Natalia Z

Natalia Z

  • Przedmioty: Język angielski , Biologia , Geografia , Matematyka , Język polski , Muzyka - Szkoła Podstawowa
    Język angielski , Matematyka , Muzyka - Gimnazjum
    Język francuski , Matematyka , Język angielski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Warszawska
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Bielany, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
  • Wynagrodzenie: od 70 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość
  • Zweryfikowane referencje Zweryfikowane referencje

Studentka Politechniki Warszawskiej. 5 lat doświadczenia w korepetycjach z matemaTYki

Podkreślam przedostatnią sylabę, drogi Uczniu, bo to TY jesteś dla mnie najważniejszy. Oferuję indywidualne podejście - jestem elastyczna i dostosuję metody do Twojego punktu startowego.

Z podejściem do młodszych dzieci.

Inne informacje: Biegły angielski - mieszkałam rok w Bostonie w ramach programu AuPair in America (posiadam stosowne zaświadczenia w języku polskim i angielskim).

Przedmioty: Język angielski · Biologia · Geografia · Matematyka · Język polski · Muzyka · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · Matematyka · Muzyka · - Gimnazjum
Język francuski · Matematyka · Język angielski · - Liceum

1 referencji - ocena 5/5 - ostatnia

  • Potwierdzona przez Korepetycje.edu.pl

    "Pani Natalia jest wspaniała! O ile moja córka jest odporna na matematykę, w związku z czym jako osmoklasistka była zagrożona z przedmiotu z matematyki, to Pani Natalii udalo się w krótkim czasie dotrzeć do dziecka z wiedzą na tyle że dziecku udało się poprawić ocenę i zdać egzamin. Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Natalie! Nawiązuje bardzo dobry kontakt z uczniem oraz bardzo umiejętnie przekazuje swoją wiedzę do dziecka. Jestem mega zadowolona!!!"

Trwa ładowanie…

Referencje

  • Potwierdzona przez Korepetycje.edu.pl

    "Pani Natalia jest wspaniała! O ile moja córka jest odporna na matematykę, w związku z czym jako osmoklasistka była zagrożona z przedmiotu z matematyki, to Pani Natalii udalo się w krótkim czasie dotrzeć do dziecka z wiedzą na tyle że dziecku udało się poprawić ocenę i zdać egzamin. Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Natalie! Nawiązuje bardzo dobry kontakt z uczniem oraz bardzo umiejętnie przekazuje swoją wiedzę do dziecka. Jestem mega zadowolona!!!"

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    W trakcie wakacji pomagałam chłopakowi z liceum przygotować się do "poprawki" z matematyki. W 2 miesiące nadrobiliśmy zaległości z całego roku - spotykaliśmy się codziennie. Chłopak zdał, miał bardzo wysoką punktację.

    Obecnie pracuję także z dziewczynką w wieku przedszkolnym - wprowadzam ją w podstawy matematyki, uczymy się kształtów, cyferek, podstawowego liczenia, itp.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Walory społeczne swojej pracy, czyli kontakt z młodzieżą. Staram się zbudować indywidualną relację z każdym uczniem; na kilku pierwszych spotkaniach zdobywam wiedzę o jej/jego zainteresowaniach i wplatam je później w swoją pracę, tworząc np.analogiczne problemy matematyczne z postaciami ze Star Wars w roli głównej

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Cenię sobie otwartą i szczerą komunikację, także proszę mówić śmiało o oczekiwaniach, celach pracy, itd. W edukacji najważniejsza jest spójna wizja (zasady, sposoby postępowania, itp.) rodziców, nauczycieli i innych opiekunów. W ten sposób razem zapewniamy dziecku poczucie bezpieczeństwa i stabilny rozwój.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Gybym była klientką, szukającą korepetycji dla dziecka, to chciałabym wiedzieć czy korepetytor reprezentuje sobą coś więcej niż przekazywanie wiedzy merytorycznej - czy dba o komfort psychiczny ucznia; czy umie się "dostroić" do dziecka, żeby "nadawać na tych samych falach"; czy wzbudza zaufanie i sympatię dziecka, itp.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Czy dany korepetytor ma doświadczenie w pracy z uczniem w danym przedziale wiekowym? Jakie ma pasje i czy potrafi dzielić się z nimi w dzieckiem "przy okazji" nauczania przedmiotu? Czy jest chętny współpracować z rodzicami w rozwijaniu zalet dziecka, jego kompetencji społecznych i innych tzw."miękkich"?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Jaka forma zajęć (stacjonarnie/online; a może u korepetytora, żeby miało poczucie "specjalnego czasu" na naukę) najbardziej odpowiada charakterowi i poziomowi rozwoju dziecka na danym etapie zaawansowania? Jak przedstawić dziecko korepetytorowi, aby ułatwić mu pracę - szczególnie we wstępnym etapie, jakim jest poznwanie dziecka i jego zainteresowań?

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Staram się utrzymywać kontakt z rodzicami i na bieżąco rozmawiać o celach nauczania i środkach. Opinia zarówno dziecka, jak i rodziców jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ dostosowuję metody indywidualnie do potrzeb danej osoby. Oferuję nie tylko wiedzę merytoryczną, ale także wsparcie w kształtowaniu charakteru dziecka - np.możliwości skupienia, cierpliwości, umiejętności przyjmowania sukcesów i porażek, itp.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Poza pytaniami organizacyjnymi - u kogo zajęcia, w jakich godzinach, jaki materiał - często pytają o to jak się pracuje z dzieckiem. Jestem zawsze bardzo wdzięczna za rodziców, którzy cenią sobie otwartą komunikację na temat potrzeb danego ucznia. To naprawdę ma pozytywny wpływ na jakość pracy!

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Kiedyś uczyłam dziewczynkę 12-letnią, która wchodziła już w okres buntu i nie chciała sprzątać w swoim pokoju (mama wspominała, że może być bałagan jak przyjdę). No i kiedyś faktycznie idąc do jej biurka, przesuwałam stopą ubrania z podłogi, żeby po nich nie deptać - powiedziałam dziewczynce, że to "z szacunku do jej rzeczy". Lekcję zaczęłyśmy oczywiście od odgrózowania biurka, bo nie było jak zeszytu otworzyć. Po jakimś czasie udąło nam się złapać fajny kontakt i po ok.2 mies. zadzwoniła mama z pytaniem "co Pani jej zrobiła? zaczęła sama z siebie sprzątać po obiedzie". Wierzę, że życzliwość ma ogromną moc w wychowywaniu młodzieży!

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Że dla nas, korepetytorów, kontakt z rodzicami również bywa stresujący. Warto dlatego rozmawiać o potrzebach dziecka, celach nauczania. Jako korepetytor bardzo jestem wdzięczna, gdy rodzice przekazują mi, co dziecko mówiło na temat naszych spotkań; jak je ocenia, itp. Czasem uczeń może się wstydzić powiedzieć, że potrzebuje więcej wytłumaczenia, innych analogii, coś wolniej, itd. To są dla nas bezcenne rady i sugestie!

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Zaraz po maturze, kolega zapytał czy bym nie chciała pomóc chłopcu z sąsiedztwa z matmy - ich rodzice się znali, ale ten mój kolega już nie miał kiedy. Tak to się zaczęło i rozniosło pocztą pantoflową, że po pewnym czasie miałam grafik zapełniony. Ostatni rok mieszkałam w Bostonie i żeby "odbudować rynek" korepetycji, postanowiłam spróbowac online

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Kiedyś zadzwoniła mama licealisty, że szuka korepetytora na wakacje na poprawkę. Chłopak miał matematykę rozszerzoną, mimo że nie lubił - akurat jego szkoła tak narzuciła w klasie biol-chem. Poprawkę zdał, potem przychodził jeszcze jakiś czas zanim nie zyskał samodzielności w uczeniu się matmy i po roku napisał mi wiadomość na Facebook'u, że zdał maturę rozszerzoną z matmy z niezłym wynikiem i chciał podziękować, bo to przeze mnie polubił matematykę. Dla takich chwil warto żyć!

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Czytam ksiązki o tematyce pedagogicznej oraz psychologicznej; śledzę kilka blogów i podcastów na temat kreatywnego podejścia do zajęć. Sama staram się w wolnym czasie dokształacać w językach obcych - słucham radia, czytam artykuły po angielsku i francusku. Nawet na zadania z matmy znajdzie się czas ;)

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Zajmuję się także muzyką. Jednym z ostatnich projektów była oprawa muzyczna ślubu oraz wesela znajomego znajomej. Na ślubie zależało im na kwartecie wokalmym, a na weselu na zespole, który zagra do tańca. Moim zadaniem było znaleźć odpowiednich muzyków, zaplanować repertuar i zorganizować próby. Akurat tak udało się dopasowac ludzi, że kwartet był także trzonem zespołu na weselu. No i tak po tysiaczku wpadło do kieszeni. Kosztowało nas to tygodnie pracy - musieliśmy stworzyć mnóstwo aranzacji od zera - ale radość była niesamowita. Bardziej czuliśmy, że rozwijamy się w tym, co wszyscy lubimy niż że pracujemy!

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Nie, raczej nie jest. Preferuję dojazd studenta do mnie z powodu oszczędności czasu. Jeśli klient preferuję, żebym to ja dojeżdżała, to zazwyczaj doliczam jakąś opłatę do stawki godzinowej - koszt dojazdu. Staram się szukać studentów w miarę blisko, żeby to nie było zbyt uciążliwe - spacer to zawsze dobry pomysł!

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Zastanów się czy faktycznie chcesz pracować w edukacji - na rynku jest wystarczająco dużo sfrustrowanych nauczycieli. Może lepiej wyprowadzać psy, albo pracować w kawiarni? Naprawdę, nie ma sensu robić dla pieniędzy czegoś, czego się nie lubi. Szkoda życia! A jak już się zdecydujesz na pracę z dziećmi i młodzieżą, to zaangażuj się w pełni - wtedy daje naprawdę dużo satysfakcji!

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Myślę że determinacja i wytrwałość. Stawiam sobie celę i potem je realizuję. Lubię podzielić zadanie na mniejsze kroki - wtedy łatwiej jest je wykonać i po drodze widać konkretne rezultaty, dzięki którym widać czy zmierza się we właściwym kierunku. Nie lubię tracić czasu na zastanawianie się "jak się do tego zabrać"; po prostu zabieram się do roboty. Jesli obrana metoda nie działa, to zmieniam sposób wykonywania działania.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Chciałabym udoskonalić technikę śpiewania - serio. Muzyka jest od zawsze obecna w moium życiu (skrzypce od 7 r.życia i chóry). Chciałabym rozwijać swoje zdolności wokalne, żeby moje hobby - sztuka muzyczna - było jeszcze piękniejsze i coraz bardziej profesjonalne!

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Co jest dla mnie najważniejsze w pracy?
    Doprowadzenie ucznia do samodzielności - staram się pokazywać techniki samodzielnego uczenia się. To pomaga zbudować poczucie własnej wartości i kompetencji.
    Cenię sobie indywidualną relację z uczniem, dlatego podążam za jego potrzebami i możliwościami danego dnia.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Dlaczego tego rodzaju praca mnie nie nudzi?
    To sama radość towarzyszyć komuś w rozwoju. Każdy z nas potrzebuje mentora zarażającego pasją; w ten sposób odkrywamy kim chcemy być.
    Szczególnie mnie cieszy, gdy słyszę, że uczeń już mnie nie potrzebuje - to najlepszy komplement!