Krystyna K

Krystyna K

  • Przedmioty: Chemia - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 10 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, 39 LO im. Lotnictwa Polskiego w Warszawie
  • Zajęcia prowadzę: Warszawa Bemowo, Pracuję u siebie na miejscu
  • Wynagrodzenie: od 130 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Potwierdzona tożsamość Potwierdzona tożsamość

Jestem doswiadczona nauczycielka chemii. Ukonczylam chemie na Wydziale Mat.-Fiz.-Chem. Uniwersytetu Gdanskiego.
Przygotowuje do matury z chemii o poziomie rozszerzonym kandydatow na studia medyczne. Prowadze zajecia w cyklu rocznym (2x2h/tygodniowo) lub w cyklu dwuletnim (2h/tygodniowo). Uczniowie cenia sobie profesjonalnosc, systematycznosc, rzetelnosc i zaangazowanie we wspolpracy ze mna.

Przedmioty: Chemia · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    1. Uczeń z kl. maturalnej - przygotowanie do matury - rozszerzona chemia - cel: medycyna
    2. Troje uczniów z kl.2 LO - cel j.w.
    3. Uczennica z kl.1LO - cel: weterynaria
    4. Uczennica poprawiająca maturę rozszerzoną z chemii - cel: stomatologia
    5. Uczennica poprawiająca maturę rozszerzoną z chemii - cel: medycyna.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Lubię pracę z młodzieżą, która marząc o wybranym kierunku studiów, stawia na pierwszym miejscu chęć do nauki chemii pod moim kierunkiem. Jednak ważne są relacje między nami i wzajemna troska o osiągnięcie jak najlepszych rezultatów na egzaminie maturalnym. Mimo różnych poziomów każdego z uczniów, udaje się nam wypracować wspólną płaszczyznę porozumienia i motywacji - a jednak warto!

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Szukaj osoby o dużym doświadczeniu pedagogicznym (nauczyciela!) w przygotowywaniu uczniów do matury z chemii na poziomie rozszerzonym. Poza doświadczeniem konieczna jest otwarta postawa do każdego z uczniów, jeśli tylko wyraża chęć systematycznej, intensywnej pracy...Dobre relacje z uczniami, którzy widzą i czują, że nauczycielowi bardzo zależy, aby ich doprowadzić do szczęśliwego końca, są priorytetem.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Szukając dobrego NAUCZYCIELA chciałabym dowiedzieć się, czy przygotowuje uczniów do matury z chemii na poziomie rozszerzonym na co dzień czy od święta. Ważne byłoby dla mnie, czy może pochwalić się osiągnięciami w tej dziedzinie - zależałoby mi na tym, aby moje szanse na otrzymanie indeksu na medycynę czy stomatologię były realne (zakładając, że mój wysiłek i praca będą na możliwie najwyższym poziomie.Wiem, że szanse na bardzo dobre przygotowanie zdecydowanie rosną, jeśli przygotowanie do matury rozpocznę już w I lub w II klasie LO.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    1. Poszukuję doświadczonego nauczyciela, który zajmie się systematycznym przygotowaniem do matury rozszerzonej z chemii. Oczekuję osoby energicznej, mającej dobry kontakt z młodzieżą, umiejącej przekazać trudne zagadnienia z chemii prostym, przystępnym językiem, ponadto motywującej swoją postawą do pracy.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Sądzę, że najważniejsza jest motywacja do działania i wynikająca z niej systematyczna praca. Ci, którzy sądzą, że łatwo jest zdać maturę z chemii na poziomie rozszerzonym z takim wynikiem, który gwarantuje otrzymanie indeksu na studia medyczne - mylą się! Sukces okupiony jest wielkim wysiłkiem - w tej kwestii nie można mieć żadnych złudzeń...

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Profesjonalizm, wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu do matury z chemii na poziomie rozszerzonym, lubię swoją pracę - sprawia mi przyjemność oraz daje satysfakcję praca z ambitną młodzieżą. Czasem zdarza się, że zaczynam tłumaczyć chemię od przysłowiowego "zera", ale mnie to nie zniechęca - wierzę, ze systematycznie pracując pokonam wszelkie trudności, które pojawią się w drodze do sukcesu.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Czy uczę na co dzień chemii - tak!
    Czy znam wymagania do "starej" i "nowej" matury z chemii na poziomie rozszerzonym - tak!
    Czy mogę zacząć współpracę z uczniem średnio zdolnym, ale pracowitym - tak!
    Czy jest szansa na przygotowanie do matury rozszerzonej, jeśli ktoś zdecyduje się na pracę od grudnia, a chce zdać maturę na ok.90% - niestety, nie zdążę tego zrobić. Proszę poszukć kogoś innego, kto może dać taką gwarancję.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Tak - zdarzyło się, że przyszła na lekcje uczennica LO, która prosiła o przygotowanie do matury - chciała dostać się na biologię UW. W trakcie pracy zauważyłam, że Iza swoja pracowitością, systematycznością, solidnością znacznie przewyższa swoich rówieśników. Zapytałam więc, czy nie myślała o medycynie - moim zdaniem ma wszelkie przesłanki, aby dostać się na tego typu studia. Ona otworzyła szeroko oczy pytając: "Czy ja się nadaję?" Odpowiedziałam z entuzjazmem, że tak - powinna składać dokumenty na uczelnie medyczne! Nie wierzyła we własne siły, jednak posłuchała mnie i dostała się na Wydział Lekarski WUM.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Uczę młodzież w różnym wieku, na różnych poziomach, jednak przyświeca nam wspólny cel: otrzymać indeks na wymarzone studia medyczne. Dostosowuję swoje wymagania do indywidualnych potrzeb ucznia tak, aby każdy z osobna czuł przyrost wiedzy i widział sens naszych spotkań. Dotychczasowi moi uczniowie w przeważającej mierze rekrutują się z polecenia tych, którzy już osiągnęli sukces. Jest to dla mnie największą radością i satysfakcją!

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Od zawsze chciałam zostać nauczycielką - uwielbiam uczyć! Dlaczego chemia? Ukończyłam Technikum Chemiczne, rozmiłowałam się w chemii - nie pozostawało więc nic innego jak zdawać na Wydział Mat.- Fiz.- Chem. - kierunek chemia na Uniwersytecie Gdańskim (pochodzę z Gdańska). Jestem bardzo szczęśliwa z dokonanego wyboru - wielka to rzecz pracować w zawodzie, który uwielbiam!

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Trafiło do mnie rodzeństwo (bliźniaki), których nie chciała przygotowywać do matury rozszerzonej z chemii inna nauczycielka (ona przyjmuje uczniów wyłącznie pojedynczo). Sytuacja była dość trudna, bo chłopiec uczęszczał do innego liceum niż jego siostra, stad brały się różne dysproporcje związane z realizacją materiału. Czas też był krótki, bo oni uczęszczali już do klasy trzeciej.Wielka jest nasza radość - są studentami Wydziału Lekarskiego na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Tak, ciągle dokształcam się, aby być na bieżąco z nowymi programami (wymaganiami) określającymi zakres materiału niezbędny do opanowania w ramach matury rozszerzonej z chemii.Są to wykłady, spotkania z doświadczonymi nauczycielami - metodykami nauczania chemii. Także co roku śledzę wszystkie nowości, które pojawiają się na rynku - te, które są wartościowe i coś wnoszą do mojego doświadczenia - kupuję i potem polecam je uczniom.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Poproszono mnie o program autorski z chemii na jeden z kursów przygotowawczych do matury na poziomie rozszerzonym z podziałem na wiedzę, umiejętności i zrozumienie. Te parametry należało przyporządkować poszczególnym jednostkom lekcyjnym wraz z zadaniami (ćwiczeniami) do rozwiązania podczas zajęć. Poświęciłam temu projektowi kilka miesięcy w chwilach wolnych od pracy.

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Cennik moich usług jest zróżnicowany, ale nie jest skomplikowany. Wszystko zależy od oczekiwań ucznia (jego rodziców), poziomu zaawansowania, czasu, który jest nam dany od rozpoczęcia do pełnej realizacji materiału. Inaczej traktuję przygotowanie do klasówki, pojedynczego sprawdzianu - jeszcze inaczej, kiedy zależy potencjalnemu klientowi na osiągnięciu pułapu wyznaczonego przez uniwersytety medyczne.