Magdalena P
Magdalena P
- Przedmioty:
Historia i społeczeństwo , Matematyka , Język polski - Szkoła Podstawowa
Historia , Matematyka , Język polski , Wiedza o społeczeństwie - Gimnazjum
Historia , Język polski , Wiedza o społeczeństwie - Liceum
- Doświadczenie: Ponad 10 lat
- Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Warszawski, Wydział Historyczny i Wydział Polonistyki
- Zajęcia prowadzę: Warszawa Mokotów, Pracuję u siebie na miejscu · Pracuję zdalnie (internet/telefon)
- Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
- Potwierdzony adres kontaktowy email
- Informacje o wykształceniu
- Odpowiedzi na pytania
- Sprecyzowany przedmiot korepetycji
- Zdjęcie profilowe
Magister historii, magister filologii polskiej (specjalizacja nauczycielska i edytorska); absolwentka Wydziału Historycznego i Wydziału Polonistyki UW. Egzaminator maturalny z historii. Nauczycielka w szkołach publicznych i prywatnych wszystkich poziomów (szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum).
Mam ponad 10-letnie doświadczenie w nauczaniu stacjonarnym, 6-letnie - w e-learningu.
Udzielam korepetycji z: języka polskiego, historii i wiedzy o społeczeństwie. Na poziomie szkoły podstawowej pomogę również w opanowaniu zagadnień z matematyki i języka angielskiego. Oferuję wszechstronną, profesjonalną pomoc przy: odrabianiu prac domowych, utrwalaniu materiału omawianego na lekcjach, przygotowaniu do sprawdzianów i egzaminów.
Na każdą lekcję przygotowuję różnorodne, zindywidualizowane materiały (np. prezentacje Power Point, zestawy ćwiczeń i in.).
Ceny lekcji ustalane są indywidualnie.
Kontakt:
nr tel. (***)
Email: (***)
Przedmioty:
Historia i społeczeństwo ·
Matematyka ·
Język polski ·
- Szkoła Podstawowa
Historia ·
Matematyka ·
Język polski ·
Wiedza o społeczeństwie ·
- Gimnazjum
Historia ·
Język polski ·
Wiedza o społeczeństwie ·
- Liceum
Pytania i odpowiedzi
-
Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.
Przygotowanie materiałów do prowadzenia lekcji (scenariusze, prezentacje multimedialne, karty pracy).
Prowadzenie lekcji on-line (język polski, historia, koła zainteresowań: historyczne, literackie i dziennikarskie) na platformie e-learningowej. -
Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
W pracy nauczyciela najbardziej podoba mi się to, że mogę pracować z dziećmi (młodzieżą). Bardzo lubię również wymyślać nowe metody pracy - tak, aby nasza wspólna praca przynosiła jak największe efekty. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję. Sukcesy edukacyjne moich uczniów są dla mnie największą nagrodą oraz motywują mnie do jeszcze wydajniejszej pracy.
-
Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?
Jestem magistrem historii i filologii polskiej najlepszej uczelni w Polsce oraz kilkuletnie doświadczenie w pracy nauczyciela (to akurat tyle, by mieć wypracowany warsztat pracy, ale jednocześnie nie popaść w rutynę). Mam kompetencje do tego, by przekazywać moim uczniom wiedzę humanistyczną w sposób całościowy (z języka polskiego, historii, historii sztuki, wiedzy o społeczeństwie).
-
Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?
Gdybym szukała korepetytora, chciałabym znać jego:
- wykształcenie (preferuję absolwentów "pełnych" studiów (licencjat i magister na tym samym kierunku).
- doświadczenie (minimum 2 lata)
- metody pracy (aktywizujące, materiały, które zapewnia).
- wyniki jego pracy (np. potwierdzone referencjami). -
Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?
1. Jakie jest Pani/Pana wykształcenie? Czy ma Pani/Pan tytuł licencjata, czy również magistra?
2. Jak długo Pani/Pan pracuje w zawodzie?
3. Jakie są Pani/Pana metody pracy?
4. Jak stara się Pani/Pan zaciekawić ucznia nauczanym przedmiotem?
5. Czy na lekcje przygotowuje Pani/Pan materiały? Jakie to materiały? -
Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?
Główną zaletą mojej oferty jest jej profesjonalizm i kompleksowość. Jestem podwójną absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (magister historii i filologii polskiej). Mam też kilkuletnie doświadczenie w pracy nauczyciela. Mam kompetencje i umiejętności, by przekazywać uczniom wiedzę humanistyczną w sposób całościowy. Ponadto bardzo angażuję się w pracę ze swoimi uczniami i cieszą mnie ich, nawet najmniejsze, sukcesy.