Malgorzata B

Malgorzata B

  • Przedmioty: Język polski , Muzyka - Szkoła Podstawowa
    Język polski , Muzyka - Gimnazjum
    Język polski , Logopedia - Szkoła Wyższa
    Język francuski , Język polski , Język angielski , Historia sztuki , Wiedza o kulturze - Liceum
    Język angielski - Native speaker
    Inne -
  • Doświadczenie: Ponad 10 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, PWSFTviT w Łodzi
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Ochota, Pracuję u siebie na miejscu · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Ostatni moment, żeby podgonić zaległości ! Zdać egzamin, napisać pracę. Jestem doktorem nauk humanistycznych. Byłam i jestem egzaminatorem. Oprócz wszyskiego, na co zwykle nauczyciele kłądą nacisk, zajmiemy się Twoim sposobem mówienia. Dykcją. jeśli nie potrafisz w sposób komunikatywny, z szerokiem zasobem słów, przekazać swojej wiedzy - nie jest donrze ale nie martw się! Nie ma złych uczniów, są tylko zniecierpliwieni nauczyciele. Moi uczniowie cenią mnie za wiedzę i sposób jej przekazania. Za to, że pracuję nad tym by wzbudzić w nich zainteresowanie przedmiotem.

Przedmioty: Język polski · Muzyka · - Szkoła Podstawowa
Język polski · Muzyka · - Gimnazjum
Język polski · Logopedia · - Szkoła Wyższa
Język francuski · Język polski · Język angielski · Historia sztuki · Wiedza o kulturze · - Liceum
Język angielski · - Native speaker
Inne · -

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Nauka języka polskiego na poziomie początkowym, licealnym, uniwersyteckim - pomoc, przygotowanie do egzaminów z języka polskiego do matury, na wydziały humanistyczne, także do Szkoły Filmowej w Łodzi. Duże doświadczenie. Szybkie rezultaty bo lubię to, co robię. Nie będzie nudno.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Kontakt z ludźmi, widoczność rezultatów nauki. Zadowolenie z osiągniętych wyników, przełamywanie niechęci do nauki. Lubię to, co robię Niemożliwe nie istnieje.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Wytrwałość, cierpliwość, stawianie sobie wysokich poprzeczek i dobra logistyka pracy. Specjalna metoda nauki. Minimum czasu maximum efektów.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Wykształcenie to znaczy poziom wykształcenia,doświadczenie w jego wykonywaniu, doświadczenie w nauczaniu, osiągane rezultaty, czy dobry kontakt z uczniem. To właśnie chciałabym wiedzieć.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Powinien zadać pytanie: poszukuję osoby z wysoką kulturą osobistą z wyzszym wykształceniem i stażem w nauczaniu przedmitów humanistycznych. Chciałabym aby po pierwszej lekcji, nauczyciel powiedział mi,co sądzi o moim dziecku - uczniu, jego stanie widzy, kontakcie. Ja chciałabym mieć dobry kontat w nauczycielem.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Zanim klient zatrudni osobę mojej profesji powinien pomyśleć i przemyśleć sprawe, czy go na to stać pod każdym względem: czasowym i finansowym. Również logistycznym. Sądzę, że proszenie o pomoc osoby z dużym doświadczeniem łączy się czy też przekłąda - na świadczenie za przekazywanie wiadomości i sposób w jaki są przekazywane. To bardzo ważne ponieważ nie wystarczy mieć wiedzę - trzeba umieć ją uczniowi - przekazać.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Poziomem wiedzy i pewną "elitarnością" jej przekazania. Także z moją osobą. Nie jestem tylko nauczycielem czy wykładowcą. Nie jestem nieskromna ale osoba, która na poziomie uniwersyteckim Szkoły FIlmowej przekazuje wiedzę, a także informacje spoza ścisłego tematu, które pozwolą uczniowi wydobyć się z rutyny szkolnej, a tym samym wzbudzają jego zaciekawienie. A to za kolei jest bezcenne, ponieważ uczeń zaczyna wykazywać samodzielność w szukania źródeł wiedzy i jej przyswajaniu.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Klienci pytają mnie przede wszystkim: ile kosztują zajęcia. I czy podjęłabym się przygotowania ich dzieci do egzaminów. Czy dojeżdżam do ucznia. I to naprawdę wszystko. Są bardzo sympatyczni.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Tak, mam taką historię. Córka mojej znajomej, która jest z zamiłowania i wykształcenia lekarzem, chciała zdawać maturę - w języku francuskim - i studiować na wydziale stomatologicznym. rozmawiałąm z nią, mówiła o swoich zainteresowaniach. Zaczęłam ją obserwować, patrzeć JAK mówi - wynika to z mojego zawodu - reżyser filmowy - emanowała z niej energia kreatywności. Oprócz wszystkiego była śliczna. Zaczęłam namawiać ją na próbę zdawania do Szkoły Filmowej. Nie chciała wierzyć. W końcu przekonałam ją i zaczęłyśmy przygotowywać się do egzaminów wstępnych na wydział aktorski. Pięknie czytała, już nie o środkach stosowanych do anestezji przy ekstrakcji zęba, tylko tak przekonywująco powiedziała monolog Medei, że "położyła na łopatki" komisję. Dzisiaj jest znaną aktorką ;)

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Hmmm. ciekawe pytanie. Lubię kontakt z ludźmi, z młodymi ludźmi - mają świeże podejście do wielu spraw. Są interesującymi ludźmi. Kontakt z nimi rozwija i mnie, to nie jest tak, że tylko ja daję, jak mawiał Krzysztof Kieślowski, ja także sporo informacji otrzymuję od nich, które są ważne w mojej filmowej pracy. To jest nowy rodzaj, brzydko określając ale nie mammw tym momencie lepszego słowa pod ręką - widza, który siedzi w sali kinowej Sposoby komunikacji zmieniły się, zarówno te, w szkole jak i te w sztukach przedstawiających, ao których należy film.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Ponieważ mam określony, choć spory, zasób wiedzy, kształceniem się jest... no nie wiem, zwyczajna lektura codziennej prasy, polskiej i zagranicznej uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, sama je także organizuję. Dodatkowo studiuję nowoczesne techniki komunikacji interpersonalnej.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Prowadziłam młodego człowieka o specyficznym profilu osobowości, który narzucał konkretny sposób przekazywania wiedzy. Bardzo zdolna uczennica i uczeń z zespołem Aspergera. Są to osoby zdolne, kreatywne ale specyficznie postrzegają świat i często miewają problemy komunikacyjne. Doprowadziłam te dwie osoby do egzaminów maturalnych, które zostały ocenione z języka polskiego jako bardzo dobre.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Cennik nie może być "sztywny" - uważam, że każdy uczeń jest inny. Jednemu trzeba poświęcić więcej uwagi, drugi uczeń będzie wymagał mniejszego wydatkowania czasu właśnie, żeby przyswoić wiedzę, wyplenić ze swojego słownictwa niepotrzebne archaizmy, sformułowania, często uczeń chce po prostu porozmawiać o przedmiocie, zadać pytania. To nie sztuka dla nauczyciela mówić przez godzinę, zadać pracę i nie upewnić się czy wiedza została przyswojona.

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Co bym doradziła? nie bierz się za to, jeśli nie masz - oczywiście wiedzy - ale umiejętności przekazywania informacji i cierpliwości. To strata czasu i pieniędzy. Udzielając korepetycji można bardzo wiele dla siebie też - wspominałam o tym - zyskać, oprócz wynagrodzenia.... Cierpliwośc i uczciwość w przekazywaniu wiedzy.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Pomusłowości, kreatywność i konsekwencja w doązeniu do realizacji obranego celu. Czy powziętego. Konstruktywne myślenie, ciekawość nowych technik komunikacji, sądzę, że te cechy są moją mocną stroną.