Michał D
Michał D
- Przedmioty:
Historia i społeczeństwo , Język niemiecki , Chemia , Geografia , Matematyka , Język polski , Informatyka , Muzyka - Szkoła Podstawowa
Historia , Język niemiecki , Chemia , Geografia , Matematyka - Gimnazjum
Historia , Język niemiecki - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet im Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zajęcia prowadzę: Poznań Grunwald, Mogę dojechać w odległości 20 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Masz problemy w nauce?
A może chcesz zabłysnąć na lekcji?
Jedno i drugie?
A może chcesz się po prostu nauczyć języka?
Jestem studentem i chciałbym Cię zaprosić na korepetycje w przyjaznej i radosnej atmosferze.
Nie bój się- też się kiedyś uczyłem i wiem, że opanowanie niektórych zagadnień wcale nie przychodzi z łatwością, więc gwarantuję cierpliwość :)
Powiesz:
Ok, a gdzie w takim razie i kiedy w takim razie możemy się spotkać?
Termin uzgodnimy, by nie przysparzał nikomu trudności. Słowem- dogadamy się. Co do miejsca to oferuję dojazd do ucznia na terenie Grunwaldu, Górczyna i Łazarza
Gentlemeni nie rozmawiają o pieniądzach, ale...
...ale ten czas musi nadejść. Godzina zajęć to inwestycja rzędu 30 złotych.
Jeżeli masz pytanie, zadaj je! Najlepiej telefonicznie: (***)
Przedmioty:
Historia i społeczeństwo ·
Język niemiecki ·
Chemia ·
Geografia ·
Matematyka ·
Język polski ·
Informatyka ·
Muzyka ·
- Szkoła Podstawowa
Historia ·
Język niemiecki ·
Chemia ·
Geografia ·
Matematyka ·
- Gimnazjum
Historia ·
Język niemiecki ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
- Opracowanie zagadnień egzaminacyjnych z dziewczyną odbywającą naukę domową
- Regularne korepetycje z matematyki na poziomie 2 gimnazjum, 7 klasa SP, 3 gimnazjum
- Regularne korepetycje z chemii na poziomie 2 gimnazjum
- Lekcje niemieckiego z 6-klasistą, poszerzające jego znajomość języka -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
To co lubię w mojej pracy to przede wszystkim fakt, że sam się uczę i odświeżam wiedzę nabytą na wcześniejszych etapach edukacji, a którą muszę wydobyć i odkurzyć na potrzeby zajęć. Oprócz tego cenię sobie kontakt z uczniem, który pozwala mi nie tylko obserwować psychologiczny rozwój człowieka w różnym stadium dojrzałości, ale też poznać zmieniające się standardy i programy nauczania.
Nie będę też ukrywać, że ogromną rolę odgrywa grafik, który sam ustalam z uczniem i nie jestem uwiązany w jakimś przedsiębiorstwie na 8h tylko mogę wyskoczyć na 2 godziny do pracy... i to zdecydowanie lepiej płatnej -
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Przede wszystkim rzecz, której nigdy nie można w 100 procentach zagwarantować: czy moje dziecko po zajęciach wykaże się zrozumieniem materiału, które konkretnie przełoży się na wyniki w szkole. Jest to kwestia bardzo indywidualna i nie ma korepetytora, który znalazłby wspólny język z każdym uczniem, dlatego nic na siłę i lepiej wypróbować innego nauczyciela.
Z innych rzeczy to ot choćby, czy nauczycielowi sprawia radość taka praca (czy np. chodzi tylko i wyłącznie o kasę). Czy interesuje go wykładany przedmiot. Generalnie to jestem obserwatorem, więc dużo bym na takiego nauczyciela patrzył pod kontem profesjonalizmu. -
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Po pierwsze to czy dziecko faktycznie potrzebuje korepetycji, czy może wystarczy zabrać komputer z pokoju, by się wzięło za naukę. Korepetytor może przychodzić codziennie na 2 godziny, ale jeżeli dziecko samo się nie weźmie, to kończy się tylko na tym, że rodzice są rozczarowani korepetytorem, a ten z kolei, choć zarobił to ma poczucie niezrealizowanego zadania.
Po drugie: jeżeli rodzic widzi, że dziecko radzi sobie "średnio" to powinien reagować wcześniej niż w momencie, gdy:
+"Jest koniec semestru i moje dziecko ma 4 zagrożenia..."
+"Jutro ma poprawę tego sprawdzianu, czy mógłby Pan?"
Owszem, można z dnia na dzień dziecku wbić dużą część materiału (niektórzy czując dużą presję lepiej przyswajają materiał), ale wiedza ta zostanie zatrzymana na dzień lub dwa w pamięci krótkotrwałej, a nie o to chodzi w nauce.
Po trzecie:
Zadać sobie pytanie, które też stanowi niejaką podstawę dla korepetytora: czy dziecko ma mieć takie zajęcia na stałe, jednorazowo, czy "gdy zajdzie taka potrzeba". Każdy lubi wiedzieć na czym stoi, także korepetytor ;) -
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Zadawane pytania, są akurat dosyć zabawne i pojawiają się niemal za każdym razem.
Na początku, zwłaszcza przy pierwszym spotkaniu, pada pytanie: Czy mógłby Pan mu to wytłumaczyć?
Coż mam odpowiedzieć? Nie, przyszedłem tylko zobaczyć, jak urządzili Państwo kuchnię.
Jest też analogiczne pytanie po zajęciach: I jak? albo: Czy dziecko zrozumiało?
Tu moja odpowiedź musi być szczera: tak, albo nie. Zwracam tu też uwagę na popełniane przez dziecko błędy dotyczące sposobu rozumowania lub wogóle złe nawyki w uczeniu czy rozwiązywaniu zadań. Często musze po prostu powiedzieć, że dziecko musi usiąść i się nauczyć, gdyż w wielu przypadkach rodzice przyczyny słabych wyników u dziecka upatrują po stronie nauczyciela, który nie umie wytłumaczyć- czasami to dziecko nie chce się uczyć. -
Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.
Cennik co do zasady nie jest skomplikowany. Umownie jest to 40zł za 45min zajęć. Taki wymiar czasu podaję, bo i tak, zawsze się coś przedłuży i wychodzi okrągła godzina.
Dojeżdżam do ucznia w konkretnym rejonie: okolice Skórzewa, Przeźmierowa, Baranowo oraz poznańskie Piątkowo
W grę wchodzi oczywiście dojazd w dalsze rejony (mam np. ucznia w Złotnikach), ale tu zastrzegam sobie prawo do wzrostu kosztów takich zajęć.