Renata M
Renata M
- Przedmioty:
Historia i społeczeństwo , Język angielski , Biologia , Chemia , Fizyka , Geografia , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Historia , Biologia , Geografia , Język francuski , Język polski , Historia sztuki , Wiedza o społeczeństwie , Wiedza o kulturze - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Studia podyplomowe
- Zajęcia prowadzę: Wrocław Krzyki, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 60 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
PROFESJONALNE KOREPETYCJE.
Indywidualne zajęcia u uczniów (szkoła podstawowa, liceum).
Przygotowanie do egzaminów i MATURY.
Na terenie Wrocławia i okolic!
Naukę można rozpocząć w dowolnym momencie roku szkolnego.
Udzielanie korepetycji to moja codzienna praca a zarazem pasja. Swoje umiejętności nauczania doskonalę już od 20 lat. Uczę według najlepszych, sprawdzonych i ciekawych metod. Co to za metody? Przekonaj się umawiając na bezpłatną lekcję!
Oprócz tego uczę szybkiego czytania ze zrozumieniem, zapamiętywania informacji do 80-90%, inteligentnych notatek itp. Jako nauczyciel wypracowałam umiejętność indywidualnego podejścia do każdego ucznia. W swojej pracy nie boję się wyzwań - chętnie pracuję z uczniami, którzy zmagają się z problemami dysleksji, dysortografii, afazji itp.
Moi uczniowie (w szczególności maturzyści) odnieśli bardzo wiele sukcesów w nauce, zdając egzaminy na ponad 90% oraz uzyskując świadectwa z czerwonym paskiem.
Jestem nauczycielem wymagającym, z dobrą organizacją pracy. gwarantuję sympatyczną i bezstresową atmosferę na zajęciach.
Przedmioty:
Historia i społeczeństwo ·
Język angielski ·
Biologia ·
Chemia ·
Fizyka ·
Geografia ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Historia ·
Biologia ·
Geografia ·
Język francuski ·
Język polski ·
Historia sztuki ·
Wiedza o społeczeństwie ·
Wiedza o kulturze ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Nauczanie dzieci z problemami dyslekcji, dysgrafii, dysortografii , z problemami emocjonalnymi.
Nauczanie chłopca z problemami czytania ze zrozumieniem.
Przygotowanie dziewczynki do egzaminu maturalnego z j. polskiego, historii i wos.
Pomoc w nauce chłopcu w 2 klasie liceum.
Pomoc w nauce dzieciom z gimnazjum. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię pracę z dziećmi, widoczne efekty jak można pomoc dziecku z problemami, ich radość z dobrych ocen, zdanych egzaminów. Praca też mnie nie ogranicza czasowa.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Wyróżniam się tym,że uczę rożnymi metodami takimi jak skojarzenia, mapa myśli, akronimy, metoda haków. Metody te pozwalają lepiej zapamiętywać, uczeń nie musi wkuwać , nauka jest o wiele przyjemniejsza. Uczę też szybkiego czytania ale z zapamiętywaniem . Wykorzystuję wiele ciekawych materiałów pomocnych w nauce .
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Aby lepiej wykonywać swoją profesję, ciągle się dokształcam. Dużo czytam fachowej literatury z zakresu psychologi, pedagogiki . Czytam dużo książek historycznych. Wyszukuję nowinki w zakresie nauczania, logicznego myślenia, zabaw interaktywnych. Obecnie zdobywam wiedzę jak nauczać dzieci z problemami czy to psychicznymi, emocjonalnymi itp.
-
Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.
Cenny za lekcje staram się uzależniać od ilości godzin, im więcej tym cena niższa, od stopnia wiedzy ucznia. Czy mają to być lekcje typu pomoc w odrabianiu lekcji, czy może coś więcej, zakres przedmiotów. Od dojazdu, czy jest to poza miastem.
-
Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?
W obecnej chwili myślę o dokształceniu się w nauczaniu dzieci z afazją , niepełnosprawnych intelektualnie. Myślę o poszerzeniu wiedzy w nauczaniu z zakresu historii, matematyki i języka polskiego tak aby była jeszcze bardziej ciekawa. Myślę też o poszerzeniu metod zapamiętywania.