Matylda N
Matylda N
- Przedmioty:
Język francuski , Język czeski - Liceum
Język francuski - Szkoła Wyższa
Język czeski - Szkoła wyższa
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet w Nantes (Francja)
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
- Zweryfikowane referencje
Jestem lektorką języka francuskiego i czeskiego. Posiadam dziesięcioletnie doświadczeniu w nauczaniu obu języków. Skończyłam studia w Czechach, a następnie we Francji i posiadam wymagane kwalifikacje do nauczania oby wymienionych języków. Uczenie sprawia mi radość, ponieważ lubię kontakt z ludźmi. Moje lekcje nastawione są na komunikację, zależy mi na tym, aby uczniowie odczuwali przyjemność wynikającą z używania języka obcego. Zapraszam do kontaktu:)
Przedmioty:
Język francuski ·
Język czeski ·
- Liceum
Język francuski ·
- Szkoła Wyższa
Język czeski ·
- Szkoła wyższa
1 referencji - ocena 5/5 - ostatnia
-
UrszulaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2015-06-12 12:49:43
"Matyldę poznałam na lekcjach francuskiego organizowanych przez mojego ówczesnego pracodawcę. Była to trzecia z rzędu lektorka, którą przydzielili do naszej grupy i dopiero ona naprawdę zachęciła mnie do nauki. Jest zawsze przygotowana do zajęć, zachęca do wyrażania opinii w najróżniejszych sprawach, ma bogate słownictwo i dobre podstawy jako pedagog. Obecnie kontynuuję naukę i uczęszczając na regularne konwersację. Z czystym sumieniem mogę polecić Matyldę jako lektorkę."
Referencje
-
UrszulaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2015-06-12 12:49:43
"Matyldę poznałam na lekcjach francuskiego organizowanych przez mojego ówczesnego pracodawcę. Była to trzecia z rzędu lektorka, którą przydzielili do naszej grupy i dopiero ona naprawdę zachęciła mnie do nauki. Jest zawsze przygotowana do zajęć, zachęca do wyrażania opinii w najróżniejszych sprawach, ma bogate słownictwo i dobre podstawy jako pedagog. Obecnie kontynuuję naukę i uczęszczając na regularne konwersację. Z czystym sumieniem mogę polecić Matyldę jako lektorkę."
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
1. Przygotowanie studentki 4 roku do egzaminu ustnego z francuskiego.
2. Szybki kurs francuskiego dla osoby, która wybierała się na Erazmusa do Francji. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Najbardziej lubię kontakt z ludźmi i to, że robią postępy. Lubię też obserwować, jak oni sami zaczynają traktować naukę jak przyjemność i sami siebie zaskakują tym, ile potrafią już powiedzieć w języku obcym. Radość sprawia mi też wiele małych sytuacji w czasie lekcji. Lubię tłumaczyć gramatykę i sprawdzać prace domowe, ponieważ większość moich uczniów pisze bardzo ciekawe historie i przemyślenia w języku obcym, którego się uczy.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Żeby do mnie zadzwoniła:) No i żeby mi zaufała, bo znam się na tym co robię i wszystko jest zaplanowane i dostosowane do potrzeb. Najważniejsze to dobrze określić cel i komunikować o swoich potrzebach, wtedy na pewno uda nam się razem nie tylko zrealizować ten cel, ale też pójść dalej i zaskoczyć samych siebie. Każdy powinien w siebie wierzyć, w każdym z nas kryją się ogromne pokłady energii i umiejętności, wystarczy je uwolnić:)
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Powinien zapytać, czy mieszkała w danym kraju, czy też uczyła się w Polsce. Powinien też wiedzieć, jakie ma doświadczenie w nauczaniu i jakie jest jej podejście do błędu (poprawna odpowiedź jest taka, że błąd jest rzeczą dobrą, bo dzięki błędom robimy postępy). Należy być pewnym, że korepetytor nie robi tego z konieczności, ale z wyboru, czyli z radością, bo tylko wtedy może zarazić studenta swoim entuzjazmem.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Ma bardzo indywidualne podejście. Potrafię się dostosować do klienta. Poza tym u mnie ważna jest atmosfera. Zero sztywniactwa. Lubię słuchać, moje lekcje nie przypominają w żadnym wypadku robienia ćwiczeń w kserówkach, czy też monologu lektora. Uczniowie bardzo szybko przezwyciężają bariery językowe.