Maja M.
Maja M.
- Przedmioty: 
                                                       		Język polski  - Szkoła Podstawowa
 
- Doświadczenie: Ponad 2 lata
- Wykszałcenie: Wyższe, UAM Poznań
- Zajęcia prowadzę: Nowe Skalmierzyce , Pracuję u siebie na miejscu
- Wynagrodzenie: od 50 zł za godzinę
 Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
 Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
 Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
 Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
 Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe
Jeżeli Twoje dziecko ma problemy z czytaniem, pisaniem, liczeniem. Kiepsko odnajduje się w realiach szkoły lub nie nadąża za rówieśnikami pod różnymi względami, a Ty nie do końca wiesz jak mu pomóc tak by "nauka" nie stanowiła tylko przykrego obowiązku ,a była raczej formą zabawy zapraszam na zajęcia terapeutyczno - kompensacyjne z elementami dogoterapii.
Zajęcia te sprawdzają się świetnie dla dzieci z Zespołem Aspergera, Zespołem Downa, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dzieci upośledzonych i wszystkich tych ,które z niewiadomych względów nie radzą sobie w szkole lub w sytuacjach społecznych.
Jeżeli potrzebują Państwo konsultacji, porady, wskazówki - proszę pisać poprzez stronę Papi i przyjaciele / Dogoterapia - chętnie odpiszę, odpowiem, poradzę Emotikon smile
Zajęcia prowadzę popołudniami, na każdych obecny jest pies - ale nie jest to koniecznością - czas zajęć , treści na nich omawiane, czy ich forma to kwestia bardzo indywidualna i dostosowana do konkretnego dziecka.
Polecam i zapraszam.
Pedagog specjalny - Maja Michalska Emotikon smile
Przedmioty: 
                        			                    			                    		Język polski  ·
		                    	                           		 - Szkoła Podstawowa
                                                    	
 
                    	Pytania i odpowiedzi
- 
                        	            Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń. Terapia pedagogiczna z elementami dogoterapii z dziećmi dotkniętymi zaburzeniami ze spektrum Autyzmu i Zespołem Aspergera. 
 Zajęcia dogoterapełtyczne z dziećmi niepełnosprawnymi w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz osobami z niepełnosprawnością ruchową.
 Zajęcia wyrównawcze z dziećmi nadpobudliwymi psycho-ruchowo.
 Konsultacje z rodzicami.
- 
                        	            Co najbardziej lubisz w swojej pracy? Możliwość rozwoju, nieustanne zdobywanie nowych umiejętności, doświadczenia i wiedzy z zakresu wspomagania dzieci nieodnajdujących się w warunkach szkolnych oraz dzieci dotkniętych niepełnosprawnością intelektualną i ruchową. 
- 
                        	            Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach? Zaproponowałabym rozmowę o dziecku, jego problemach, sukcesach, niepowodzeniach i umiejętnościach następnie skonfrontowałabym te informacje ze swoim doświadczeniem i umiejętnościami. Dzięki temu zarówno jedna strona jak i druga miałabym możliwość określenie czy współpraca pedagoga z dzieckiem będzie owocna. 
- 
                        	            Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji? Jakie jest moje wykształcenie (pedagog specjany); jak długo i w jakim zakresie działam na rynku osób niepełnosprawnych ( kilka lat , praca z osobami upośledzonymi psycho - ruchowo) , jakie są moje mocne strony (konsekwencja, zaangażowanie, wytrwałość ) ; na czym bazuje w swojej pracy ( różnorodność metod z dostosowaniem do dziecka ) 
- 
                        	            Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji? Klient powinien przede wszystkim dać pedagogowi możliwość podjęcia współpracy z dzieckiem. Same odpowiedzi pedagoga mogą co najwyżej zachęcić rodzica do współpracy natomiast to sam warsztat, pierwsze kilka spotkań weryfikuje czy pedagog jest właściwy. 
