Marcin R
Marcin R
- Przedmioty:
Matematyka - Szkoła Podstawowa
Matematyka - Gimnazjum
Matematyka - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, AGH
- Zajęcia prowadzę: Jeziorzany , Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
To co zrozumiemy, nikt nam nie odbierze
17 lat doświadczenia . Pracujemy na tablicy wirtualnej.
Pierwsze 60 minut ONLINE za darmo. Pierwsze 60 minut U UCZNIA 10zl. NIC NA SIŁĘ na pierwszych zajęciach sprawdzimy czy się potrafimy dogadać.
90 minut zajęć ONLINE.
• Matematyka Podstawowa 75zł
• Matematyka Rozszerzona 90zł
• 8 klasa podstawowa 60zł
90 minut zajęć U UCZNIA Matura, matematyka bieżącą 90zł
Przy płatności za cały miesiąc 10% rabatu.
Przy płatności za dwa miesiące 15% rabatu.
Dojazd do ucznia Jeziorzany, Liszki, Wzgórza Krzesławickie, Kraków, Tyniec, Skawina.
Korzystam z darmowej tablicy wirtualnej oraz połączenia audio/video przez messengera. Tablica wirtualna jest prostym i wygodnym narzędziem na którym możemy wspólnie rozwiązywać zadania oraz problemy. Posiadam ponad 17 lat doświadczenia, wymagam aby wszystkie zadania po lekcji zostały raz jeszcze rozwiązane w zeszycie, pisemnie. Cały czas korzystamy z Tablic Maturalnych, robimy w nich notatki i używamy jak najwięcej kolorowych długopisów.
1. Celem KOREPETYCJI z bieżącego materiału jest tłumaczenie aktualnych, niezrozumiałych zagadnień. Kiedy raz dobrze coś zrozumiemy to pozostaje to na długie lata. Od korepetytora trzeba żądać aby wytłumaczył daną zawiłość na tyle sposobów na ile jest to potrzebne aby uczeń klarownie przyswoił dany aspekt.
2. KURS MATURALNY składa się z minimum 10-12 spotkań 120 minutowych (Ilość spotkań uzależniona od indywidualnych możliwości ucznia) Celem KURSU MATURALNEGO jest przygotowanie do zdania egzaminu (różni się w prowadzeniu od zwykłych korepetycji z bieżącego materiału). Tu nie ma miejsca na eksperymentowanie, tylko na sprawdzone metody, podpowiedzi i rozwiązania.
3. Nie każdy musi lubić matematykę ale wystarczy odrobina cierpliwości i indywidualnego podejścia aby przekonać ucznia że to wcale nie jest taki koszmar. Warunkiem koniecznym są chęci danej osoby, głównego bohatera, gdyż nikogo na siłę nie zmuszę.
4. Podczas KURSU MATURALNEGO rozwiązujemy zadania maturalne z naciskiem na tłumaczenie zawiłości z lat poprzednich.
5. W cenie wliczone są arkusze egzaminacyjne, testy, tablice ze wzorami oraz zestawy zadań.
6. Po pierwszych zajęciach z czystym sumieniem mogę stwierdzić czy pomogę danej osobie. Zależy mi aby dalsze korepetycje nie były czasem straconym dla mnie jak i dla ucznia, a tym samym wyrzuconymi pieniędzmi.
7. Korepetycji udzielam od poniedziałku do piątku najpóźniej do 2100, a w soboty do 1800.
8. KONTAKT tel: (***) lub Messenger Marcin Rydzo
Korepetycje #matematyka #MATURA OSIEMklasa #podstawa #rozszerzenie OnLine lub z dojazdem #Skawina #Tyniec #Jeziorzany #Wzgórza Krzesławickie #Kraków
Przedmioty:
Matematyka ·
- Szkoła Podstawowa
Matematyka ·
- Gimnazjum
Matematyka ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
W każdym roku przygotowuje od paru do kilkunastu osób z matury rozszerzonej, podstawowej czy z materiału bieżącego (technikum, liceum). Jedyną trudnością jest znalezienie uczniów z pozytywnymi chęciami do nauki, którym zależy na zrozumieniu materiału.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Poczucie dumy z ucznia. To uczucie satysfakcji, jak dowiaduje się że egzamin został zaliczony na ponad 90% lub koniec roku przyniósł jeszcze lepsze oceny. Te kilkanaście minut w których słyszę komplementy na swój temat i słowa "dziękuje, bardzo dziękuje, jestem wdzięczna/y". Dodatkowo, czasami wspólne oblewanie zaliczenia :D
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Jeśli zależy Ci na zrozumieniu, raz a porządnie, to dzwoń. Spotkamy się na pierwszej godzinie, która kosztuje 10zł, po której szczerze odpowiem na pytania "czy ci jestem w stanie pomóc" i "czy to zrobię". Zależy mi aby dalsze korepetycje nie były czasem straconym dla mnie, jak i dla Ciebie, a tym samym wyrzuconymi pieniędzmi.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Korepetycje to zajęcie o wysokiej jakości połączone z indywidualnym podejściem do każdej osoby. Bardziej niż gdziekolwiek wiąże się z umiejętnym motywowaniem do działania i przekazywaniem odporności na niepowodzenia, otoczenie czy nauczyciela. Raz trzeba pochwalić a raz na rożne sposoby doprowadzić do pionu lub ściągnąć z obłoków. Najważniejsze "Od korepetytora trzeba żądać aby wytłumaczył daną zawiłość na tyle sposobów na ile jest to potrzebne aby uczeń klarownie przyswoił dany aspekt".
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Czy potrafi Pan/Pani przekazywać prosto i zrozumiale wiedzę? Czy potrafi Pan/Pani prosto i na kilka sposobów tłumaczyć zawiłości? I najważniejsze: Trzeba sprawdzić czy dany korepetytor/korepetytorka ma poczucie humoru :D... Jest wiele osób które mają ogromną wiedzę, której można pozazdrościć ale brakuje im umiejętności przekazywania jej innym.
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
W sprawie matematyki to często problemem jest nauczyciel, który nie powinien być nauczycielem. Ja samego siebie również nie widzę w roli nauczyciela mającego przed sobą grupę 25-35 osób, energią rozpieranych, do których trzeba trafić w 45 minut z materiałem - to jest bardzo trudne i coraz częściej odbywające się kosztem jakości. Jednakże jeśli problemy sprawia nauczyciel matematyki, który dosłownie się wyżywa na uczniach to trzeba postarać się o jego usuniecie. Ten zabieg bardzo wpływa na podwyższenie ocen.
-
Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?
Cytuje "Będzie coś z niego/niej?", " Czy korepetycje będą miały jakiś sens, w tym przypadku?", "Wie Pan co zrobić z "kłopotliwą" nauczycielką?", " Jak było dzisiaj, są jakieś postępy?". W każdym tym przypadku odpowiadam szczerze, często nawet do bólu. Jednakże nie przestaje mnie dziwić przeświadczenie rodziców o możliwości nadrobieniu miesięcznych zaległości w dwie godziny. Trzeba zrozumieć że matematyka jest bardzo mściwym przedmiotem, w której trudności, bez systematyki, nawarstwiają się podobnie jak rosnącą, tocząca kula śniegowa. Materiał cały czas się przeplata.