Maksymilian S

Maksymilian S

  • Przedmioty: Fizyka , Matematyka - Szkoła Podstawowa
    Fizyka , Matematyka - Gimnazjum
    Fizyka , Matematyka - Szkoła Wyższa
    Fizyka i astronomia , Matematyka - Liceum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Średnie (matura), Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie (obecnie)
  • Zajęcia prowadzę: Kraków Krowodrza, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 10 km
  • Wynagrodzenie: od 80 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Konto Praca od zaraz Konto Praca od zaraz
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Cześć!
Jestem studentem 5. semestru Budownictwa na AGH (Wydział Inżynierii Lądowej i Gospodarki Zasobami - WILiGZ) i od ponad roku udzielam korepetycji z matematyki i fizyki.
Współpracowałem już z wieloma studentami z uczelni w Krakowie i w Olsztynie, uczniami szkół średnich oraz szkół podstawowych.
Pomagam w przygotowaniach do kolokwiów, kartkówek, sprawdzianów, egzaminów, a także w zrozumieniu bieżącego materiału. Stawiam na indywidualne podejście do każdego ucznia, dostosowując tempo i sposób tłumaczenia do potrzeb.
Jeśli masz problem z jakimś zagadnieniem lub po prostu chcesz się lepiej przygotować do nadchodzących zaliczeń – pisz śmiało!
Zapraszam do kontaktu!

Przedmioty: Fizyka · Matematyka · - Szkoła Podstawowa
Fizyka · Matematyka · - Gimnazjum
Fizyka · Matematyka · - Szkoła Wyższa
Fizyka i astronomia · Matematyka · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Ostatnio miałem przyjemność przygotowywać trzech studentów do egzaminów z matematyki i fizyki na pierwszym roku studiów, co obejmowało zarówno intensywne sesje przedegzaminacyjne, jak i bardziej systematyczne wsparcie w przyswajaniu materiału. Równocześnie, przez cały rok udzielałem korepetycji uczniom szkół średnich oraz studentom, pomagając im z bieżącymi zagadnieniami z matematyki i fizyki. Każde spotkanie było dostosowane do indywidualnych potrzeb uczniów, co pozwalało na skuteczne i elastyczne podejście do rozwiązywania problemów.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    W mojej pracy najbardziej cenię połączenie pasji do matematyki i fizyki z możliwością pracy z ludźmi. Matematyka i fizyka to dla mnie fascynujące przedmioty, które nie tylko rozwijają umysł, ale także pozwalają zrozumieć, jak funkcjonuje otaczający nas świat. Dodatkowo, jako osoba ekstrawertyczna, bardzo lubię kontakt z uczniami – interakcje, wspólne rozwiązywanie problemów i obserwowanie, jak z każdym spotkaniem zdobywają coraz więcej pewności siebie w nauce, są niezwykle satysfakcjonujące.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Osobie poszukującej kogoś o moich umiejętnościach poradziłbym, aby zwróciła uwagę nie tylko na wiedzę merytoryczną, ale także na sposób, w jaki korepetytor potrafi ją przekazać. Ważne jest, aby nauczyciel potrafił dostosować się do indywidualnych potrzeb ucznia, był cierpliwy i umiał wyjaśniać skomplikowane zagadnienia w przystępny sposób. Kluczowa jest też dobra atmosfera, która sprzyja nauce – kontakt z uczniem oparty na wzajemnym zrozumieniu i wsparciu. W mojej pracy staram się łączyć te elementy, aby pomóc każdemu w osiągnięciu jak najlepszych wyników.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Gdybym był klientem, chciałbym wiedzieć przede wszystkim, jak wygląda proces nauczania i jakie korzyści może przynieść współpraca z korepetytorem. Ważne byłoby dla mnie, czy korepetytor potrafi dostosować program nauki do mojego tempa i stylu przyswajania wiedzy oraz jakie metody stosuje, aby uczynić trudne zagadnienia bardziej zrozumiałymi. Interesowałoby mnie także, jak korepetytor wspiera swoich uczniów w budowaniu pewności siebie i motywacji do nauki, zwłaszcza przy wyzwaniach związanych z przedmiotami takimi jak matematyka czy fizyka.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Gdybym był klientem, chciałbym wiedzieć przede wszystkim, jak korepetytor dostosowuje sposób nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia. Interesowałoby mnie, jakie metody stosuje, aby tłumaczyć trudne zagadnienia w prosty i zrozumiały sposób. Zapytałbym także o jego doświadczenie – zarówno w pracy z uczniami o różnych poziomach zaawansowania, jak i w przygotowywaniu do egzaminów. Ważna byłaby dla mnie również informacja o tym, jak korepetytor buduje motywację i pewność siebie u uczniów w trakcie procesu nauki.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Klient powinien przemyśleć kilka istotnych kwestii przed zatrudnieniem korepetytora. Przede wszystkim warto zastanowić się nad swoimi oczekiwaniami – czy potrzebna jest regularna pomoc w bieżącym materiale, czy intensywne przygotowanie do egzaminu. Ważne jest też, aby ocenić, czy styl nauczania korepetytora będzie odpowiadał indywidualnym potrzebom ucznia. Klient powinien także wziąć pod uwagę, jak istotny jest dla niego elastyczny harmonogram oraz możliwość dostosowania tempa nauki. Dobra komunikacja i atmosfera współpracy również odgrywają kluczową rolę w efektywności korepetycji.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Moje usługi wyróżniają się przede wszystkim świetną atmosferą podczas zajęć, co sprawia, że nauka staje się przyjemniejsza i mniej stresująca. Ponadto, dysponuję szeroką znajomością różnych 'sztuczek' i metod rozwiązywania zadań, które pomagają uczniom zrozumieć trudniejsze zagadnienia w prostszy sposób. Oferuję również dużą elastyczność – nie trzymam się sztywnego harmonogramu, co pozwala dostosować godziny korepetycji do indywidualnych potrzeb ucznia. Dzięki temu możemy uczyć się wtedy, kiedy jest to najbardziej dogodnie, nawet w zmiennych terminach z tygodnia na tydzień.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęściej klienci pytają mnie:

    Czy poradzisz sobie z przygotowaniem do egzaminów na studiach?

    Odpowiadam, że mam duże doświadczenie w pracy z uczniami i studentami na różnych poziomach, w tym przygotowywaniu do egzaminów na uczelniach, co daje mi solidną podstawę, by skutecznie wspierać w nauce nawet skomplikowanych zagadnień.

    Ile zajmuje nauka danego materiału?

    Wyjaśniam, że to zależy od poziomu zaawansowania ucznia i jego tempa nauki. Staram się zawsze indywidualnie dopasować plan, tak aby jak najlepiej odpowiadał potrzebom i możliwościom ucznia.

    Czy można elastycznie ustalać terminy zajęć?

    Odpowiadam, że zdecydowanie tak! Jestem otwarty na zmiany terminów w zależności od grafiku ucznia, co pozwala na dużą elastyczność w organizacji zajęć."

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    „Mam szczególnie ulubioną historię z pracy, która wydarzyła się na początku semestru w październiku 2023 roku. Zgłosił się do mnie student Automatyki Przemysłowej i Robotyki z AGH, który miał trudności z fizyką. Okazało się, że w liceum sportowym, do którego uczęszczał, fizyka była słabo przekazywana, a on miał bardzo ograniczone podstawy.

    Rozpoczęliśmy naszą współpracę, a ja postarałem się stworzyć przyjazną atmosferę, w której mógłby swobodnie zadawać pytania. Regularnie pracowaliśmy nad różnymi zadaniami z różnych działów fizyki. Początkowo student był przytłoczony ilością materiału do przyswojenia, ale z czasem zaczął rozumieć zasady rządzące tym przedmiotem.

    Byłem bardzo dumny, gdy udało mu się ukończyć zajęcia z fizyki z oceną 4.0. Jego satysfakcja i zadowolenie były dla mnie ogromną nagrodą. Teraz kontynuuje naukę na AGH z nowym entuzjazmem i pewnością siebie, co pokazuje, jak wiele można osiągnąć dzięki ciężkiej pracy i determinacji.”

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Chciałbym, aby klienci wiedzieli, że moja profesja jako korepetytora to nie tylko nauczanie konkretnego materiału, ale także budowanie pewności siebie ucznia i rozwijanie jego umiejętności myślenia krytycznego. Uważam, że każdy uczeń ma unikalny styl uczenia się, dlatego dostosowuję swoje metody do indywidualnych potrzeb i tempa nauki.

    Zależy mi na stworzeniu przyjaznej atmosfery, w której uczniowie czują się swobodnie, mogą zadawać pytania i popełniać błędy. Ponadto, jestem zaangażowany w ciągłe doskonalenie swoich umiejętności, aby oferować jak najlepsze wsparcie. Klienci powinni wiedzieć, że jestem tu, aby pomóc im w osiągnięciu sukcesów i zrozumieniu trudnych zagadnień z matematyki i fizyki.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Zdecydowałem się podjąć pracę w tej profesji, kiedy kolega z mojego kierunku poprosił mnie o pomoc z matematyką i fizyką. Zauważył, że dobrze radzę sobie z tymi przedmiotami i zasugerował, żebym udzielał mu korepetycji. Zgodziłem się, a po kilku zajęciach odkryłem, że naprawdę cieszy mnie ta praca.

    Zauważyłem, jak wiele radości sprawia mi pomaganie innym w zrozumieniu trudnych zagadnień i obserwowanie ich postępów. Wkrótce zamieściłem swoje pierwsze ogłoszenie na Facebooku, a od tamtej pory zaczęła się moja przygoda z korepetycjami. Reszta to już historia – z każdym nowym uczniem zyskiwałem doświadczenie i satysfakcję z tej pracy, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że to jest to, co naprawdę lubię robić.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję, codziennie poświęcam czas na rozwijanie swoich umiejętności. Zamiast spędzać czas na oglądaniu seriali czy filmików w internecie, skupiam się na różnorodnych typach zadań z matematyki i fizyki. Regularnie przeglądam rozwiązania w języku polskim oraz angielskim, co pozwala mi na bieżąco śledzić nowe podejścia i metody.

    Zdarzyło mi się nawet rozwiązywać zadania po francusku, choć nie mówię w tym języku – jednak zrozumiałem je dzięki prostocie problemów. Dodatkowo regularnie rozwiązuję różnorodne zadania matematyczne i fizyczne, co pomaga mi utrzymać się w formie oraz przygotować do bardziej skomplikowanych obliczeń. Taki ciągły rozwój pozwala mi być lepszym korepetytorem i skuteczniej wspierać moich uczniów w nauce.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Moją najmocniejszą stroną jest umiejętność analitycznego myślenia, którą rozwijałem od pierwszej klasy podstawówki, grając w szachy. Uczestniczyłem w wielu turniejach, zarówno indywidualnych, jak i drużynowych, a także w mistrzostwach Polski. Dzięki temu moje umiejętności obliczeniowe zawsze były na wysokim poziomie. Potrafię szybko i sprawnie wykonywać skomplikowane obliczenia oraz przekształcenia w myślach.

    Dodatkowo, gra w szachy nauczyła mnie spojrzenia na problemy z różnych perspektyw, co ułatwia mi zrozumienie skomplikowanych zagadnień. Dzięki tej umiejętności jestem w stanie wymyślać analogie, porównania i metafory, które pomagają moim uczniom lepiej przyswajać wiedzę. Uważam, że ta zdolność do kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów jest kluczowa w mojej pracy jako korepetytor.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Obecnie chciałbym udoskonalić swoje umiejętności i wiedzę z zakresu mechaniki teoretycznej, wytrzymałości materiałów oraz mechaniki budowli, które ukończyłem na AGH. Chciałbym pogłębić zrozumienie tych przedmiotów, aby w przyszłości móc również udzielać z nich korepetycji i skutecznie pomagać studentom w osiąganiu wymarzonych wyników.

    Zdaję sobie sprawę, jak ważne są te zagadnienia w kontekście wielu kierunków inżynieryjnych, dlatego planuję uczestniczyć w dodatkowych kursach i warsztatach, aby móc przekazać moim uczniom jak najwięcej wartościowej wiedzy.