Magdalena P

Magdalena P

  • Przedmioty: Język angielski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski - Gimnazjum
    Język angielski - Szkoła Wyższa
    Język angielski - Liceum
  • Doświadczenie: 1 rok
  • Wykszałcenie: Średnie (matura), Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
  • Zajęcia prowadzę: Katowice Śródmieście, Pracuję u siebie na miejscu
  • Wynagrodzenie: od 40 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

Z zawodu jestem redaktorem, z zamiłowania lektorem języka angielskiego.

Serdecznie zapraszam na niedrogie, spersonalizowane , indywidualne lekcje języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania.

Przygotuję do matury, egzaminów (FCE, CAE, CPE, etc.), pomogę rozwinąć zdolności do prowadzenia konwersacji oraz nauczę płynnie się porozumiewać. Preferuję podejście holistyczne, rozwijanie wszystkich umiejętności jednocześnie, a naukę gramatyki przede wszystkim poprzez praktykę .

Zapewniam wszystkie potrzebne materiały.

Lekcje odbywają się u mnie w w dwóch lokalizacjach: w centrum Katowic lub Zabrza .

Przedmioty: Język angielski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · - Gimnazjum
Język angielski · - Szkoła Wyższa
Język angielski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Od ponad roku zajmuję się korepetycjami z języka angielskiego. Ostatnie dwa zlecenia, które dostałam, to były zajęcia z lekarzem medycyny pracy oraz konwersacje z młodym mężczyzną, który pragnął zmienić pracę i podszkolić się w tym języku.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Ciągłą możliwość rozwoju, różnorodność w doborze materiałów i tematów, poznawanie nowych ludzi, a przez to udoskonalanie metod nauczania. Cenię sobie również jej elastyczność i w pewnej mierze dobrowolność, co pozwala wyrwać się z okowów sztywnych programów systemowych, dzięki czemu nauka trwa krócej i jest przyjemniejsza.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Aby porozmawiała z nauczycielem najlepiej osobiście, a przynajmniej przez telefon, a nie tylko umawiała się przez Internet. Osobiście chętnie spotkam się na kawie, przedyskutuję plan działania, oczekiwania, porozmawiam o obopólnym doświadczeniu. Dzięki temu całość przedsięwzięcia ma potencjał do pozbawionego rozczarowań przebiegu. :)

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Przede wszystkim chciałabym wiedzieć jak najwięcej o doświadczeniu, ponieważ zdobyte certyfikaty i dyplomy, chociaż świadczące o determinacji i zaangażowaniu, nie zawsze są potwierdzeniem prostych umiejętności dydaktycznych, które są niezbędne w pracy z drugim człowiekiem. Zdolności językowe mogą się okazać prawie nieprzydatne przy zwykłej barierze, która czasem powstaje, kiedy nauczyciel nie wie, jak je przekazać uczniowi.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Jakie jest Pana/Pani doświadczenie w nauczaniu ogólnie?
    Jakie jest Pana/Pani doświadczenie w nauczaniu konkretnej grupy wiekowej/do konkretnego egzaminu/certyfikatu/konkretnej dziedziny języka?
    Czy w swojej pracy kieruje się Pan/Pani konkretnym schematem w stosunku do każdego ucznia?
    Czy korzysta Pan/Pani z podręczników, materiałów autentycznych czy własnych?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    1. Ile sam jest w stanie zrobić w domu, żeby nie tracić niepotrzebnie czasu na lekcji. Najlepiej na lekcji wykonywać te czynności i szlifować te dziedziny, które sprawiają mu trudność lub prowadzą do zniechęcenia w domowym zaciszu.
    2. Czy nauczyciel przekazał mu wystarczająco dużo informacji o swoim doświadczeniu, planie nauczania, żeby klient miał klarowny obraz całego przedsięwzięcia?

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Jestem stale nastawiona na poszerzanie swoich zdolności językowych, bazy materiałów, z których korzystam (nie są to wiecznie te same podręczniki, ale przede wszystkim materiały autentyczne, które podlegają odświeżeniu co jakiś czas, chyba że ich wartość dydaktyczna wciąż jest taka sama), jestem otwarta na propozycje ze strony klienta, bo wiem, że czasem nawet najlepszy plan jest niczym w porównaniu z komfortem nauki i czerpaniem z niej przyjemności.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęściej jestem pytana o to, czy na moich lekcjach możemy się skupić na konwersacjach, na co odpowiadam jak najbardziej twierdząco, bo uważam, że jest to jeden z najważniejszych aspektów języka, dający również największą satysfakcję i często pomijany lub traktowany po macoszemu na kursach językowych. Oprócz tego rodzice swoich dzieci pytają o doświadczenie w nauczaniu danej grupy wiekowej, które również posiadam, chociaż nie zawsze jestem na bieżąco z materiałem, który jest przerabiany w szkole, ponieważ stale się on zmienia i najczęściej proszę o przyniesienie podręcznika, który ewentualnie, za zgodą bądź prośbą, później w miarę możliwości rozszerzam.