Piotr K

Piotr K

  • Przedmioty: Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Matematyka - Gimnazjum
    Matematyka - Szkoła Wyższa
    Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Ursynów, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 80 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jestem doświadczonym korepetytorem. Od 7 lat z sukcesami pomagam licealistom i studentom w nauce matematyki. Spokojnie i skutecznie wytłumaczę każde zagadnienie.

Oferuję:
-przygotowanie do matury na poziomie podstawowym i rozszerzonym
-przygotowanie do poprawek w sierpniu
-pomoc w nauce do sprawdzianów i klasówek
-pracę z osobami zagrożonymi z przedmiotu
-zajęcia dla studentów (analiza matematyczna, inżynieria finansowa, portfel inwestycyjny)

Miejsce: Natolin, ul. Raabego
Zajęcia odbywają się w moim mieszkaniu w pobliżu stacji metra Natolin.
Zapewniam ciszę i dobre warunki do efektywnej nauki.

Koszt za godzinę zegarową:
80zł - licealiści/gimnazjaliści
100zł - studenci

Atrakcyjne zniżki dla grup.

Kontakt: 663-331-181

Zapraszam,
Piotr Kalinowski

Przedmioty: Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Matematyka · - Gimnazjum
Matematyka · - Szkoła Wyższa
Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Zlecenie polegało na rozwiązywaniu i poprawianiu błędów w zadaniach, które były przeznaczone do rekrutacji analityków. Dzięki moim uwagom, zadania zostały ulepszone, a błędy merytoryczne - poprawione. Łącznie w całym zleceniu wykonałem ponad 200 zadań.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    W mojej pracy cenię sobie kontakt z uczniem i satysfakcję, gdy udaje mi się widocznie podnieść umiejętności osoby, którą uczę. Zawsze angażuję się w pracę i traktuję każdego bardzo indywidualnie.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Należy szukać na portalach z ogłoszeniami i zwracać uwagę na referencje. Po pierwszych zajęciach uczeń najczęściej potrafi ocenić czy sposób pracy danej osoby mu odpowiada.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Chciałbym wiedzieć co wyróżnia danego korepetytora od pozostałych w danej okolicy. Jakimi materiałami posługuje się ucząc innych oraz czy ukończył studia związane z matematyką i czy ma doświadczenie w korepetycjach.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Według mnie powinien przemyśleć jakie są jego priorytety i co dla niego jest celem zajęć. Precyzyjne określenie celu zajęć pozwala lepiej porozumieć się z korepetytorem i ustalić plan działania.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Podczas moich lekcji używam ciekawych materiałów. Staram się dobrać zadania w zależności od poziomu wiedzy ucznia. Przede wszystkim wyróżniam się cierpliwością i sposobem w jaki tłumaczę. Gdy rozmawiamy o zadaniu używam najprostszych słów, aby mieć pewność, że uczeń dobrze rozumie dane zagadnienie. W mojej pracy wyróżniam się również zaangażowaniem i zawsze staram się wprowadzić pozytywną atmosferę, żeby nauka matematyki nie była męczarnią. Mam świadomość, że większość uczniów, którzy do mnie przychodzą niekoniecznie darzą ten przedmiot sympatią. Biorę również pod uwagę jakie nastawienie ma dana osoba. Często gorsze wyniki w nauce wynikają z wielu negatywnych skojarzeń i doświadczeń danego ucznia. Dobry nauczyciel powinien słuchać.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Uczniowie często pytają mnie czy mogą użyć kalkulatora, gdy rozwiązują jakieś zadanie. Najczęściej odpowiadam, że nie. Umiejętności liczenia w pamięci jest bardzo ważna i wymaga systematycznego ćwiczenia. W dodatku większość zadań jest tak ułożona, że często nie wymaga użycia kalkulatora, ponieważ istnieje sposób na "skrócenie" lub "sprytne" obliczenie danego zadania. Pozwalam na użycie kalkulatora tylko w sytuacjach, gdy jest to niezbędne.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Uczyłem pewną licealistkę przed maturą. Wymagała ekspresowej pomocy. Jej rodzice, zaproponowali, żebym uczył ją w ich domu codziennie przez półtora miesiąca (aż do matury). Spotkania trwały za każdym razem 2 godziny i były bardzo intensywne. Na każdych zajęciach rozwiązywaliśmy arkusz maturalny. Mocno zaangażowałem się i bardzo zależało mi na wysokim wyniku mojej uczennicy. Byłem szczęśliwy, gdy zadzwoniła do mnie po otrzymaniu wyniku maturalnego. Uzyskała 96% z matury podstawowej.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Uczenie matematyki to praca, którą często wykonują osoby, które mogłyby spełniać się zawodowo w innych dziedzinach, jednak wybrały pracę np. jako nauczyciel w szkole i niestety przy ich najszczerszych chęciach często nie potrafią odpowiednio wpłynąć na uczniów i przekazać wiedzę. Nauczanie (przede wszystkim w szkole) wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, ale w szczególności wiedzy dydaktycznej oraz umiejętności interpersonalnych. Codzienna praca nauczyciela/korepetytora jest zmaganiem się z różnymi barierami w kontakcie z drugą osobą. Tylko nieliczni potrafią dotrzeć do ucznia i przekazać mu część swojej wiedzy.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Podczas studiów potrzebowałem zaoszczędzić trochę pieniędzy na wyjazd na narty. Miesiąc przed wyjazdem wrzuciłem swoje pierwsze ogłoszenie. Niedługo potem miałem przychodziło do mnie kilka osób. Uczniowie szybko przekonali się do zajęć ze mną i polecali mnie innym. Podczas pobytu w górach zadzwoniło do mnie wiele nowych osób z prośbą o możliwość przyjścia na zajęcia. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że mogę pomóc wielu osobom. Byłem niewiele starszy od uczniów których uczyłem, przez co znałem dobrze ich problemy i mówiłem zrozumiałym językiem.