Rafał M

Rafał M

  • Przedmioty: Fizyka , Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Fizyka , Matematyka - Gimnazjum
    Fizyka i astronomia , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Praga-Północ, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość

Jestem nauczycielem fizyki, przyrody i matematyki w szkole podstawowej oraz w gimnazjum. Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego lub matury, zarówno indywidualnych, jak i poprzez centrum korepetycji. Posiadam dobry kontakt z młodzieżą oraz umiejętność rzetelnego i obrazowego przekazywania wiedzy, zwłaszcza w przypadku fizyki.

Przedmioty: Fizyka · Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Fizyka · Matematyka · - Gimnazjum
Fizyka i astronomia · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Kontakt z młodzieżą, dyskusje na tematy związane z fizyką oraz matematyką, wspólne wykonywanie doświadczeń z uczniami, przygotowywanie uczniów do konkursów i egzaminów oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych i obserwacja ich efektów.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Preferowanie w swoich poszukiwaniach ludzi młodych, posiadających bliski kontakt z młodzieżą, nieszablonowe podejście do nauczanego przedmiotu oraz dużą duże wyrozumiałości w stosunku do możliwości uczniów.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Chciałbym poznać trudności, jakie napotykają nauczyciele podczas pracy w szkole, takie jak problemy z dyscypliną, znużenie nauczanym przedmiotem oraz niechęć do zawiązywania bliższych relacji z uczniami, a następnie dowiedzieć się, skąd te trudności wynikają i jak można im przeciwdziałać.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Czy Twoja praca sprawia Ci przyjemność? W jaki sposób podchodzisz do uczniów wybitnych, a w jaki do najsłabszych w grupie? Czy zdarza Ci się poświęcić część lekcji na dyskusje z uczniami? Czy uczniowie dostrzegają Twoje zaangażowanie i chęć przekazania wiedzy?

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Potrafię rozmawiać z młodzieżą bez bariery wiekowej, nie siląc się na protekcjonalny ton oraz w obrazowy, plastyczny sposób przedstawiać poszczególne zagadnienia, zwłaszcza z zakresu fizyki.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Od początku posiadałem dobry kontakt z młodzieżą oraz chęć dzielenia się swoją wiedzą z innymi. Przez całą moją edukację udzielałem nieformalnych "korepetycji", pomagając moim kolegom i koleżankom w zrozumieniu różnorakich zagadnień poruszanych w szkole.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Przygotowanie ucznia klasy trzeciej gimnazjum do części fizycznej egzaminu gimnazjalnego oraz do poprawkowego sprawdzianu z tego przedmiotu, który udało mu się zaliczyć na ocenę dobrą.

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Doradziłbym dużo cierpliwości i dystansu do swojej pracy, umiejętności spojrzenia na nauczany przedmiot oczami ucznia oraz czerpania radości z każdej, nawet najnudniejszej części materiału.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Poczucie humoru, skutkujące przyjazną atmosferą na prowadzonych przeze mnie zajęciach oraz niestronienie od rozmów z uczniami, również na tematy nieujęte w podstawie programowej.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Chciałbym udoskonalić umiejętność utrzymania dyscypliny na lekcjach, zwłaszcza tych prowadzonych w starszych klasach gimnazjalnych oraz spójniejszego przeprowadzania doświadczeń fizycznych i omawiania ich rezultatów.