Małgorzata N.
Małgorzata N.
- Przedmioty:
Język polski - Szkoła Podstawowa
Język polski - Gimnazjum
Język polski - Szkoła Wyższa
Język polski - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 5 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski (edytorsko-wydawniczy) (nauczycielski) (nauczanie języka polskiego jako obcego)
- Zajęcia prowadzę: Kościelisko , Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 100 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Potwierdzony numer telefonu
- Odpowiedzi na pytania
- Konto Praca od zaraz
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
- Potwierdzona tożsamość
- Zweryfikowane referencje
Jestem absolwentką Filologii polskiej Uniwersytetu Warszawskiego.
Przygotowuję do egzaminu ósmoklasisty. Dotychczas, każdy mój uczeń dostał się do szkoły pierwszego wyboru. Przygotowuję także do egzaminów poprawkowych z języka polskiego. Wdrażam uczniów klas mlodszych do nauki czytania i pisania.
Lubię czytać biografie, pamiętniki i dzienniki.
Z przyjemnością i pedagogicznymi sukcesami uczę także języka polskiego jako obcego, znajdując indywidualne sposoby dotarcia do każdego ucznia. By także dla niego nauka języka polskiego stała się pasją.
Przedmioty:
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Język polski ·
- Gimnazjum
Język polski ·
- Szkoła Wyższa
Język polski ·
- Liceum
4 referencji - ocena 5/5 - ostatnia
-
AnnaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2023-07-05 12:36:34
"Pani Małgorzata świetnie przygotowała syna do egzaminu z polskiego 2023 uzyskał 87%. Startowaliśmy z korepetycjami od 09.2022 z ocenami 1,2 i egzaminem próbnym z polskiego na poziomie 30%.Pani Małgorzata przyjęła też ciężar edukacji bieżącej bo nauczyciel przez 1 półrocze był na L4. Pani Małgosia przygotowywała własne materiały wspomagające ucznia i syn coraz lepiej radził sobie z przedmiotem. Na kolejnym próbnym uzyskał już 57% systematycznie poprawiał oceny by na koniec roku otrzymać ocenę 4 i 87% z egzaminu. Panią Małgosię polecam jako świetnego korepetytora."
Referencje
-
AnnaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2023-07-05 12:36:34
"Pani Małgorzata świetnie przygotowała syna do egzaminu z polskiego 2023 uzyskał 87%. Startowaliśmy z korepetycjami od 09.2022 z ocenami 1,2 i egzaminem próbnym z polskiego na poziomie 30%.Pani Małgorzata przyjęła też ciężar edukacji bieżącej bo nauczyciel przez 1 półrocze był na L4. Pani Małgosia przygotowywała własne materiały wspomagające ucznia i syn coraz lepiej radził sobie z przedmiotem. Na kolejnym próbnym uzyskał już 57% systematycznie poprawiał oceny by na koniec roku otrzymać ocenę 4 i 87% z egzaminu. Panią Małgosię polecam jako świetnego korepetytora."
-
DorotaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2022-07-04 13:05:02
"Korepetycje prowadzone były od października 2021 do maja 2022, raz w tygodniu przez 90 minut. Pani przygotowywała moją córkę, do egzaminu ósmoklasisty. Na zajęcia przychodziła punktualnie i zawsze przygotowana. Zajęcia prowadziła w sposób ciekawy i interesujący a podejmowane tematy były omówione szczegółowo. Panią Małgosię polecam jako bardzo dobrego korepetytora. "
-
piotrPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2021-11-03 13:27:11
"Pani Małgosia przygotowywała naszego syna do egzaminu ośmioklasisty w 2021r. (zdobył 96%) Zdecydowanie wiedziała jak przemówić i zmotywować syna, który nie do końca rozumiał jakie znaczenie miał ten egzamin. Ma duże poczucie humoru i dobrze rozumie czym żyją dzieciaki, a jednocześnie konsekwentnie realizowała plan z języka polskiego w zakresie powtórki, usystematyzowania wiedzy syna oraz uzupełnienia braków. Pani Małgosia przygotowywała też własne materiały wspomagające usystematyzowanie zagadnień pod egzamin. Była wymagająca ale też pełna zrozumienia i cierpliwości w chwilach zwątpienia i niechęci syna do nauki. Szczerze informowała nas o postępach/brakach syna. Zdecydowanie na tak !!! "
-
JoannaPotwierdzona przez Korepetycje.edu.pl 2015-09-04 14:24:36
"Pani Małgorzata pomogła nam w trudnej stacji, gdy moja córka gimnazjalistka (I klasa gimnazjum) miała jawny konflikt z nauczycielem od j. polskiego. Zaparła się i nie chciała uczestniczyć w lekcjach, nie odpowiadała, nie chciała wykonywać zalecanych przez nauczyciela zadań. Groziła jej jedynka. Pani Małgorzata poradziła sobie z trudną stacją w ciągu pół roku. Dzięki swoim cechom charakteru i umiejętnościom zmotywowała córkę i przygotowywała ją w szczególności do odpowiedzi ustnych i wystąpień klasowych i szkolnych. Ostatecznie córka dobrze przygotowana do zadań coraz lepiej radziła sobie, a co ją jeszcze bardziej motywowało. Panią Małgorzata, choć jest młodą osobą jest już dobrym pedagogiem i nauczycielem języka polskiego."
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowanie dziewiętnastoletniego chlopaka z Ukrainy do matury z języka polskiego. Pomoc w przygotowaniu prezentacji maturalnej. Rozwijanie słownictwa, tłumaczenie znaczenia synonimów.
-
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Przekazywanie wiedzy w kontakcie z drugim człowiekiem. Moment, w którym widzę poostępy ucznia. Największą radość sprawia mi otrzymanie wiadomości o zdanym egzaminie lub maturze.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
By podjęła decyzję o ewentualnym zatrudnieniu korepettora, po odbyciu jednej darmowej lekcji prónej. By sprawdzić czy usposobienie nauczyciela i sposób prowadzenia przez niego lekcji, odpowiada jej.
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Ile lat doświadczenia ma osoba chcąca udzielać korepetycji? Czy pracowała z dziećmi? W jakim wieku były dzieci? Czy pracowała w szkole, jako nauczyciel języka polskiego? Czy przygotowywała kogoś do matury i jaki był tego efekt końcowy? Z dziećmi w jakim wieku najbardziej lubi pracować?
-
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
Ile lat udziela Pani korepetycji? Jakie sukcesy odnisła Pani przygotowując ucznia do matury? Czy miała Pani styczność z uczniami w różnym wieku? Z uczniami w jakim wieku, miała Pani do czynienia dotychczas?
-
Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?
Pierwsze spotkanie służy omówieniu zasad współpracy i jest bezpłatne. Rodzice ucznia mówią mi czego oczekują i jak widzą współpracę. Ja przedstawiam, jak wygląda współpraca z mojej strony. Wspólnie ustalamy wszystkie szczegóły: częstotliwość spotkań, w jakich godzinach mogą odbywać się lekcje, by było to dogodne dla ucznia, ustalamy na jak długo podejmujemy współpracę.
-
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Zanim podejmę współpracę z danym uczniem, rozmawiamy jego oczekiwaniach wobec mnie jako nauczyciela i wobec prowadzonych przeze mnie lekcji.Na pierwszej lekcji, której udzielam za darmo mogę zorientować się, na czym polega problem danego ucznia i jak mogę mu pommóc, czy jako nauczyciel języka polskiego, czy jako glottodydaktyk. Ustalamy program działania i zakres mojej pomocy.
-
Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?
Pracuję z uczniami, którzy podejmują wysiłek współpracy i pracy samodzielnej. Jeśli zadania domowe za ucznia wykonuje rodzic współpraca nie będzie owocna, ponieważ rodzic nie pójdzie za swoje dziecko na egzamin. A wykonując za nie zadania domowe, odbiera możliwość rozwinięcia się i uwierzenia we własne siły. Samodzielnie wykonane przez ucznia zadania domowe pokazują mi z czym ma on problem i naprawdę pozwalają pomóc w przygotowaniu się do egzaminu.
-
Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.
Uczestniczę w konferencjach dotyczących zmian w oświacie: ostatnio konferencja dotycząca matury w 2015 roku. Czytam książki odnoszące się do pracy nauczyciela polonisty z serii: Vademecum polonisty, na co dzień pracuję w liceum ogólnokształcącym.
-
Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?
By uczyć, trzeba naprawdę to lubić.Nie tylko języka polskiego, ale każdego innego przedmiotu. Mieć podejście do uczniów. Niezależnie od tego, w jakim są wieku. Znaleźć też odpowiedni dla każdego kogo się uczy sposób przekazania mu konkretnej wiedzy.
-
Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?
Cierpliwość i umiejętność odnajdywania drogi porozumienia z każdym uczniem indywidualnie. Realizowanie programu nauczania poprzez nawiązywanie do zainteresowań konkretnego ucznia i jego pasji.