycielem a uczniem, czy nie.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
1. Czy chcę się uczyć?
2. Jak chcę się uczyć?
3. Czego potrzebuję od nauczyciela?
4. Jakie są moje ambicje?
5. Wolę zakuć/zdać/zapomnieć/ czy spędzić czas w sposób twórczy i inspirujący?
6. Czy wiedza jako taka jest dla mnie wartością, jeśli tak to jaką?
7. Czy chcę nauczyć się myśleć i pisać? :-)
8. Czy chcę, by wiedza i umiejętności pozyskane na zajęciach zostały w pamięci? -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Klient powinien przede wszystkim chcieć. Chcieć się dowiedzieć (pozyskać wiedzę:-)) w sposób niekoniecznie szkolny, niekoniecznie sztampowy i nudny. Praca ze mną polega na burzy mózgów, na treningu myślenia i umiejętności. Nigdy nie zadaję prac pisemnych na lekcji - ale raz w tygodniu do domu, owszem, owszem :-)
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Jestem przekonany, a udzielam korepetycji od 1999 roku, że moje usługi wyróżniają się podmiotowym podejściem do klienta, zabawną i - w miarę - luźną atmosferą, wyróżniają się poszukiwaniem wiedzy, a nie jej bezpłciowym podawaniem. Nie jesteśmy wszak maszynami, jesteśmy ludźmi i jako nauczyciel nigdy nie zapominam o humanistycznym podejściu do rzeczywistości.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Oczywiście są to z początku pytania głównie o cenę, jestem w tym przypadku dość elastyczny :-). I następnie - jeśli mówimy o rodzicach to są to pytania o postępy, zaś jeśli mówimy o uczniach to są to pytania "po co panu tyle tej wiedzy i po co pan cały czas czyta książki". Śmieję się wtedy i mówię, że po to właśnie abyśmy się wzajemnie nie nudzili...
-
Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.
Wiele ich jest. Ale historia sprzed dwóch lat jest dość zabawna. Miałem uczennicę delikatnie mówiąc - leniwą. Dwa miesiące czekałem, aż przeczyta "Lalkę". "Ludzi bezdomnych" jakoś, cudem, udało się zmęczyć. Czułem swoistą bezradność, ale że testy na zrozumienie tekstu jako tako szły, więc miałem nadzieję, że maturę "pchniemy":-) W końcu przymusiłem, aby - skoro nie idzie czytanie - chociaż obejrzała ze mną serial "Lalka", wyjaśniałem i dopowiadałem poszczególne wątki. .... Temat pracy pisemnej na maturze: "Porównaj obraz kobiet w "Ludziach bezdomnych" i "Lalce".... To znaczy być w czepku urodzonym!