Rafał M
Rafał M
- Przedmioty:
Fizyka , Matematyka - Szkoła Podstawowa
Fizyka , Matematyka - Gimnazjum
Fizyka i astronomia , Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Praga-Północ, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
- Potwierdzona tożsamość
Jestem nauczycielem fizyki, przyrody i matematyki w szkole podstawowej oraz w gimnazjum. Mam doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych i przygotowujących do egzaminu gimnazjalnego lub matury, zarówno indywidualnych, jak i poprzez centrum korepetycji. Posiadam dobry kontakt z młodzieżą oraz umiejętność rzetelnego i obrazowego przekazywania wiedzy, zwłaszcza w przypadku fizyki.
Przedmioty:
Fizyka ·
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Fizyka ·
Matematyka ·
- Gimnazjum
Fizyka i astronomia ·
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Kontakt z młodzieżą, dyskusje na tematy związane z fizyką oraz matematyką, wspólne wykonywanie doświadczeń z uczniami, przygotowywanie uczniów do konkursów i egzaminów oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych i obserwacja ich efektów.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Preferowanie w swoich poszukiwaniach ludzi młodych, posiadających bliski kontakt z młodzieżą, nieszablonowe podejście do nauczanego przedmiotu oraz dużą duże wyrozumiałości w stosunku do możliwości uczniów.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Chciałbym poznać trudności, jakie napotykają nauczyciele podczas pracy w szkole, takie jak problemy z dyscypliną, znużenie nauczanym przedmiotem oraz niechęć do zawiązywania bliższych relacji z uczniami, a następnie dowiedzieć się, skąd te trudności wynikają i jak można im przeciwdziałać.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Czy Twoja praca sprawia Ci przyjemność? W jaki sposób podchodzisz do uczniów wybitnych, a w jaki do najsłabszych w grupie? Czy zdarza Ci się poświęcić część lekcji na dyskusje z uczniami? Czy uczniowie dostrzegają Twoje zaangażowanie i chęć przekazania wiedzy?
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Potrafię rozmawiać z młodzieżą bez bariery wiekowej, nie siląc się na protekcjonalny ton oraz w obrazowy, plastyczny sposób przedstawiać poszczególne zagadnienia, zwłaszcza z zakresu fizyki.
-
W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?
Od początku posiadałem dobry kontakt z młodzieżą oraz chęć dzielenia się swoją wiedzą z innymi. Przez całą moją edukację udzielałem nieformalnych "korepetycji", pomagając moim kolegom i koleżankom w zrozumieniu różnorakich zagadnień poruszanych w szkole.
-
Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).
Przygotowanie ucznia klasy trzeciej gimnazjum do części fizycznej egzaminu gimnazjalnego oraz do poprawkowego sprawdzianu z tego przedmiotu, który udało mu się zaliczyć na ocenę dobrą.
-
Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?
Doradziłbym dużo cierpliwości i dystansu do swojej pracy, umiejętności spojrzenia na nauczany przedmiot oczami ucznia oraz czerpania radości z każdej, nawet najnudniejszej części materiału.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Poczucie humoru, skutkujące przyjazną atmosferą na prowadzonych przeze mnie zajęciach oraz niestronienie od rozmów z uczniami, również na tematy nieujęte w podstawie programowej.
-
Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?
Chciałbym udoskonalić umiejętność utrzymania dyscypliny na lekcjach, zwłaszcza tych prowadzonych w starszych klasach gimnazjalnych oraz spójniejszego przeprowadzania doświadczeń fizycznych i omawiania ich rezultatów.