Monika Z.
Monika Z.
- Przedmioty:
Język polski - Szkoła Podstawowa
Język polski - Gimnazjum
Język polski , Logopedia - Szkoła Wyższa
Język polski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Wrocławski (filologia polska/nauczyciel/ogopeda)
- Zajęcia prowadzę: Kowary , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Jestem absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim na specjalizacji nauczycielskiej oraz logopedycznej, chętnie pomogę w rozwiązywaniu bieżących problemów w nauce.Skutecznie i w miłej atmosferze przygotuję do sprawdzianu szóstoklasisty, egzaminu gimnazjalnego, maturalnego. Pomogę w pisaniu prac.
Możliwość dojazdu do ucznia. Jelenia Góra i okolice.
Przedmioty:
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Język polski ·
- Gimnazjum
Język polski ·
Logopedia ·
- Szkoła Wyższa
Język polski ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Ostatnio dużo czasu poświęciłam pomagając maturzystom napisać interesujące i twórcze prezentacje maturalne. Moi szóstoklasiści kończą właśnie intensywny kurs przygotowujący do testu kompetencji. W jednym paluszku mają wszystkie obowiązujące formy wypowiedzi, a czytanie ze zrozumieniem to dla nich frajda. Wyzwaniem zawsze są dla mnie uczniowie z orzeczeniem o dysleksji. Za punkt honoru stawiam sobie znalezienie sposobu na to, by nauka stała się dla nich pasją.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W pracy korepetytora uwielbiam momenty, kiedy moi uczniowie zaczynają czuć satysfakcję, ponieważ odnoszą sukcesy w szkole. Pisanie i czytanie staje się dla nich proste i ciekawe. Skutkuje to oczywiście doskonałymi wynikami na sprawdzianach, testach i egzaminach.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Jeżeli szukałabym dobrego korepetytora, logopedy, czy terapeuty dysleksji dla mojego dziecka, chciałabym wiedzieć jaką metodą pracuje, jak długo, jakie są wyniki jego dotychczasowej pracy, co robi kiedy wybrana metoda przez dłuższy czas nie przynosi efektów, jak reaguje w sytuacji, kiedy dziecko nie chce współpracować oraz przede wszystkim co na jego temat mówią rodzice podopiecznych i sami uczniowie. Chciałabym również wiedzieć jak wygląda współpraca nauczyciela z rodzicami. Jak motywuje on ucznia do samodzielnej pracy w domu.
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Dlaczego pracuje Pani jako korepetytor języka polskiego?
W jaki sposób motywuje Pani uczniów do pracy?
Co lubi Pani w swojej pracy najbardziej?
Jakie były Pani ostatnie sukcesy? Czy zdarzyły się jakieś porażki?
Co mówią o Pani rodzice uczniów, których ma Pani pod opieką? -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Osoby szukające dobrego korepetytora dla swojego dziecka powinny zastanowić się jakie są ich oczekiwania. Czy uczeń potrzebuje pomocy w bieżącym przygotowaniu się do lekcji, czy wsparcia w opanowaniu konkretnego zagadnienia. Ważne, aby rodzice zdawali sobie sprawę z tego, co na prawdę jest problemem ich dziecka. Osobiście zawsze rozpoczynam współpracę od rozmowy z rodzicem, zapoznania się z opiniami nauczycieli czy orzeczeniami z poradni. Stawiam diagnozę.Dokładnie przeglądam zeszyty. Informuję rodzica o metodach pracy oraz tematyce zajęć. Następnie staram się zreferować przebieg zajęć, mówię o efektach pracy i zaangażowaniu ucznia. Dobra współpraca korepetytora z rodzicem to 50% sukcesu.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Jestem doświadczoną i profesjonalną korepetytorką oraz logopedą. Wiem, że każdego można nauczyć ortografii oraz pisania dobrych tekstów. Dzieci chętnie ze mną pracują, dojeżdżam do domu ucznia, dzięki temu oszczędza on cenny czas.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Najwięcej osób zgłasza się do mnie, ponieważ ich dzieci mają problemy z nauka czytania i pisania. Uczniowie trzeciej, czwartej, nawet piątej klasy czytają litera po literze, przestawiają sylaby, mylą podobne litery (l-t, u-y, o-a, ł-l, o-ó) .Rodzice nie wiedzą jak sobie z tym poradzić, ponieważ dziecko nie chce ćwiczyć z nimi w domu. Wścieka się, gdy tylko bierze książkę do ręki. Polecam im obowiązkowo wnikliwą diagnozę. Jeżeli diagnoza wykaże dysleksję, niezbędna jest jak najszybciej wprowadzona i indywidualnie opracowana reedukacja. Dziecko samo sobie z tym problemem nie poradzi. Potrzebuje wsparcia specjalisty.