Maja M.

Maja M.

  • Przedmioty: Język polski - Szkoła Podstawowa
  • Doświadczenie: Ponad 2 lata
  • Wykszałcenie: Wyższe, UAM Poznań
  • Zajęcia prowadzę: Nowe Skalmierzyce , Pracuję u siebie na miejscu
  • Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Jeżeli Twoje dziecko ma problemy z czytaniem, pisaniem, liczeniem. Kiepsko odnajduje się w realiach szkoły lub nie nadąża za rówieśnikami pod różnymi względami, a Ty nie do końca wiesz jak mu pomóc tak by "nauka" nie stanowiła tylko przykrego obowiązku ,a była raczej formą zabawy zapraszam na zajęcia terapeutyczno - kompensacyjne z elementami dogoterapii.
Zajęcia te sprawdzają się świetnie dla dzieci z Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dzieci upośledzonych i wszystkich tych ,które z niewiadomych względów nie radzą sobie w szkole lub w sytuacjach społecznych.
Jeżeli potrzebują Państwo konsultacji, porady, wskazówki - proszę pisać poprzez stronę Papi i przyjaciele / Dogoterapia - chętnie odpiszę, odpowiem, poradzę Emotikon smile
Zajęcia prowadzę popołudniami, na każdych obecny jest pies - ale nie jest to koniecznością - czas zajęć , treści na nich omawiane, czy ich forma to kwestia bardzo indywidualna i dostosowana do konkretnego dziecka.
Polecam i zapraszam.
Pedagog specjalny - Maja Michalska Emotikon smile

Przedmioty: Język polski · - Szkoła Podstawowa

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Terapia pedagogiczna z elementami dogoterapii z dziećmi dotkniętymi zaburzeniami ze spektrum Autyzmu i Zespołem Aspergera.
    Zajęcia dogoterapełtyczne z dziećmi niepełnosprawnymi w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz osobami z niepełnosprawnością ruchową.
    Zajęcia wyrównawcze z dziećmi nadpobudliwymi psycho-ruchowo.
    Konsultacje z rodzicami.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Możliwość rozwoju, nieustanne zdobywanie nowych umiejętności, doświadczenia i wiedzy z zakresu wspomagania dzieci nieodnajdujących się w warunkach szkolnych oraz dzieci dotkniętych niepełnosprawnością intelektualną i ruchową.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Zaproponowałabym rozmowę o dziecku, jego problemach, sukcesach, niepowodzeniach i umiejętnościach następnie skonfrontowałabym te informacje ze swoim doświadczeniem i umiejętnościami. Dzięki temu zarówno jedna strona jak i druga miałabym możliwość określenie czy współpraca pedagoga z dzieckiem będzie owocna.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jakie jest moje wykształcenie (pedagog specjany); jak długo i w jakim zakresie działam na rynku osób niepełnosprawnych ( kilka lat , praca z osobami upośledzonymi psycho - ruchowo) , jakie są moje mocne strony (konsekwencja, zaangażowanie, wytrwałość ) ; na czym bazuje w swojej pracy ( różnorodność metod z dostosowaniem do dziecka )

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Klient powinien przede wszystkim dać pedagogowi możliwość podjęcia współpracy z dzieckiem. Same odpowiedzi pedagoga mogą co najwyżej zachęcić rodzica do współpracy natomiast to sam warsztat, pierwsze kilka spotkań weryfikuje czy pedagog jest właściwy.