Pasquale K
Pasquale K
- Przedmioty:
Język angielski , Muzyka - Szkoła Podstawowa
Język angielski , Muzyka - Gimnazjum
Język angielski - Szkoła Wyższa
Język angielski - Liceum
Język angielski - Native speaker
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, do 2019 Uniwersytet Jagielloński, Kognitywistyka,
- Zajęcia prowadzę: Wrocław Stare Miasto, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 65 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Żyję i uczę według zasady flow (przepływ). Nie przerywam uczniom, gdy popełniają błąd - zapisuję go i często sami poprawiają się na końcu zajęć.
-
Podczas moich zajęć odpowiadam na indywidualne potrzeby językowe ucznia.
Kluczem są regularność oraz produktywny luz.
-
Podczas zajęć bawimy się językiem, dzielimy tematami, które nas pasjonują - dlatego nauka jest tak skuteczna i przyjemna.
-
Język to również kultura. Jeśli to tylko leży w polu zainteresowań ucznia, rozmawiamy po angielsku o kulturze.
Przedmioty:
Język angielski ·
Muzyka ·
- Szkoła Podstawowa
Język angielski ·
Muzyka ·
- Gimnazjum
Język angielski ·
- Szkoła Wyższa
Język angielski ·
- Liceum
Język angielski ·
- Native speaker
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
30-minutowe lekcje z Kacprem (7 l.) i Wiktorem (8 l.) dwa razy w tygodniu. Z reguły spotykamy się on-line w trójkę, ale tym razem Wiktor nie zdążył wrócić z sanek, więc zdecydowałem spotkać się z Kacprem sam na sam i dzień później z Wiktorem. Dobrze pracuje nam się razem, bo chłopcy mogą mieć kontakt ze sobą nawzajem, uczyć się od siebie, czasem troszkę rywalizować. Fajnie się złożyło, że spotkaliśmy się tym razem indywidualnie. Wspieranie ich rozwoju i oglądanie postępów daje mi dużą satysfakcję :)
Konwersacje
Otwieranie głosu
Grupowe lekcje dla dzieci metodą Helen Doron -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Jak już się oswoimy z uczniami i lubimy swoje towarzystwo. Chłopcy domagają się zabaw, które im się podobają i mamy taką fajną lekcyjną imprezę :)
Bardzo lubię, kiedy uczniowie zaskakują mnie swoją językową intuicją. -
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Nauka języka jest naprawdę po drodze.
Jeśli chcesz się przymuszać do nauki, ona nie ma sensu.
Nic na siłę.
Każdy ma swój styl poznawczy, nie bój się eksperymentować.
nie zwlekaj.
Właściwie, to możesz opanować język samodzielnie. Rolą nauczyciela jest jedynie pomóc Ci zapanować nad tym procesem. Pokazać go.
*
Oddychaj!
W obcym języku mów powoli!
Powtarzaj, mów zdania na głos. Nie zawsze trzeba być hiperpoprawnym.
Słownik nie parzy !!
*
Nie ma lepszej rady niż słuchaj siebie. -
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Jeśli byłbym swoim klientem, chciałbym już wiedzieć, że lekcja to nie tylko ilość słówek i postęp językowy, ale miło spędzony czas, relacja z nauczycielem.
Nauka języka ma sens jeśli jest osobista, jeśli mówimy o rzeczach, które mają dla nas znaczenie.
To podróż, niech będzie przyjemna.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Po pierwsze uczeń musi zapytać sam siebie, czy jest gotów poświęcić czas i uwagę na naukę. To nasza determinacja decyduje o efektach.
Poza tym myślę, że podstawowym pytaniem do nauczyciela jest "Czy wkładasz serce w to, co robisz?"
"Czy jesteś tylko nauczycielem danego przedmiotu, czy może masz na uwadze, że obcując z drugim człowiekiem, przekazujesz mu swoją postawę."
"Czy jesteś kompetentny?" może wydawać się pytaniem banalnym, jednak myślę, że usłyszenie odpowiedzi na takie pytanie pomoże Ci podjąć właściwą decyzję.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Moje lekcje są niewymuszone. Jestem wyczulony na obszary zainteresowania moich uczniów i robimy tylko rzeczy, które chcą robić.
Wyróżnia mnie doświadczenie życiowe (spędziłem w sumie parę lat krajach innych kultur)
Znam biologiczne i psychologiczne aspekty procesu przyswajania wiedzy i korzystam z nich w praktyce.
Pokazuję różne aspekty danego zagadnienia, aby obraz świata ucznia był bardziej przystępny.
Ze mną nie uczy się tylko języka, ale również kultury (poprzez język), a co ważniejsze, uczę uczyć się.