Marta B

Marta B

  • Przedmioty: Chemia , Fizyka , Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Chemia , Fizyka , Matematyka - Gimnazjum
    Fizyka , Matematyka - Szkoła Wyższa
    Chemia , Fizyka i astronomia , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Politechnika Warszawska
  • Zajęcia prowadzę: Kosów , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
  • Wynagrodzenie: od 60 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jestem studentką studiów doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim. Studia pierwszego i drugiego stopnia ukończyłam na Politechnice Warszawskiej(Fizyka Techniczna i Inżynieria Materiałowa). Korepetycji z matematyki, fizyki i chemii na różnych poziomach udzielam od 9lat.

Przedmioty: Chemia · Fizyka · Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Chemia · Fizyka · Matematyka · - Gimnazjum
Fizyka · Matematyka · - Szkoła Wyższa
Chemia · Fizyka i astronomia · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    W swojej pracy jako korepetytor najbardziej lubię kontakt z ciekawymi młodymi ludźmi oraz ciągłe wyzwania i to, że każdy dzień, każde spotkanie jest inne i wymaga innego podejścia do ucznia. Młodzi ludzie mobilizują do nieprzerwanego poszukiwania nowych rozwiązań i pomysłów i rozwoju kreatywności nawet w tak wydawałoby uschematyzowanych dziedzinach nauki jak przedmioty ścisłe.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Podczas zajęć staram się zachęcić młode osoby do samodzielnego, logicznego ale i kreatywnego myślenia. Nie jestem zwolenniczką podawania gotowych odpowiedzi. Moim zdaniem najważniejsze, co można wynieść z zajęć dodatkowych to właśnie chęć, potrzeba i narzędzia do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Zdecydowanie moją najmocniejszą stroną jest cierpliwość. Nie poddaję się po pierwszych niepowodzeniach i zawsze staram się znaleźć rozwiązanie lub inny sposób na "dotarcie" do ucznia. Czasami potrzeba trochę więcej czasu i nowego podejścia aby zrozumieć niektóre zagadnienia, ale przecież po to się spotykamy :)